Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцтовари

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 14373147  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 14373147  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 9`758.40 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2023
 
Орієнтовний початок проведення процедури Жовтень, 2023  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папір ксероксний А4/80 (500 арк.)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 пачок  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл-карманець, А4+  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 пачок  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей ПВА 200 мл  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-швидкозшивач (картон)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер 32 мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Штемп. подушка  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Стікери-закладинки 5 кол. (5х25)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Державний бюджет України  
Опис  
Сума 9758.40 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 24853db1e30844898987e53909b250b9  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-10-25-004584-b  
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-25-013340-a  
Дата останнього оновлення 25.10.2023 16:19