Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 29.02.2024 15:33. Дата останніх змін - 11.03.2024 13:13

Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття: Кетамін-ЗН розчин д/ін, 50 мг/мл по 2 мл в ампулі, №10, МНН:Ketamine; Фентаніл розчин д/ін, 0,05 мг/мл по 2 мл в ампулі, №10, МНН:Fentanyl; Сибазон розчин д/ін, 5 мг/мл по 2 мл в ампулі, №10, МНН:Diazepam, ДК 021:2015:33600000-6 – Фармацевтична продукція

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-29-007843-a  
ID 2795a9dc42b147358e9b21732ecb52c2  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-02-29-009504-a  
Очікувана вартість закупівлі
185`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Термін поставки Товару: до 31.12.2024 року. Постачання Товару здійснюється окремими партіями, виходячи з поточної потреби Замовника, визначеної у відповідній заявці. Строк поставки Товару протягом 3-х календарних днів днів з моменту узгодження відповідної заявки, якщо інше не узгоджено із Замовником. Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику Товар, якість якого відповідає нормам і стандартам діючого законодавства України. Товар повинен бути запакований в оригінальну упаковку виробника з нанесенням відповідного маркування, а також належним чином зареєстрований в Україні. Для підтвердження якості Постачальник при поставці Товару повинен надати Замовнику сертифікат (декларацію) відповідності чи сертифікат якості виробника або інший документ, який засвідчує якість товару, визначений чинним законодавством Під час зберігання та транспортування Товару до місця поставки Постачальник повинен дотримуватись, необхідного для даного Товару, температурного режиму. Повідомлення про необхідний температурний режим повинно бути нанесене на упаковці Товару. Термін придатності Товару на момент поставки повинен становити не менше 80 % або не менше 12 місяців від загального терміну придатності. Поставка Товару з меншим терміном виключно за згодою Покупця. Приймання Товару по кількості та якості здійснюється відповідно до вимог МОЗ України при наявності на кожну партію сертифікату якості виробника (оригінал, якщо Постачальник є виробником або скан-копія завірена печаткою останнього постачальника, якщо Постачальник є дистриб’ютором, дилером тощо) та інструкції щодо використання препарату українською мовою, затвердженої Державним експертним центром МОЗ України. Замовник проводить оплату за фактично поставлений Товар на підставі видаткової накладної шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 (п‘ятнадцяти) календарних днів

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області  
Очікувана вартість закупівлі 185`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
29.02.24
Подання пропозицій
до 05.03.24
Кваліфікація переможця
з 05.03.24
Пропозиції розглянуті
з 07.03.24
Завершена
11.03.24

Специфікація закупівлі

1)
Кетамін, розчин для ін'єкцій, 50 мг/мл по 2 мл в ампулі, №10
Класифікація за ДК 021:2015: 33660000-4 - Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
Класифікація за INN: ketamine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, Подільський район, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Термін поставки Товару: до 31.12.2024 року. Постачання Товару здійснюється окремими партіями, виходячи з поточної потреби Замовника, визначеної у відповідній заявці. Строк поставки Товару протягом 3-х календарних днів днів з моменту узгодження відповідної заявки, якщо інше не узгоджено із Замовником. Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику Товар, якість якого відповідає нормам і стандартам діючого законодавства України. Товар повинен бути запакований в оригінальну упаковку виробника з нанесенням відповідного маркування, а також належним чином зареєстрований в Україні. Для підтвердження якості Постачальник при поставці Товару повинен надати Замовнику сертифікат (декларацію) відповідності чи сертифікат якості виробника або інший документ, який засвідчує якість товару, визначений чинним законодавством Під час зберігання та транспортування Товару до місця поставки Постачальник повинен дотримуватись, необхідного для даного Товару, температурного режиму. Повідомлення про необхідний температурний режим повинно бути нанесене на упаковці Товару. Термін придатності Товару на момент поставки повинен становити не менше 80 % або не менше 12 місяців від загального терміну придатності. Поставка Товару з меншим терміном виключно за згодою Покупця. Приймання Товару по кількості та якості здійснюється відповідно до вимог МОЗ України при наявності на кожну партію сертифікату якості виробника (оригінал, якщо Постачальник є виробником або скан-копія завірена печаткою останнього постачальника, якщо Постачальник є дистриб’ютором, дилером тощо) та інструкції щодо використання препарату українською мовою, затвердженої Державним експертним центром МОЗ України. Замовник проводить оплату за фактично поставлений Товар на підставі видаткової накладної шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 (п‘ятнадцяти) календарних днів
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штуки
2)
Фентаніл, розчин для ін'єкцій, 0,05 мг/мл, по 2 мл в ампулі, №10
Класифікація за ДК 021:2015: 33660000-4 - Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
Класифікація за INN: fentanyl
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, Подільський район, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Термін поставки Товару: до 31.12.2024 року. Постачання Товару здійснюється окремими партіями, виходячи з поточної потреби Замовника, визначеної у відповідній заявці. Строк поставки Товару протягом 3-х календарних днів днів з моменту узгодження відповідної заявки, якщо інше не узгоджено із Замовником. Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику Товар, якість якого відповідає нормам і стандартам діючого законодавства України. Товар повинен бути запакований в оригінальну упаковку виробника з нанесенням відповідного маркування, а також належним чином зареєстрований в Україні. Для підтвердження якості Постачальник при поставці Товару повинен надати Замовнику сертифікат (декларацію) відповідності чи сертифікат якості виробника або інший документ, який засвідчує якість товару, визначений чинним законодавством Під час зберігання та транспортування Товару до місця поставки Постачальник повинен дотримуватись, необхідного для даного Товару, температурного режиму. Повідомлення про необхідний температурний режим повинно бути нанесене на упаковці Товару. Термін придатності Товару на момент поставки повинен становити не менше 80 % або не менше 12 місяців від загального терміну придатності. Поставка Товару з меншим терміном виключно за згодою Покупця. Приймання Товару по кількості та якості здійснюється відповідно до вимог МОЗ України при наявності на кожну партію сертифікату якості виробника (оригінал, якщо Постачальник є виробником або скан-копія завірена печаткою останнього постачальника, якщо Постачальник є дистриб’ютором, дилером тощо) та інструкції щодо використання препарату українською мовою, затвердженої Державним експертним центром МОЗ України. Замовник проводить оплату за фактично поставлений Товар на підставі видаткової накладної шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 (п‘ятнадцяти) календарних днів
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120 штуки
3)
Діазепам, розчин для ін`єкцій, 5 мг/мл по 2 мл в ампулі, №10
Класифікація за ДК 021:2015: 33660000-4 - Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
Класифікація за INN: diazepam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, Подільський район, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Термін поставки Товару: до 31.12.2024 року. Постачання Товару здійснюється окремими партіями, виходячи з поточної потреби Замовника, визначеної у відповідній заявці. Строк поставки Товару протягом 3-х календарних днів днів з моменту узгодження відповідної заявки, якщо інше не узгоджено із Замовником. Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику Товар, якість якого відповідає нормам і стандартам діючого законодавства України. Товар повинен бути запакований в оригінальну упаковку виробника з нанесенням відповідного маркування, а також належним чином зареєстрований в Україні. Для підтвердження якості Постачальник при поставці Товару повинен надати Замовнику сертифікат (декларацію) відповідності чи сертифікат якості виробника або інший документ, який засвідчує якість товару, визначений чинним законодавством Під час зберігання та транспортування Товару до місця поставки Постачальник повинен дотримуватись, необхідного для даного Товару, температурного режиму. Повідомлення про необхідний температурний режим повинно бути нанесене на упаковці Товару. Термін придатності Товару на момент поставки повинен становити не менше 80 % або не менше 12 місяців від загального терміну придатності. Поставка Товару з меншим терміном виключно за згодою Покупця. Приймання Товару по кількості та якості здійснюється відповідно до вимог МОЗ України при наявності на кожну партію сертифікату якості виробника (оригінал, якщо Постачальник є виробником або скан-копія завірена печаткою останнього постачальника, якщо Постачальник є дистриб’ютором, дилером тощо) та інструкції щодо використання препарату українською мовою, затвердженої Державним експертним центром МОЗ України. Замовник проводить оплату за фактично поставлений Товар на підставі видаткової накладної шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 (п‘ятнадцяти) календарних днів
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 паковання

Тендерна документація

Проект договору
Договір фармпродукція_проєкт.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.02.2024 15:31
Версія документу від: 29.02.2024 15:31
ID: 22dd135871f84451829bbdcf8c453c85
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.02.2024 15:33
Версія документу від: 29.02.2024 15:33
ID: 3615a7778a5e4f01868ca480c0bfeaa9

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Кетамін, розчин для ін'єкцій, 50 мг/мл по 2 мл в ампулі, №10
Критерій відноситься до предмету закупівлі Кетамін, розчин для ін'єкцій, 50 мг/мл п
Технічні характеристики
Об'єм
Кількість одиниць в упаковці Очікуване значення: 10
Тип пакування
Доза діючої речовини Очікуване значення: 50 мг/мл
Форма випуску Очікуване значення: Розчин для ін'єкцій
Класифікація згідно АТХ Очікуване значення: N01AX03
Класифікація згідно МНН Очікуване значення: Ketamine
Технічні характеристики предмета закупівлі
Фентаніл, розчин для ін'єкцій, 0,05 мг/мл, по 2 мл в ампулі, №10
Критерій відноситься до предмету закупівлі Фентаніл, розчин для ін'єкцій, 0,05 мг/м
Технічні характеристики
Об'єм
Кількість одиниць в упаковці
Тип пакування
Доза діючої речовини
Форма випуску
Класифікація згідно АТХ
Класифікація згідно МНН
Технічні характеристики предмета закупівлі
Діазепам, розчин для ін`єкцій, 5 мг/мл по 2 мл в ампулі, №10
Критерій відноситься до предмету закупівлі Діазепам, розчин для ін`єкцій, 5 мг/мл п
Технічні характеристики
Об'єм Очікуване значення: 2
Кількість одиниць в упаковці
Тип пакування
Доза діючої речовини
Форма випуску
Класифікація згідно АТХ Очікуване значення: N05BA01
Класифікація згідно МНН Очікуване значення: Diazepam

Дати та строки

Дата публікації 29.02.2024 15:33  
Початок періоду прийому пропозицій 29.02.2024 15:33  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 05.03.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01998644  
Юридична адреса 66101, Україна, Одеська область, Подільський р-н, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 05.03.2024 00:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
179`100.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
179`100.00
Гривня з ПДВ
Переможець
07.03.2024 09:47

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСФАРМ"
Код ЄДРПОУ: 23872470
179`100.00
Гривня з ПДВ
07.03.2024
09:47

Укладені договори

Номер договору
29/ЗЦП
Дата підписання
11.03.2024
Дата початку дії
11.03.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
179`100.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
167`383.18 Гривня