Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.11.2023 10:32. Дата останніх змін - 01.12.2023 15:42

Масло солодковершкове 72-74,5%, ДСТУ 4399, 1 кг

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-27-002670-a  
ID 46ffcf7437e7427e937e392b928c972d  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-11-27-000939-b  
Очікувана вартість закупівлі
16`420.32 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Ціна Товару має включати всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного цим Договором, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару; занос Товару в приміщення; перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника. Строк поставки товару становить не пізніше 3 робочих днів від часу отримання заявки від Замовника. Постачання протягом строку дії Договору по заявці Закладів Замовника в робочі дні та години з понеділка по п’ятницю з 8 год. 00 хв. до 16 год. 30. хв. Обсяг кожної поставки – згідно із заявками Замовника, без обмеження розміру мінімального замовлення. Заявки подаються Замовником в письмовій, або усній формі, або електронною поштою на електронну адресу. Постачання товару не рідше 1 разу на тиждень до комори кожного окремого закладу освіти; Поставка Товару здійснюється за адресами Замовника, які зазначені в Проекті Договору у Додатку 2. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРЕБОВЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 16`420.32 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
27.11.23
Подання пропозицій
до 30.11.23
Кваліфікація переможця
з 30.11.23
Пропозиції розглянуті
з 30.11.23
Завершена
01.12.23

Специфікація закупівлі

1)
Масло солодковершкове 72-74,5%, ДСТУ 4399, 1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, Шевченка 8 (за адресами дошкільних закладів освіти: Вербовецький ДНЗ «Кобзарик» 48155 Тернопільська область, с.Вербівці, вул. Кульчики 45; “Гумниський ДНЗ “Сонечко”48108 Тернопільська область, с.Гумниська, вул. Центральна 6; Деренівський ДНЗ 48163 Тернопільська область, с.Деренівка, вул. Купчинського 129; «Долинський ДНЗ ясла-садок «Ромашка»48163 Тернопільська область, с.Долина, вул. Янівська 12/А; «Застіноцький ДНЗ «Дзвіночок» 48175 Тернопільська область, с.Застіноче, вул. Малівська 90; Кровинківський ДНЗ 48135 Тернопільська область, с.Кровинка, вул. Шевченка 34А; “Ласковецький ДНЗ “Ластівка” 48153 Тернопільська область, с.Ласківці, вул. Центральна; “Лошнівський ДНЗ “Веселка” 48133 Тернопільська область, с.Лошнів, вул. Центральна 46; «Могильницький ДНЗ» 48152 Тернопільська область, с.Нова Могильниця, вул. Центральна 5; Мшанецький ДНЗ «Калинка» 48161 Тернопільська область, с.Мшанець, вул. Шкільна; Підгайчицький ДНЗ “Малятко” 48150 Тернопільська область, с.Підгайчики, вул. Цибульська 2; “Плебанівський ДНЗ” 48117 Тернопільська область, с.Плебанівка, вул. Князя Василька 156; “Романівський ДНЗ “Малятко” 48151 Тернопільська область, с.Романівка, вул. Братів Бойчуків 50; Слобідський ДНЗ 48163 Тернопільська область, с.Слобідка, вул. Ярослава Дисевича 47; Теребовлянський дитячий ясла-садок «Ромашка» 48100 Тернопільська область, м.Теребовля, вул. Паращука 16 А; Теребовлянський дитячий ясла-садок “Теремок” 48100 Тернопільська область, м.Теребовля, вул. Шевченка 202; Теребовлянський дитячий ясла-садок «Сонечко» 48100 Тернопільська область, м. Теребовля, вул. Паращука 16; Семенівський ДНЗ 48108, Тернопільська обл., с. Семенів, вулиця Бічна; Залав’євський ДНЗ 48100 Тернопільська область, с.Залав’є, вул. Шкільна 3; Млиниський ДНЗ 48164, Тернопільська область, с. Млиниська, вул. Центральна, буд.195 б; )
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Ціна Товару має включати всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного цим Договором, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару; занос Товару в приміщення; перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника. Строк поставки товару становить не пізніше 3 робочих днів від часу отримання заявки від Замовника. Постачання протягом строку дії Договору по заявці Закладів Замовника в робочі дні та години з понеділка по п’ятницю з 8 год. 00 хв. до 16 год. 30. хв. Обсяг кожної поставки – згідно із заявками Замовника, без обмеження розміру мінімального замовлення. Заявки подаються Замовником в письмовій, або усній формі, або електронною поштою на електронну адресу. Постачання товару не рідше 1 разу на тиждень до комори кожного окремого закладу освіти; Поставка Товару здійснюється за адресами Замовника, які зазначені в Проекті Договору у Додатку 2. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50.4 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору масло.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2023 10:28
Версія документу від: 27.11.2023 10:28
ID: 7903cb8973e9410ea8eeae5a2b8d8850
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2023 10:31
Версія документу від: 27.11.2023 10:31
ID: fa5e8a7fc5a747fd925934a5f865eecc

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Масло солодковершкове 72-74,5%, ДСТУ 4399, 1 кг
Критерій відноситься до предмету закупівлі Масло солодковершкове 72-74,5%, ДСТУ 439
Технічні характеристики
Вид: солодковершкове
Вміст жиру від: 72 - 74.5
Відповідність ДСТУ: ДСТУ 4399

Дати та строки

Дата публікації 27.11.2023 10:31  
Початок періоду прийому пропозицій 27.11.2023 10:31  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 30.11.2023 09:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРЕБОВЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40650849  
Юридична адреса 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, вул. Шевченка, буд. 8  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 30.11.2023 09:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
16`420.32
Гривня з ПДВ
2
ФОП ПРУСІК ОКСАНА ЮРІЇВНА
ID: a3034b9ebdf24cc5b4010feda5d0bd51
15`120.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
15`120.00
Гривня з ПДВ
Переможець
30.11.2023 09:44
2
16`420.32
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФОП ПРУСІК ОКСАНА ЮРІЇВНА
Код ЄДРПОУ: 2820411088
15`120.00
Гривня з ПДВ
30.11.2023
09:44

Укладені договори

Номер договору
8/400
Дата підписання
01.12.2023
Дата початку дії
01.12.2023
Дата завершення дії
31.12.2023
Ціна договору
15`120.00 Гривня без ПДВ