Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.10.2023 10:18. Дата останніх змін - 07.11.2023 18:20

Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярія), за адресою: 46009., м. Тернопіль, вул. Мазепи, буд. 10 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-26-002526-a  
ID 242885d4a6a24384b9a0ef8985f8c511  
Очікувана вартість закупівлі
3`640.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року Умови оплати - післяоплата Проект договору Замовника

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Західний регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги  
Очікувана вартість закупівлі 3`640.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
26.10.23
Подання пропозицій
до 31.10.23
Кваліфікація переможця
з 31.10.23
Пропозиції розглянуті
з 31.10.23
Завершена
07.11.23
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня