Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 16.04.2024 23:52. Дата последних изменений - 16.04.2024 23:52

Звіт про укладений Договір № 13-24 від 03.04.2024р. (ФОП Станинець В.М. Канцтовари всього 8 найменувань на 3 320,00 грн. у тому числі Папка Справа для паперів на завязках; Швидкозшивач паперовий - 2 найменування). Примітка: Відповідно до розяснення Мінекономіки № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020р. у разі якщо предметом договору є кілька предметів у розумінні Закону, що відрізняються за кодом ДК 021:2015, інформація про укладений договір розміщується кількома звітами за окремими предметами закупівлі по одному й тому самому договору. -

Идентификатор закупки UA-2024-04-16-013771-a  
ID 7cac617b9f014c7dab745dd4c8ca1916  
Ожидаемая стоимость
2`700.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЇ  
Ожидаемая стоимость 2`700.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Закупка объявлена
16.04.24
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
16.04.24
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует