Процедура закупівлі оголошена 24.04.2024 15:54. Дата останніх змін - 30.07.2024 15:22
Квадрокоптери -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-04-24-013292-a | |
| ID | 014bba3301d64de182fe41e29626ed20 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
414`500`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Квадрокоптер DJI Mavic 3Т або еквівалент, Квадрокоптер DJI Mavic 3Е або еквівалент
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 414`500`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
24.04.24
Період уточнень
до 29.04.24
Період оскаржень
до 29.04.24
Подання пропозицій
до 02.05.24
Аукціон
02.05.24
Кваліфікація переможця
з 02.05.24
Пропозиції розглянуті
з 23.05.24
Завершена
30.07.24
24.04.2024, 16:27
Розбийте пропозицію по лотам
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник, подавши таким чином ви дискримінуєте дрібних постачальників, які не мають можливості поставити одну з цих моделей. Виглядає так, ніби це закупівля під конкретного постачальника.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.04.2024, 09:59)
Шановний Учасник! Ми розуміємо складність поставки такої кількості товару, але не вважаємо, що дискримінуємо постачальників різних форм власності. Ми не порушуємо жодного пункту Закону. Якщо не вийде на торги жодного учасника, наступну закупівлю проведемо за лотами.
24.04.2024, 22:24
security
Загальне запитання щодо оголошення
Even with 100% advance it is hard to get Mavics now, especially in such quantities. Russians are coming in China with cash and buying all. Change your payment terms or I see no chance. Use scheme of MoD and MZU: 100% advance against bank guarantee. Is it not time to stop gambling? ...
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.04.2024, 09:59)
Шановний учасник, вивчивши ситуацію на ринку, ми спробуємо провести закупівлю на наших умовах.
26.04.2024, 12:59
Дискримінаційн вимоги щодо наявності сертифікатів на систему менеджменту
Загальне запитання щодо оголошення
Додаток 2 до тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" містить дискримінаційні та необґрунтовані вимоги, які відрізають більшу кількість потенційних учасників тендеру і можуть свідчити, що він прописаний під конкретного переможця.
1. Вимагається наявність сертифікату саме за стандартом ДСТУ EN ISO 9001:2018, який є дослівним аналогом незрівнянно більш поширеного та популярного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015. Те. що не визнаються сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 (або ISO 9001:2015), а вимагається сертифікат за настільки екзотичним стандартом, відсікає від тендеру левову частку навіть тих підприємств, які мають сертифіковані системи менеджменту якості.
2. Стандарт ДСТУ EN ISO 27001:2015, на відповідність до якого вимагається сертифікат, взагалі не має відношення до систем менеджменту якості, як вказано в тендерній документації, це стандарт на системи управління інформаційною безпекою. Враховуючи зміст закупівлі, вимоги щодо сертифікації системи управління інформаційною безпекою виглядають необґрунтованими. Крім того, 17 серпня 2023 р. в Україні введено в дію стандарт ДСТУ ISO/IEC 27001:2023, який містить переглянуті та сучасніші вимоги до систем управління інформаційною безпекою, але від учасників тендеру вимагається відповідність саме застарілим вимогам.
3. Визначений набір КВЕД, за якими має бути сертифікована система менеджменту якості, що включає 33.13 Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання, 33.14 Ремонт і технічне обслуговування електричного устатковання, 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля. не є грунтованиям. Особливо враховуючи, що вимоги сертифікації обґрунтовуються тим, що поставлені БПЛА мають бути новими, а не відремонтованими - не зрозуміло, навіщо вимагати КВЕД. що стосуються ремонтів та технічного обслуговування. Вимога наявності КВЕД 46.90 також є дискримінаційною, оскільки постачання БПЛА може виконуватися за іншими КВЕД: 46.69, 46.49, не говорячи про можливість участі у тендері виробників продукції, яка є аналогом Mavic 3T та 3E.
У зв'язку з зазначеним просимо вилучити з тендерної документації дискримінаційні вимоги.
1. Вимагається наявність сертифікату саме за стандартом ДСТУ EN ISO 9001:2018, який є дослівним аналогом незрівнянно більш поширеного та популярного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015. Те. що не визнаються сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 (або ISO 9001:2015), а вимагається сертифікат за настільки екзотичним стандартом, відсікає від тендеру левову частку навіть тих підприємств, які мають сертифіковані системи менеджменту якості.
2. Стандарт ДСТУ EN ISO 27001:2015, на відповідність до якого вимагається сертифікат, взагалі не має відношення до систем менеджменту якості, як вказано в тендерній документації, це стандарт на системи управління інформаційною безпекою. Враховуючи зміст закупівлі, вимоги щодо сертифікації системи управління інформаційною безпекою виглядають необґрунтованими. Крім того, 17 серпня 2023 р. в Україні введено в дію стандарт ДСТУ ISO/IEC 27001:2023, який містить переглянуті та сучасніші вимоги до систем управління інформаційною безпекою, але від учасників тендеру вимагається відповідність саме застарілим вимогам.
3. Визначений набір КВЕД, за якими має бути сертифікована система менеджменту якості, що включає 33.13 Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання, 33.14 Ремонт і технічне обслуговування електричного устатковання, 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля. не є грунтованиям. Особливо враховуючи, що вимоги сертифікації обґрунтовуються тим, що поставлені БПЛА мають бути новими, а не відремонтованими - не зрозуміло, навіщо вимагати КВЕД. що стосуються ремонтів та технічного обслуговування. Вимога наявності КВЕД 46.90 також є дискримінаційною, оскільки постачання БПЛА може виконуватися за іншими КВЕД: 46.69, 46.49, не говорячи про можливість участі у тендері виробників продукції, яка є аналогом Mavic 3T та 3E.
У зв'язку з зазначеним просимо вилучити з тендерної документації дискримінаційні вимоги.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.04.2024, 16:37)
Зміни внесено
26.04.2024, 21:16
Сума тендеру
Загальне запитання щодо оголошення
А якщо ніхто не прийде із-за суми тендеру ви готові всім департаментом піти на фронт і повоювати там без вчасно незакуплених квадрокоптерів? Яке покарання ви понесете якщо тендер не відбудеться?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.05.2024, 09:05)
Згідно Закону оголосимо нову закупівлю
27.04.2024, 13:10
РОЗБИЙТЕ ЗАКУПКУ НА ЛОТИ!
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!Поділ предмета закупівлі на лоти дає змогу зацікавити якнайширше коло постачальників, адже вони можуть подавати тендерні пропозиції за кожним із заявлених лотів. Тобто закупівля за лотами — можливість підвищити конкуренцію серед постачальників і знайти з-поміж них вигіднішого. Але ж Замовник вперто не хоче мати конкурентну ціну,обмеживши коло учасників.
Хто реально потяне пів ярда?ПРОЯВІТЬ СМІЛИВІСТЬ та ПАТРІОТИЗМ! Розбийте на лоти та проведіть закупку ПРОЗОРО.ЦЕ Ж НЕ АСФАЛЬТ!
Хто реально потяне пів ярда?ПРОЯВІТЬ СМІЛИВІСТЬ та ПАТРІОТИЗМ! Розбийте на лоти та проведіть закупку ПРОЗОРО.ЦЕ Ж НЕ АСФАЛЬТ!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.05.2024, 09:07)
Не відбудеться закупівля, тоді змінимо умови