Процедура закупівлі оголошена 01.12.2023 17:49. Дата останніх змін - 27.12.2023 20:06
Послуги з технічного обслуговування та ремонту комп'ютерної, офісної техніки, заправки та регенерації картриджів, Код ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-12-01-014942-a | |
| ID | 6e09f5df8c9d4f65bc0131ea652a4f4a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
473`615.33 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Обсяг послуг: 1177 послуг Строк надання послуг: 2024, на підставі виклика Замовника. Послуги надаються Виконавцем в термін, що становить від 15 хвилин до 3 робочих днів (узгодження умов проведення ремонту, транспортування техніки, придбання необхідних комплектуючих та безпосередньо ремонт). Термін реакції на заявку до 30 хвилин. Місце надання послуг: Адреса Замовника: 65082, м. Одеса, Митна площа, 1 або за домовленістю за адресом Виконавця. Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ДП "Одеський морський торговельний порт" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 473`615.33 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
01.12.23
Період уточнень
до 08.12.23
Період оскаржень
до 08.12.23
Подання пропозицій
до 11.12.23
Кваліфікація переможця
з 11.12.23
Пропозиції розглянуті
з 15.12.23
Завершена
27.12.23