Процедура закупівлі оголошена 26.10.2023 10:18. Дата останніх змін - 07.11.2023 18:20
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярія), за адресою: 46009., м. Тернопіль, вул. Мазепи, буд. 10
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-10-26-002526-a | |
| ID | 242885d4a6a24384b9a0ef8985f8c511 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2023-10-26-000624-b |
Очікувана вартість закупівлі
3`640.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року Умови оплати - післяоплата Проект договору Замовника
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Західний регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги | |
| Очікувана вартість закупівлі | 3`640.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
26.10.23
Подання пропозицій
до 31.10.23
Кваліфікація переможця
з 31.10.23
Пропозиції розглянуті
з 31.10.23
Завершена
07.11.23
Специфікація закупівлі
| 1) |
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Мазепи, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2023
Умови поставки: Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року
Умови оплати - післяоплата
Проект договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 пачка
|
| 2) |
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Мазепи, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2023
Умови поставки: Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року
Умови оплати - післяоплата
Проект договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 пачка
|
| 3) |
Паперові блоки для нотаток
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Мазепи, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2023
Умови поставки: Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року
Умови оплати - післяоплата
Проект договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 пачка
|
| 4) |
Степлери
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Мазепи, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2023
Умови поставки: Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року
Умови оплати - післяоплата
Проект договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штуки
|
| 5) |
Блокноти
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Мазепи, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2023
Умови поставки: Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року
Умови оплати - післяоплата
Проект договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штуки
|
| 6) |
Діркопробивачі з лінійкою, 30 листів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Мазепи, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2023
Умови поставки: Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року
Умови оплати - післяоплата
Проект договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штуки
|
| 7) |
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Мазепи, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2023
Умови поставки: Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року
Умови оплати - післяоплата
Проект договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14 штуки
|
| 8) |
Скріпки канцелярські
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Мазепи, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2023
Умови поставки: Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року
Умови оплати - післяоплата
Проект договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 пачка
|
| 9) |
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Мазепи, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2023
Умови поставки: Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року
Умови оплати - післяоплата
Проект договору Замовника
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 800 штуки
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
проєкт договору про закупівлю товару (канцелярія).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.10.2023 10:17
Версія документу від: 26.10.2023 10:17
ID: 7ae8e64245b1487f9f9f375f644d1e9a
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.10.2023 10:18
Версія документу від: 26.10.2023 10:18
ID: 80ed275a996940a0847b772928956dc9
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Технічні характеристики
Recycling (з вторинной сировини) : ні
Колір: білий
Кількість аркушів Очікуване значення: 500
Непрозорість від: 92 - 98
Товщина від: 105 - 110
Білизна CIE від: 168 - 180
Щільність паперу Очікуване значення: 80
Формат: a4 (210х297 мм)
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скоби для степлера №24/6, 1 пачка
Технічні характеристики
Кількість в упавковці Очікуване значення: 1000
Розмір: 24/6
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Паперові блоки для нотаток
Технічні характеристики
Щільність паперу від: 75 - 75
Кількість листів від: 450 - 1000
Тип склеювання: проклеєний
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Степлери
Технічні характеристики
Скріплює аркушів від: 30 - 250
Глибина скріплення від: 30 - 400
Скоба: 24/6
Матеріал корпуса: метал, пластик
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Блокноти
Технічні характеристики
Тип кріплення листів: на спіралі
Розмітка: клітинка
Кількість сторінок від: 48 - 200
Формат: a5 (148х210 мм)
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Діркопробивачі з лінійкою, 30 листів
Технічні характеристики
Лінійка поділу на формати : Так
Пробивна потужність від: 30 - 35
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм
Технічні характеристики
Товщина лінії Очікуване значення: 0.7
Колір чорнила: синій
Матеріал корпусу: пластик
Вид: неавтоматична
Тип: кулькова
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скріпки канцелярські
Технічні характеристики
Матеріал: метал
Кількість в пачці від: 100 - 100
Покриття: оцинковані
Розмір від: 25 - 50
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий
Технічні характеристики
Орієнтація документа: вертикальна
Колір плівки: прозорий
Фактура поверхні: глянцева
Товщина плівки від: 40 - 40
Матеріал: pp (поліпропілен)
Формат аркуша паперу: А4 (210х297 мм)
|
Дати та строки
| Дата публікації | 26.10.2023 10:18 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 26.10.2023 10:18 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 31.10.2023 10:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Західний регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 38357766 |
| Юридична адреса | 46003, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. За Рудкою, 33 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 31.10.2023 10:02
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ"
ID: 10b12b048bec4ef4a85574d9e5f87181
1`947.12
Гривня з ПДВ
3
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР СЕРВІС ОПТ ТОРГ"
ID: e205f573dcc84121a2c0e92ec0fa4926
1`506.78
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
1`506.78
Гривня з ПДВ
Переможець
31.10.2023 16:20
Повідомлення про намір укласти договір
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР СЕРВІС ОПТ ТОРГ"
Код ЄДРПОУ: 43760668
1`506.78
Гривня з ПДВ
31.10.2023
16:20
Укладені договори
Номер договору
20/З/2023
Дата підписання
07.11.2023
Дата початку дії
07.11.2023
Дата завершення дії
31.12.2023
Ціна договору
1`506.78 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
1`255.65 Гривня
