Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.11.2023 10:32. Дата останніх змін - 01.12.2023 15:42

Масло солодковершкове 72-74,5%, ДСТУ 4399, 1 кг -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-27-002670-a  
ID 46ffcf7437e7427e937e392b928c972d  
Очікувана вартість закупівлі
16`420.32 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Ціна Товару має включати всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного цим Договором, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару; занос Товару в приміщення; перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника. Строк поставки товару становить не пізніше 3 робочих днів від часу отримання заявки від Замовника. Постачання протягом строку дії Договору по заявці Закладів Замовника в робочі дні та години з понеділка по п’ятницю з 8 год. 00 хв. до 16 год. 30. хв. Обсяг кожної поставки – згідно із заявками Замовника, без обмеження розміру мінімального замовлення. Заявки подаються Замовником в письмовій, або усній формі, або електронною поштою на електронну адресу. Постачання товару не рідше 1 разу на тиждень до комори кожного окремого закладу освіти; Поставка Товару здійснюється за адресами Замовника, які зазначені в Проекті Договору у Додатку 2. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРЕБОВЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 16`420.32 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
27.11.23
Подання пропозицій
до 30.11.23
Кваліфікація переможця
з 30.11.23
Пропозиції розглянуті
з 30.11.23
Завершена
01.12.23
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня