Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 29.02.2024 15:33. Дата останніх змін - 11.03.2024 13:13

Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття: Кетамін-ЗН розчин д/ін, 50 мг/мл по 2 мл в ампулі, №10, МНН:Ketamine; Фентаніл розчин д/ін, 0,05 мг/мл по 2 мл в ампулі, №10, МНН:Fentanyl; Сибазон розчин д/ін, 5 мг/мл по 2 мл в ампулі, №10, МНН:Diazepam, ДК 021:2015:33600000-6 – Фармацевтична продукція -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-29-007843-a  
ID 2795a9dc42b147358e9b21732ecb52c2  
Очікувана вартість закупівлі
185`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Термін поставки Товару: до 31.12.2024 року. Постачання Товару здійснюється окремими партіями, виходячи з поточної потреби Замовника, визначеної у відповідній заявці. Строк поставки Товару протягом 3-х календарних днів днів з моменту узгодження відповідної заявки, якщо інше не узгоджено із Замовником. Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику Товар, якість якого відповідає нормам і стандартам діючого законодавства України. Товар повинен бути запакований в оригінальну упаковку виробника з нанесенням відповідного маркування, а також належним чином зареєстрований в Україні. Для підтвердження якості Постачальник при поставці Товару повинен надати Замовнику сертифікат (декларацію) відповідності чи сертифікат якості виробника або інший документ, який засвідчує якість товару, визначений чинним законодавством Під час зберігання та транспортування Товару до місця поставки Постачальник повинен дотримуватись, необхідного для даного Товару, температурного режиму. Повідомлення про необхідний температурний режим повинно бути нанесене на упаковці Товару. Термін придатності Товару на момент поставки повинен становити не менше 80 % або не менше 12 місяців від загального терміну придатності. Поставка Товару з меншим терміном виключно за згодою Покупця. Приймання Товару по кількості та якості здійснюється відповідно до вимог МОЗ України при наявності на кожну партію сертифікату якості виробника (оригінал, якщо Постачальник є виробником або скан-копія завірена печаткою останнього постачальника, якщо Постачальник є дистриб’ютором, дилером тощо) та інструкції щодо використання препарату українською мовою, затвердженої Державним експертним центром МОЗ України. Замовник проводить оплату за фактично поставлений Товар на підставі видаткової накладної шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 (п‘ятнадцяти) календарних днів

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області  
Очікувана вартість закупівлі 185`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
29.02.24
Подання пропозицій
до 05.03.24
Кваліфікація переможця
з 05.03.24
Пропозиції розглянуті
з 07.03.24
Завершена
11.03.24