Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.10.2023 10:18. Дата останніх змін - 07.11.2023 18:20

Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярія), за адресою: 46009., м. Тернопіль, вул. Мазепи, буд. 10

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-26-002526-a  
ID 242885d4a6a24384b9a0ef8985f8c511  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-10-26-000624-b  
Очікувана вартість закупівлі
3`640.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року Умови оплати - післяоплата Проект договору Замовника

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Західний регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги  
Очікувана вартість закупівлі 3`640.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
26.10.23
Подання пропозицій
до 31.10.23
Кваліфікація переможця
з 31.10.23
Пропозиції розглянуті
з 31.10.23
Завершена
07.11.23

Специфікація закупівлі

1)
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Мазепи, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2023
Умови поставки: Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року Умови оплати - післяоплата Проект договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 пачка
2)
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Мазепи, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2023
Умови поставки: Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року Умови оплати - післяоплата Проект договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 пачка
3)
Паперові блоки для нотаток
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Мазепи, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2023
Умови поставки: Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року Умови оплати - післяоплата Проект договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 пачка
4)
Степлери
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Мазепи, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2023
Умови поставки: Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року Умови оплати - післяоплата Проект договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штуки
5)
Блокноти
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Мазепи, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2023
Умови поставки: Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року Умови оплати - післяоплата Проект договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штуки
6)
Діркопробивачі з лінійкою, 30 листів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Мазепи, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2023
Умови поставки: Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року Умови оплати - післяоплата Проект договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штуки
7)
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Мазепи, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2023
Умови поставки: Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року Умови оплати - післяоплата Проект договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14 штуки
8)
Скріпки канцелярські
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Мазепи, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2023
Умови поставки: Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року Умови оплати - післяоплата Проект договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 пачка
9)
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46009, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Мазепи, 10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.11.2023
Умови поставки: Строк поставки товару протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2023 року Умови оплати - післяоплата Проект договору Замовника
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 800 штуки

Тендерна документація

Проект договору
проєкт договору про закупівлю товару (канцелярія).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.10.2023 10:17
Версія документу від: 26.10.2023 10:17
ID: 7ae8e64245b1487f9f9f375f644d1e9a
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.10.2023 10:18
Версія документу від: 26.10.2023 10:18
ID: 80ed275a996940a0847b772928956dc9

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%,
Технічні характеристики
Recycling (з вторинной сировини) : ні
Колір: білий
Кількість аркушів Очікуване значення: 500
Непрозорість від: 92 - 98
Товщина від: 105 - 110
Білизна CIE від: 168 - 180
Щільність паперу Очікуване значення: 80
Формат: a4 (210х297 мм)
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скоби для степлера №24/6, 1 пачка
Критерій відноситься до предмету закупівлі Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Технічні характеристики
Кількість в упавковці Очікуване значення: 1000
Розмір: 24/6
Технічні характеристики предмета закупівлі
Паперові блоки для нотаток
Критерій відноситься до предмету закупівлі Паперові блоки для нотаток
Технічні характеристики
Щільність паперу від: 75 - 75
Кількість листів від: 450 - 1000
Тип склеювання: проклеєний
Технічні характеристики предмета закупівлі
Степлери
Критерій відноситься до предмету закупівлі Степлери
Технічні характеристики
Скріплює аркушів від: 30 - 250
Глибина скріплення від: 30 - 400
Скоба: 24/6
Матеріал корпуса: метал, пластик
Технічні характеристики предмета закупівлі
Блокноти
Критерій відноситься до предмету закупівлі Блокноти
Технічні характеристики
Тип кріплення листів: на спіралі
Розмітка: клітинка
Кількість сторінок від: 48 - 200
Формат: a5 (148х210 мм)
Технічні характеристики предмета закупівлі
Діркопробивачі з лінійкою, 30 листів
Критерій відноситься до предмету закупівлі Діркопробивачі з лінійкою, 30 листів
Технічні характеристики
Лінійка поділу на формати : Так
Пробивна потужність від: 30 - 35
Технічні характеристики предмета закупівлі
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм
Критерій відноситься до предмету закупівлі Ручка кулькова, неавтоматична, пластиков
Технічні характеристики
Товщина лінії Очікуване значення: 0.7
Колір чорнила: синій
Матеріал корпусу: пластик
Вид: неавтоматична
Тип: кулькова
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скріпки канцелярські
Критерій відноситься до предмету закупівлі Скріпки канцелярські
Технічні характеристики
Матеріал: метал
Кількість в пачці від: 100 - 100
Покриття: оцинковані
Розмір від: 25 - 50
Технічні характеристики предмета закупівлі
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий
Критерій відноситься до предмету закупівлі Файли для документів А4, PP 40 мкм, глян
Технічні характеристики
Орієнтація документа: вертикальна
Колір плівки: прозорий
Фактура поверхні: глянцева
Товщина плівки від: 40 - 40
Матеріал: pp (поліпропілен)
Формат аркуша паперу: А4 (210х297 мм)

Дати та строки

Дата публікації 26.10.2023 10:18  
Початок періоду прийому пропозицій 26.10.2023 10:18  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 31.10.2023 10:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Західний регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38357766  
Юридична адреса 46003, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. За Рудкою, 33  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 31.10.2023 10:02
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
1`810.00
Гривня з ПДВ
2
1`947.12
Гривня з ПДВ
3
1`506.78
Гривня з ПДВ
4
2`304.00
Гривня з ПДВ
5
ТОВ "КОРВЕТ"
ID: ce862fcd158d466a86e251fe269f29e7
1`870.12
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
1`506.78
Гривня з ПДВ
Переможець
31.10.2023 16:20
2
1`810.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
3
1`870.12
Гривня з ПДВ
Не розглядався
4
1`947.12
Гривня з ПДВ
Не розглядався
5
2`304.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР СЕРВІС ОПТ ТОРГ"
Код ЄДРПОУ: 43760668
1`506.78
Гривня з ПДВ
31.10.2023
16:20

Укладені договори

Номер договору
20/З/2023
Дата підписання
07.11.2023
Дата початку дії
07.11.2023
Дата завершення дії
31.12.2023
Ціна договору
1`506.78 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
1`255.65 Гривня