Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 28.12.2023 10:23. Дата останніх змін - 27.01.2024 00:00

Послуги з обслуговування, ремонту та встановлення систем диспетчеризації бюветних комплексів -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-28-001887-a  
ID 00aef4f56d434c40a3343417cb60d3df  
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`106`179.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника СВКП "Київводфонд"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 2`106`179.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
28.12.23
Період уточнень
до 14.01.24
Період оскаржень
до 14.01.24
Подання пропозицій
до 17.01.24
Торги відмінено
27.01.24
29.12.2023, 19:49
Порушення у визначенні коду ДК
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно оголошення про закупівлю UA-2023-12-28-001887-a «Послуги з обслуговування, ремонту та встановлення систем диспетчеризації бюветних комплексів», викладеного в електронну систему закупівель PROZORRO 28 грудня 2023 року, Вами як замовником було визначено код закупівлі - ДК 021:2015:64220000-4 Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв'язку та передачі даних.
Але, ознайомившись з Технічною специфікацією до закупівлі, викладеною в Додатку 7 до тендерної документації, очевидно, що предметом закупівлі є не телекомунікаційні послуги.
Відповідно до пункту 3 Розділу 1 «Порядку визначення предмету закупівлі», затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за № 500/34783 (надалі – Порядок 708), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини 1 статті 1 Закону та за показником четвертої цифри національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (надалі – Єдиний закупівельний словник).
Згідно з пунктом 14 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Згідно опублікованої тендерної документації предмет закупівлі, встановлений за кодом ДК 021:2015:64220000-4 Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв'язку та передачі даних, є порушенням пункту 21 частини 1 статті Закону та пункту 3 розділу 1 Порядку 708 та пунктів 12 та 14 Порядку №1082.
Вимагаємо змінити Код за Єдиним закупівельним словником до закупівлі UA-2023-12-28-001887-a «Послуги з обслуговування, ремонту та встановлення систем диспетчеризації бюветних комплексів». Адже, очевидно що предмет закупівлі належить до розділу ДК 021:2015 50000000-5 ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ Єдиного закупівельного словника.
(Подібне порушення виявлене ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ зокрема, але не виключно - до закупівлі UA-2020-07-23-004550-c).
Згідно з статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення порушення порядку визначення предмета закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі від ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.01.2024, 16:44)
Шановний учасник, в результаті розгляду звернення щодо роз’яснень повідомляємо наступне.
Замовником визначено код за показником четвертої цифри національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (надалі – Єдиний закупівельний словник), а саме: «64220000-4 Телекомунікаційні послуги, крім послуг телефонного зв'язку та передачі даних», що відповідає вимогам пункту 3 Розділу 1 Порядку 708.
Згідно з умовами оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями з ідентифікатором № UA-2023-12-28-001887-a замовником виділено три номенклатурні позиції та визначено код послуг згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до пунктів 12 та 14 Порядку №1082.
Відповідно до «Словник української мови» (або СУМ-11), який видано 1970 — 1980 роках «ДИСПЕТЧЕРИЗА́ЦІЯ, ї, жін. Централізація контролю і управління виробничими та ін. процесами шляхом застосування технічних засобів зв'язку, сигналізації, телемеханіки і автоматики; диспетчерське керування».
Системи диспетчеризації — це системи збору, обробки та візуалізації інформації у сфері телекомунікацій, водопостачання, нафтовій та газовій промисловості та ін. Такі системи дозволяють здійснювати централізований контроль, управління і координацію різних процесів, що відбуваються на віддалених об'єктах, з використанням оперативної передачі інформації між цими об'єктами і пунктом управління.
GSM диспетчеризація – один з найбільш економних і функціональних методів контролю інженерних систем на великих промислових об'єктах і в сфері житлово-комунального господарства. GSM диспетчеризація дозволяє об'єднати системи електроживлення, водо- і теплопостачання, сигналізації, оповіщення, моніторингу навколишнього середовища в єдину мережу по бездротових каналах зв'язку, за допомогою спеціалізованого обладнання. Завдяки такому об'єднанню, забезпечується ефективний моніторинг всіх механізмів в режимі онлайн, оперативна реакція на критичні навантаження або загрози, а також дистанційне керування різними функціями обладнання. Особливо вона актуальна для забезпечення взаємозв'язку і централізованого управління великим числом об'єктів, розподілених на значній території (в межах населеного пункту та за його межами).
Відповідно до п.28 ст 2 розділу 1 ЗУ «Про електронні коммунікації» електронна комунікація (телекомунікація, електрозв’язок) - передавання та/або приймання інформації незалежно від її типу або виду у вигляді електромагнітних сигналів за допомогою технічних засобів.
З огляду на визначення та ідентичні характеристика характеристики, замовником зроблено висновок, що система диспетчеризації відноситься до сфери телекомунікацій.
Крім того, з огляду на номенклатурні позиції та технічну специфікацію, у тому числі технічні, функціональні та якісні характеристики предмета закупівлі, що наведено у додатку 7 до тендерної документації замовник вважає, що розділ ДК 021:2015 50000000-5 ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ Єдиного закупівельного словника не відображає суті повного комплексу послуг, що є предметом закупівлі.
Звертаємо увагу, що предмет закупівлі замовник визначає самостійно з дотриманням вимог Порядку № 708. Окрім того, враховуються особливості визначення предмета закупівлі для конкретних товарів, робіт і послуг відповідно до «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082.
У зв’язку з тим, що при визначенні предмету закупівлі замовником дотримано вимоги Порядку № 708. Окрім того, враховуються особливості визначення предмета закупівлі для конкретних товарів, робіт і послуг відповідно до «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, замовником прийнято рішення про незадоволення вимоги щодо зміни предмету закупівлі.
29.12.2023, 20:17
Дискримінаційна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Звертаємо увагу Замовника, що вимога наявності аналогічного договору з обсягом надання послуг не менше 150 бюветних комплексів є дискримінаційною. Замовник не може встановлювати вимоги щодо обсягів аналогічних договорів. Про неможливість встановлення таких вимог неодноразово зазначено Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Приклади таких рішень можна знайти у розгляді скарг в наступних закупівлях:
UA-2019-07-29-001328-b рішення від 16.09.2019 № 13019;
UA-2019-04-22-000637-a рішення від 22.01.2019 № 6428, рішення від 24.06.2019 № 8289.
Тому, вимагаємо виключити згадану дискримінаційну вимогу зі складу Тендерної документації до закупівлі UA-2023-12-28-001887-a.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.01.2024, 16:53)
Шановний учасник, в результаті розгляду звернення щодо роз’яснень повідомляємо наступне.
Вважаємо, що будь який досвід щодо обслуговування системи диспетчеризації бюветних комплексів не може вважатися аналогічним, порівняно з зазначеними в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями з ідентифікатором № UA-2023-12-28-001887-a, а саме: розгалуженою мережею та кількістю бюветних комплексів, яку необхідно обслуговувати. Бюветні комплекси, на яких встановлені системи диспетчеризації, є альтернативним джерелом питної води для жителів та гостей м. Києва. Зазначені бюветні комплекси оснащені відповідним насосним обладнанням, системами доочищення води, системами контролю затоплення та інше. Несправність у роботі системи диспетчеризації може призвести до споживання населенням міста Києва та гостей столиці води, яка буде не відповідати Державним санітарним нормам та правилам "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною" (ДСанПіН 2.2.4-171-10).
Однак, з метою розширення коло учасників, замовником прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію та зазначити інформацію щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію у новій редакції, що відповідно до практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, дозволить підтримати баланс між вибором досвідченого та надійного постачальника та не дискримінації учасників.