Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.12.2023 17:49. Дата останніх змін - 27.12.2023 20:06

Послуги з технічного обслуговування та ремонту комп'ютерної, офісної техніки, заправки та регенерації картриджів, Код ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-01-014942-a  
ID 6e09f5df8c9d4f65bc0131ea652a4f4a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
473`615.33 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Обсяг послуг: 1177 послуг Строк надання послуг: 2024, на підставі виклика Замовника. Послуги надаються Виконавцем в термін, що становить від 15 хвилин до 3 робочих днів (узгодження умов проведення ремонту, транспортування техніки, придбання необхідних комплектуючих та безпосередньо ремонт). Термін реакції на заявку до 30 хвилин. Місце надання послуг: Адреса Замовника: 65082, м. Одеса, Митна площа, 1 або за домовленістю за адресом Виконавця. Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДП "Одеський морський торговельний порт"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 473`615.33 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
01.12.23
Період уточнень
до 08.12.23
Період оскаржень
до 08.12.23
Подання пропозицій
до 11.12.23
Кваліфікація переможця
з 11.12.23
Пропозиції розглянуті
з 15.12.23
Завершена
27.12.23