Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 01.12.2023 17:49. Дата последних изменений - 27.12.2023 20:06

Послуги з технічного обслуговування та ремонту комп'ютерної, офісної техніки, заправки та регенерації картриджів, Код ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки -

Идентификатор закупки UA-2023-12-01-014942-a  
ID 6e09f5df8c9d4f65bc0131ea652a4f4a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
473`615.33 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Обсяг послуг: 1177 послуг Строк надання послуг: 2024, на підставі виклика Замовника. Послуги надаються Виконавцем в термін, що становить від 15 хвилин до 3 робочих днів (узгодження умов проведення ремонту, транспортування техніки, придбання необхідних комплектуючих та безпосередньо ремонт). Термін реакції на заявку до 30 хвилин. Місце надання послуг: Адреса Замовника: 65082, м. Одеса, Митна площа, 1 або за домовленістю за адресом Виконавця. Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДП "Одеський морський торговельний порт"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 473`615.33 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
01.12.23
Период уточнений
до 08.12.23
Период обжалования
до 08.12.23
Прием предложений
до 11.12.23
Квалификация
с11.12.23
Предложения рассмотрены
с15.12.23
Завершен
27.12.23