Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 16.04.2024 23:52. Дата останніх змін - 16.04.2024 23:52

Звіт про укладений Договір № 13-24 від 03.04.2024р. (ФОП Станинець В.М. Канцтовари всього 8 найменувань на 3 320,00 грн. у тому числі Папка Справа для паперів на завязках; Швидкозшивач паперовий - 2 найменування). Примітка: Відповідно до розяснення Мінекономіки № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020р. у разі якщо предметом договору є кілька предметів у розумінні Закону, що відрізняються за кодом ДК 021:2015, інформація про укладений договір розміщується кількома звітами за окремими предметами закупівлі по одному й тому самому договору. -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-16-013771-a  
ID 7cac617b9f014c7dab745dd4c8ca1916  
Очікувана вартість закупівлі
2`700.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЇ  
Очікувана вартість закупівлі 2`700.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
16.04.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
16.04.24
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня