Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 29.04.2024 16:37. Дата останніх змін - 15.05.2024 17:21

Офісне устаткування та приладдя різне -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-29-010095-a  
ID 5ee23760c7674ce2b7d0e03cdf6f4103  
Очікувана вартість закупівлі
76`671.51 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Одеська філія ДП "АМПУ"  
Очікувана вартість закупівлі 76`671.51 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
29.04.24
Подання пропозицій
до 06.05.24
Кваліфікація переможця
з 06.05.24
Пропозиції розглянуті
з 07.05.24
Завершена
15.05.24
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня