Процедура закупки объявлена 24.04.2024 15:54. Дата последних изменений - 30.07.2024 15:22
Квадрокоптери -
| Идентификатор закупки | UA-2024-04-24-013292-a | |
| ID | 014bba3301d64de182fe41e29626ed20 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
414`500`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Квадрокоптер DJI Mavic 3Т або еквівалент, Квадрокоптер DJI Mavic 3Е або еквівалент
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 414`500`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
24.04.24
Период уточнений
до 29.04.24
Период обжалования
до 29.04.24
Прием предложений
до 02.05.24
Аукцион
02.05.24
Квалификация
с02.05.24
Предложения рассмотрены
с23.05.24
Завершен
30.07.24
24.04.2024, 16:27
Розбийте пропозицію по лотам
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник, подавши таким чином ви дискримінуєте дрібних постачальників, які не мають можливості поставити одну з цих моделей. Виглядає так, ніби це закупівля під конкретного постачальника.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.04.2024, 09:59)
Шановний Учасник! Ми розуміємо складність поставки такої кількості товару, але не вважаємо, що дискримінуємо постачальників різних форм власності. Ми не порушуємо жодного пункту Закону. Якщо не вийде на торги жодного учасника, наступну закупівлю проведемо за лотами.
24.04.2024, 22:24
security
Общий вопрос о закупке
Even with 100% advance it is hard to get Mavics now, especially in such quantities. Russians are coming in China with cash and buying all. Change your payment terms or I see no chance. Use scheme of MoD and MZU: 100% advance against bank guarantee. Is it not time to stop gambling? ...
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.04.2024, 09:59)
Шановний учасник, вивчивши ситуацію на ринку, ми спробуємо провести закупівлю на наших умовах.
26.04.2024, 12:59
Дискримінаційн вимоги щодо наявності сертифікатів на систему менеджменту
Общий вопрос о закупке
Додаток 2 до тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" містить дискримінаційні та необґрунтовані вимоги, які відрізають більшу кількість потенційних учасників тендеру і можуть свідчити, що він прописаний під конкретного переможця.
1. Вимагається наявність сертифікату саме за стандартом ДСТУ EN ISO 9001:2018, який є дослівним аналогом незрівнянно більш поширеного та популярного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015. Те. що не визнаються сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 (або ISO 9001:2015), а вимагається сертифікат за настільки екзотичним стандартом, відсікає від тендеру левову частку навіть тих підприємств, які мають сертифіковані системи менеджменту якості.
2. Стандарт ДСТУ EN ISO 27001:2015, на відповідність до якого вимагається сертифікат, взагалі не має відношення до систем менеджменту якості, як вказано в тендерній документації, це стандарт на системи управління інформаційною безпекою. Враховуючи зміст закупівлі, вимоги щодо сертифікації системи управління інформаційною безпекою виглядають необґрунтованими. Крім того, 17 серпня 2023 р. в Україні введено в дію стандарт ДСТУ ISO/IEC 27001:2023, який містить переглянуті та сучасніші вимоги до систем управління інформаційною безпекою, але від учасників тендеру вимагається відповідність саме застарілим вимогам.
3. Визначений набір КВЕД, за якими має бути сертифікована система менеджменту якості, що включає 33.13 Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання, 33.14 Ремонт і технічне обслуговування електричного устатковання, 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля. не є грунтованиям. Особливо враховуючи, що вимоги сертифікації обґрунтовуються тим, що поставлені БПЛА мають бути новими, а не відремонтованими - не зрозуміло, навіщо вимагати КВЕД. що стосуються ремонтів та технічного обслуговування. Вимога наявності КВЕД 46.90 також є дискримінаційною, оскільки постачання БПЛА може виконуватися за іншими КВЕД: 46.69, 46.49, не говорячи про можливість участі у тендері виробників продукції, яка є аналогом Mavic 3T та 3E.
У зв'язку з зазначеним просимо вилучити з тендерної документації дискримінаційні вимоги.
1. Вимагається наявність сертифікату саме за стандартом ДСТУ EN ISO 9001:2018, який є дослівним аналогом незрівнянно більш поширеного та популярного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015. Те. що не визнаються сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 (або ISO 9001:2015), а вимагається сертифікат за настільки екзотичним стандартом, відсікає від тендеру левову частку навіть тих підприємств, які мають сертифіковані системи менеджменту якості.
2. Стандарт ДСТУ EN ISO 27001:2015, на відповідність до якого вимагається сертифікат, взагалі не має відношення до систем менеджменту якості, як вказано в тендерній документації, це стандарт на системи управління інформаційною безпекою. Враховуючи зміст закупівлі, вимоги щодо сертифікації системи управління інформаційною безпекою виглядають необґрунтованими. Крім того, 17 серпня 2023 р. в Україні введено в дію стандарт ДСТУ ISO/IEC 27001:2023, який містить переглянуті та сучасніші вимоги до систем управління інформаційною безпекою, але від учасників тендеру вимагається відповідність саме застарілим вимогам.
3. Визначений набір КВЕД, за якими має бути сертифікована система менеджменту якості, що включає 33.13 Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання, 33.14 Ремонт і технічне обслуговування електричного устатковання, 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля. не є грунтованиям. Особливо враховуючи, що вимоги сертифікації обґрунтовуються тим, що поставлені БПЛА мають бути новими, а не відремонтованими - не зрозуміло, навіщо вимагати КВЕД. що стосуються ремонтів та технічного обслуговування. Вимога наявності КВЕД 46.90 також є дискримінаційною, оскільки постачання БПЛА може виконуватися за іншими КВЕД: 46.69, 46.49, не говорячи про можливість участі у тендері виробників продукції, яка є аналогом Mavic 3T та 3E.
У зв'язку з зазначеним просимо вилучити з тендерної документації дискримінаційні вимоги.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.04.2024, 16:37)
Зміни внесено
26.04.2024, 21:16
Сума тендеру
Общий вопрос о закупке
А якщо ніхто не прийде із-за суми тендеру ви готові всім департаментом піти на фронт і повоювати там без вчасно незакуплених квадрокоптерів? Яке покарання ви понесете якщо тендер не відбудеться?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован01.05.2024, 09:05)
Згідно Закону оголосимо нову закупівлю
27.04.2024, 13:10
РОЗБИЙТЕ ЗАКУПКУ НА ЛОТИ!
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!Поділ предмета закупівлі на лоти дає змогу зацікавити якнайширше коло постачальників, адже вони можуть подавати тендерні пропозиції за кожним із заявлених лотів. Тобто закупівля за лотами — можливість підвищити конкуренцію серед постачальників і знайти з-поміж них вигіднішого. Але ж Замовник вперто не хоче мати конкурентну ціну,обмеживши коло учасників.
Хто реально потяне пів ярда?ПРОЯВІТЬ СМІЛИВІСТЬ та ПАТРІОТИЗМ! Розбийте на лоти та проведіть закупку ПРОЗОРО.ЦЕ Ж НЕ АСФАЛЬТ!
Хто реально потяне пів ярда?ПРОЯВІТЬ СМІЛИВІСТЬ та ПАТРІОТИЗМ! Розбийте на лоти та проведіть закупку ПРОЗОРО.ЦЕ Ж НЕ АСФАЛЬТ!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован01.05.2024, 09:07)
Не відбудеться закупівля, тоді змінимо умови