Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 13.05.2024 13:20. Дата последних изменений - 04.06.2024 16:20

Послуги з монтажу системи відеоспостереження, системи контролю доступу та системи охоронної сигналізації (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45310000-3 – Електромонтажні роботи) -

Идентификатор закупки UA-2024-05-13-005338-a  
ID 8f3cb8d7cd3b4a9187944ccd148fe913  
Общая ожидаемая стоимость закупки
212`609.20 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КЗ ЛОР Львівський медичний фаховий коледж післядипломної освіти  
Общая ожидаемая стоимость закупки 212`609.20 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
13.05.24
Период уточнений
до 18.05.24
Период обжалования
до 18.05.24
Прием предложений
до 21.05.24
Квалификация
с21.05.24
Предложения рассмотрены
с23.05.24
Завершен
04.06.24
14.05.2024, 15:17
дискримінація
Общий вопрос о закупке
Встановлена вимога: На підтвердження кваліфікації не менше 1 працівника-електромонтера надати свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації електромонтера охоронно – пожежної сигналізації та налагоджувальника контрольно – вимірювальних пристроїв і автоматики, або протокол (витяг з протоколу) та посвідчення з підвищення кваліфікації, яке повинно бути дійсне на час проведення закупівлі. Шановний Замовнику, дана вимога є дискримінаційною. Документи, що підтверджують нявність у виконавців робіт кваліфікації мають різну назву, а саме: посвідчення, сертифікати, або інші документи про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників. Просимо відредагувати вимогу, а саме надати диплом, свідоцтво, сертифікат, посвідчення, чи будь-який інший документ встановленого зразка відповідно до чинного законодавства, що підтверджує відповідну кваліфікацію працівника, тощо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.05.2024, 19:41)
Шановний Учасник, Замовник в праві самостійно визначати кваліфікаційні критерії передбачені статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі", в тому числі в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовником не обмежено можливість підтвердження кваліфікації шляхом надання свідоцтва або протоколу або витягу з протоколу. Дякуємо за Ваше запитання.
14.05.2024, 15:21
дискримінація
Общий вопрос о закупке
Вимога: В період уточнень Учасник виїжджає на об’єкти для ознайомлення з обсягами робіт та усвідомлення можливості їх виконання, про що складається відповідний Акт попереднього огляду об’єкту (Додаток №4), який додається до тендерної пропозиції.Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд заздалегідь. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Взагалі, вимога щодо огляду є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до документації та видалити дану вимогу
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.05.2024, 19:34)
Шановний Учасник, дана вимога встановлена у зв'язку із необхідністю Учасника на місці ознайомитись з обсягами та характером монтажних робіт. В Замовника був негативний досвід співпраці з Учасником, який не ознайомившись із специфікою монтажних робіт відмовлявся від виконання робіт, вимагав збільшення вартості договору. Окремо повідомляємо, що Замовник не обмежує Вас у можливості здійснення огляду об'єкта самостійно чи із залученням представника та отриманні акту огляду за підписом представника Замовника.