Процедура закупівлі оголошена 25.10.2023 16:19. Дата останніх змін - 25.10.2023 16:34
Канцтовари
Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-10-25-013340-a | |
ID | 8fcea4dc591e430b8cc5a4f79b7d63ad | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2023-10-25-004584-b |
Очікувана вартість закупівлі
9`758.40 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації | |
Очікувана вартість закупівлі | 9`758.40 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
25.10.23
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
25.10.23
Специфікація закупівлі
1) |
Папір ксероксний А4/80 (500 арк.)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 пачок
|
2) |
Файл-карманець, А4+
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 пачок
|
3) |
Клей ПВА 200 мл
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штуки
|
4) |
Папка-швидкозшивач (картон)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штуки
|
5) |
Біндер 32 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
|
6) |
Штемп. подушка
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штуки
|
7) |
Стікери-закладинки 5 кол. (5х25)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штуки
|
Тендерна документація
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.10.2023 16:32
Версія документу від: 25.10.2023 16:32
ID: 632cd63ee16e48bbb7d8502feed8d6a2
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 14373147 |
Юридична адреса | 40009, Україна, Сумська область, м Суми, вул Шевченка 9 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
10/23
Дата підписання
24.10.2023
Дата початку дії
24.10.2023
Дата завершення дії
31.12.2023
Ціна договору
9`758.40 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
8`132.00 Гривня