Процедура закупки объявлена 18.10.2023 13:34. Дата последних изменений - 18.10.2023 13:51
Канцтовари(швидкозшивач пластиковий, зошит 96арк.,зошит 48 арк.,зошит 24арк., зошит 12 арк., папка на зав'язках, файли А4, ручка, клей ПВА, маркер чорний,табель використання робочого часу АЗ, скотч широкий, книга реєстрації наказів, папка на кнопці прозора, журнал обліку медикаментів та медичних засобів, лікарське свідоцтво про смерть, степлер, журнал обліку отриманих використаних деззасобів) -
| Идентификатор закупки | UA-2023-10-18-008162-a | |
| ID | 81ad0245e15341588e47c55fb8f942fd |
Ожидаемая стоимость
5`657.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КУ "Центр соціальних послуг"Чернеччинської сільської ради | |
| Ожидаемая стоимость | 5`657.00 Гривна (без НДС) | |
| Процедура закупки |
Закупка без использования электронной системы
|
Закупка объявлена
18.10.23
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
18.10.23