Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 29.04.2024 16:37. Дата останніх змін - 15.05.2024 17:21

Офісне устаткування та приладдя різне

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-29-010095-a  
ID 5ee23760c7674ce2b7d0e03cdf6f4103  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-11-10-006045-c  
Очікувана вартість закупівлі
76`671.51 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Одеська філія ДП "АМПУ"  
Очікувана вартість закупівлі 76`671.51 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
29.04.24
Подання пропозицій
до 06.05.24
Кваліфікація переможця
з 06.05.24
Пропозиції розглянуті
з 07.05.24
Завершена
15.05.24

Специфікація закупівлі

1)
Папір для друку, А3, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 пачка
2)
Папір для плотера ширина від 900 мм, довжина від 50 м, щільність від 80 г/м², діаметр втулки від 50 мм, 1 рулон
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 рулон
3)
Скріпки канцелярські
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 пачка
4)
Скріпки канцелярські
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 пачка
5)
Клей-олівець
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 270 штука
6)
Клей ПВА
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 110 штука
7)
Файли для документів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 125 штука
8)
Закладки
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штука
9)
Скоби для степлера №10, 1000 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 130 пачка
10)
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 400 пачка
11)
Коректори
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 80 штука
12)
Коректори
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 65 штука
13)
Олівці графітні
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 560 штука
14)
Набір із 3-х текстових-маркерів, водна основа, для виділення тексту, різнокольорові
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 80 штука
15)
Маркери
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 штука
16)
Ручки кулькові
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1160 штука
17)
Ручки кулькові
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 180 штука
18)
Клейка стрічка канцелярська
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 44 штука
19)
Клейка стрічка канцелярська
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: 5.1. Поставка Товару здійснюється протягом терміну дії цього Договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця. 4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 43 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору офісне устаткування.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.04.2024 16:36
Версія документу від: 29.04.2024 16:36
ID: de72b411627b47bd8122809fe13cc341
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.04.2024 16:37
Версія документу від: 29.04.2024 16:37
ID: 4955f356fce24e69874289a40c232a48

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Папір для друку, А3, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір для друку, А3, 80 г/м², СIE 161%,
Технічні характеристики
Формат
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 грам на квадратний метр
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 161 - 170 відсоток
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 105 - 110 мікрометр
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 92 - 98 відсоток
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штука
Колір
Recycling (з вторинной сировини)
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папір для плотера ширина від 900 мм, довжина від 50 м, щільність від 80 г/м², діаметр втулки від 50 мм, 1 рулон
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір для плотера ширина від 900 мм, дов
Технічні характеристики
Вид
Призначення
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 400 грам на квадратний метр
Діаметр втулки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 50 - 80 міліметр
Довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 50 - 200 метр
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 900 - 1500 міліметр
Перфорація
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скріпки канцелярські
Критерій відноситься до предмету закупівлі Скріпки канцелярські
Технічні характеристики
Розмір Очікуване значення: 28 міліметр
Форма корпусу
Покриття
Кількість в пачці Очікуване значення: 100 штука
Бренд
Матеріал
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скріпки канцелярські
Критерій відноситься до предмету закупівлі Скріпки канцелярські
Технічні характеристики
Розмір Очікуване значення: 50 міліметр
Форма корпусу
Покриття
Кількість в пачці Очікуване значення: 100 штука
Бренд
Матеріал
Технічні характеристики предмета закупівлі
Клей-олівець
Критерій відноситься до предмету закупівлі Клей-олівець
Технічні характеристики
Вага Очікуване значення: 25 грам
Основа
Бренд
Технічні характеристики предмета закупівлі
Клей ПВА
Критерій відноситься до предмету закупівлі Клей ПВА
Технічні характеристики
Кришка-дозатор
Бренд
Об'єм Очікуване значення: 200 мілілітр
Упаковка
Технічні характеристики предмета закупівлі
Файли для документів
Критерій відноситься до предмету закупівлі Файли для документів
Технічні характеристики
Бренд
Формат аркуша паперу
Матеріал
Товщина плівки Очікуване значення: 40 мікрометр
Фактура поверхні
Колір плівки
Перфорація універсальна
Орієнтація документа
Кількість файлів в пачці Очікуване значення: 100 штука
Технічні характеристики предмета закупівлі
Закладки
Критерій відноситься до предмету закупівлі Закладки
Технічні характеристики
Бренд
Тип
Матеріал
Форма
Розмір
Колір
Кількість в упаковці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 100 - 150 штука
Кількість кольорів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 4 - 5 штука
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скоби для степлера №10, 1000 шт.
Критерій відноситься до предмету закупівлі Скоби для степлера №10, 1000 шт.
Технічні характеристики
Кількість в упавковці Очікуване значення: 1000 штука
Розмір
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скоби для степлера №24/6, 1 пачка
Критерій відноситься до предмету закупівлі Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Технічні характеристики
Розмір
Кількість в упавковці Очікуване значення: 1000 штука
Технічні характеристики предмета закупівлі
Коректори
Критерій відноситься до предмету закупівлі Коректори
Технічні характеристики
Основа
Бренд
Тип коректора
Об'єм Очікуване значення: 20 мілілітр
Тип аплікатора
Технічні характеристики предмета закупівлі
Коректори
Критерій відноситься до предмету закупівлі Коректори
Технічні характеристики
Основа
Бренд
Тип коректора
Об'єм Очікуване значення: 8 мілілітр
Тип аплікатора
Технічні характеристики предмета закупівлі
Олівці графітні
Критерій відноситься до предмету закупівлі Олівці графітні
Технічні характеристики
З гумкою
Бренд
Вид
Твердість грифеля
Матеріал корпусу
Заточений
Технічні характеристики предмета закупівлі
Набір із 3-х текстових-маркерів, водна основа, для виділення тексту, різнокольорові
Критерій відноситься до предмету закупівлі Набір із 3-х текстових-маркерів, водна о
Технічні характеристики
Кількість в упавковці Очікуване значення: 3 штука
Основа чорнил
Призначення
Тип
Пишучий вузол
Товщина лінії письма
Набір
Технічні характеристики предмета закупівлі
Маркери
Критерій відноситься до предмету закупівлі Маркери
Технічні характеристики
Кількість в упавковці Очікуване значення: 1 штука
Основа чорнил
Призначення
Пишучий вузол
Товщина лінії письма
Колір
Бренд
Технічні характеристики предмета закупівлі
Ручки кулькові
Критерій відноситься до предмету закупівлі Ручки кулькові
Технічні характеристики
Наявність ергономічних вставок
Бренд
Тип
Вид
Колір чорнила
Технічні характеристики предмета закупівлі
Ручки кулькові
Критерій відноситься до предмету закупівлі Ручки кулькові
Технічні характеристики
Наявність ергономічних вставок
Бренд
Тип
Колір чорнила
Товщина лінії Очікуване значення: 0.5 міліметр
Технічні характеристики предмета закупівлі
Клейка стрічка канцелярська
Критерій відноситься до предмету закупівлі Клейка стрічка канцелярська
Технічні характеристики
Довжина клейкої стрічки Очікуване значення: 30 метр
Бренд
Тип клейкої стрічки
Колір
Ширина клейкої стрічки Очікуване значення: 24 міліметр
Технічні характеристики предмета закупівлі
Клейка стрічка канцелярська
Критерій відноситься до предмету закупівлі Клейка стрічка канцелярська
Технічні характеристики
Довжина клейкої стрічки Очікуване значення: 100 метр
Бренд
Тип клейкої стрічки
Колір
Ширина клейкої стрічки Очікуване значення: 48 міліметр

Дати та строки

Дата публікації 29.04.2024 16:37  
Початок періоду прийому пропозицій 29.04.2024 16:37  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06.05.2024 09:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Одеська філія ДП "АМПУ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38728457  
Юридична адреса 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 06.05.2024 09:04
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
ID: d560115f45184f8d9baa1dbbd28adfff
57`439.68
Гривня з ПДВ
2
74`500.00
Гривня з ПДВ
3
ФОП Кутенкова О.О.
ID: 725ffbc469ae4dc4adf4622f741000ed
76`111.10
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
57`439.68
Гривня з ПДВ
Переможець
07.05.2024 14:36
2
74`500.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
3
76`111.10
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Код ЄДРПОУ: 38295925
57`439.68
Гривня з ПДВ
07.05.2024
14:36

Укладені договори

Номер договору
3520-В-ОДФ-24
Дата підписання
14.05.2024
Дата початку дії
14.05.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
57`439.68 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
47`866.40 Гривня