Процедура закупівлі оголошена 18.10.2023 13:34. Дата останніх змін - 18.10.2023 13:51
Канцтовари(швидкозшивач пластиковий, зошит 96арк.,зошит 48 арк.,зошит 24арк., зошит 12 арк., папка на зав'язках, файли А4, ручка, клей ПВА, маркер чорний,табель використання робочого часу АЗ, скотч широкий, книга реєстрації наказів, папка на кнопці прозора, журнал обліку медикаментів та медичних засобів, лікарське свідоцтво про смерть, степлер, журнал обліку отриманих використаних деззасобів) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-10-18-008162-a | |
| ID | 81ad0245e15341588e47c55fb8f942fd |
Очікувана вартість закупівлі
5`657.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КУ "Центр соціальних послуг"Чернеччинської сільської ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 5`657.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
Закупівля оголошена
18.10.23
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
18.10.23