Процедура закупки объявлена 01.12.2023 17:49. Дата последних изменений - 27.12.2023 20:06
Послуги з технічного обслуговування та ремонту комп'ютерної, офісної техніки, заправки та регенерації картриджів, Код ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки -
| Идентификатор закупки | UA-2023-12-01-014942-a | |
| ID | 6e09f5df8c9d4f65bc0131ea652a4f4a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
473`615.33 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Обсяг послуг: 1177 послуг Строк надання послуг: 2024, на підставі виклика Замовника. Послуги надаються Виконавцем в термін, що становить від 15 хвилин до 3 робочих днів (узгодження умов проведення ремонту, транспортування техніки, придбання необхідних комплектуючих та безпосередньо ремонт). Термін реакції на заявку до 30 хвилин. Місце надання послуг: Адреса Замовника: 65082, м. Одеса, Митна площа, 1 або за домовленістю за адресом Виконавця. Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ДП "Одеський морський торговельний порт" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 473`615.33 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
01.12.23
Период уточнений
до 08.12.23
Период обжалования
до 08.12.23
Прием предложений
до 11.12.23
Квалификация
с11.12.23
Предложения рассмотрены
с15.12.23
Завершен
27.12.23