Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 28.03.2023 10:37. Дата останніх змін - 04.04.2023 09:36

Медичні матеріали

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-28-001987-a  
ID 7275794cbc45423b8e9336f92e7aecaf  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-03-28-000798-b  
Очікувана вартість закупівлі
35`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 15 (П'ятнадцять) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання від Замовника офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії Товару. Поставка Товару здійснюється за адресою: 13312, Житомирська область, місто Бердичів, вулиця Житомирська, 44/2. Залишковий термін придатності товару (строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару) на момент його постачання Замовнику має складати не менше 70 % (сімдесят відсотків) від терміну придатності визначеного виробником і засвідчується видачею Постачальником гарантійного талона (сертифіката) або проставлянням відповідного запису на маркувальних етикетках поставленого Товару.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 35`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
28.03.23
Подання пропозицій
до 31.03.23
Кваліфікація переможця
з 31.03.23
Пропозиції розглянуті
з 31.03.23
Завершена
04.04.23

Специфікація закупівлі

1)
959943-33140000-219405-42574629
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 15 (П'ятнадцять) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання від Замовника офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії Товару. Поставка Товару здійснюється за адресою: 13312, Житомирська область, місто Бердичів, вулиця Житомирська, 44/2. Залишковий термін придатності товару (строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару) на момент його постачання Замовнику має складати не менше 70 % (сімдесят відсотків) від терміну придатності визначеного виробником і засвідчується видачею Постачальником гарантійного талона (сертифіката) або проставлянням відповідного запису на маркувальних етикетках поставленого Товару.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120 упаковка
2)
Шприц ін'єкційний 2 мл, трикомпонентний, без додаткової голки
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 15 (П'ятнадцять) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання від Замовника офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії Товару. Поставка Товару здійснюється за адресою: 13312, Житомирська область, місто Бердичів, вулиця Житомирська, 44/2. Залишковий термін придатності товару (строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару) на момент його постачання Замовнику має складати не менше 70 % (сімдесят відсотків) від терміну придатності визначеного виробником і засвідчується видачею Постачальником гарантійного талона (сертифіката) або проставлянням відповідного запису на маркувальних етикетках поставленого Товару.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5000 штуки
3)
Шприц ін'єкційний 20 мл, трикомпонентний, без додаткової голки
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 15 (П'ятнадцять) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання від Замовника офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії Товару. Поставка Товару здійснюється за адресою: 13312, Житомирська область, місто Бердичів, вулиця Житомирська, 44/2. Залишковий термін придатності товару (строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару) на момент його постачання Замовнику має складати не менше 70 % (сімдесят відсотків) від терміну придатності визначеного виробником і засвідчується видачею Постачальником гарантійного талона (сертифіката) або проставлянням відповідного запису на маркувальних етикетках поставленого Товару.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штуки
4)
Джгут венозний з пластиковою застібкою
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 15 (П'ятнадцять) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання від Замовника офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії Товару. Поставка Товару здійснюється за адресою: 13312, Житомирська область, місто Бердичів, вулиця Житомирська, 44/2. Залишковий термін придатності товару (строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару) на момент його постачання Замовнику має складати не менше 70 % (сімдесят відсотків) від терміну придатності визначеного виробником і засвідчується видачею Постачальником гарантійного талона (сертифіката) або проставлянням відповідного запису на маркувальних етикетках поставленого Товару.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штуки
5)
Шприц інсуліновий 1 мл U-100
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 15 (П'ятнадцять) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання від Замовника офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії Товару. Поставка Товару здійснюється за адресою: 13312, Житомирська область, місто Бердичів, вулиця Житомирська, 44/2. Залишковий термін придатності товару (строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару) на момент його постачання Замовнику має складати не менше 70 % (сімдесят відсотків) від терміну придатності визначеного виробником і засвідчується видачею Постачальником гарантійного талона (сертифіката) або проставлянням відповідного запису на маркувальних етикетках поставленого Товару.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штуки
6)
390660-33140000-461635-42574629
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 15 (П'ятнадцять) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання від Замовника офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії Товару. Поставка Товару здійснюється за адресою: 13312, Житомирська область, місто Бердичів, вулиця Житомирська, 44/2. Залишковий термін придатності товару (строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару) на момент його постачання Замовнику має складати не менше 70 % (сімдесят відсотків) від терміну придатності визначеного виробником і засвідчується видачею Постачальником гарантійного талона (сертифіката) або проставлянням відповідного запису на маркувальних етикетках поставленого Товару.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 упаковка
7)
147833-33140000-365291-42574629
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Умови поставки: Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 15 (П'ятнадцять) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання від Замовника офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії Товару. Поставка Товару здійснюється за адресою: 13312, Житомирська область, місто Бердичів, вулиця Житомирська, 44/2. Залишковий термін придатності товару (строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару) на момент його постачання Замовнику має складати не менше 70 % (сімдесят відсотків) від терміну придатності визначеного виробником і засвідчується видачею Постачальником гарантійного талона (сертифіката) або проставлянням відповідного запису на маркувальних етикетках поставленого Товару.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 штуки

Тендерна документація

Проект договору
проєкт договору 3314.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.03.2023 10:23
Версія документу від: 28.03.2023 10:23
ID: 15972e1751e44c95bb1dab789ef933c2
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.03.2023 10:24
Версія документу від: 28.03.2023 10:24
ID: 7fde260f06c34045b3bf058ca65be734

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Пластир медичний, стерильний з тканною основою, бавовна з абсорбуючою подушкою, гіпоалергенний 2,5х7,6 см, смужка, №100
Критерій відноситься до предмету закупівлі 959943-33140000-219405-42574629
Технічні характеристики
Вид Очікуване значення: Смужка
Наявність абсорбуючої подушки Очікуване значення: Так
Кількість в упаковці Очікуване значення: 100
Довжина Очікуване значення: 7.6
Основа Очікуване значення: Тканна
Гіпоалергенність Очікуване значення: Так
Матеріал Очікуване значення: Бавовна
Бактерицидність Очікуване значення: Ні
Стерильність Очікуване значення: Стерильний
Ширина Очікуване значення: 2.5
Тип Очікуване значення: Медичний
Технічні характеристики предмета закупівлі
Шприц ін'єкційний 2 мл, трикомпонентний, без додаткової голки
Критерій відноситься до предмету закупівлі Шприц ін'єкційний 2 мл, трикомпонентний,
Технічні характеристики
Положення наконечника: Концентричне, Ексцентричне
Тип голки Очікуване значення: Металева голка з трьохгранною заточкою
Стерильність Очікуване значення: Стерильний
Кількість застосувань Очікуване значення: Одноразовий
Тип з'єднання: luer, luer lock, Інтегрована голка
Наявність додаткової голки Очікуване значення: Ні
Пакування Очікуване значення: Індивідуальне
Конструкція Очікуване значення: Трикомпонентний
Об'єм Очікуване значення: 2 millilitre
Технічні характеристики предмета закупівлі
Шприц ін'єкційний 20 мл, трикомпонентний, без додаткової голки
Критерій відноситься до предмету закупівлі Шприц ін'єкційний 20 мл, трикомпонентний
Технічні характеристики
Стерильність Очікуване значення: Стерильний
Пакування Очікуване значення: Індивідуальне
Тип голки Очікуване значення: Металева голка з трьохгранною заточкою
Об'єм Очікуване значення: 20 millilitre
Тип з'єднання: luer, luer lock, Інтегрована голка
Конструкція Очікуване значення: Трикомпонентний
Кількість застосувань Очікуване значення: Одноразовий
Наявність додаткової голки Очікуване значення: Ні
Положення наконечника: Концентричне, Ексцентричне
Технічні характеристики предмета закупівлі
Джгут венозний з пластиковою застібкою
Критерій відноситься до предмету закупівлі Джгут венозний з пластиковою застібкою
Технічні характеристики
Матеріал фурнітури Очікуване значення: Пластик
Стоп-фіксатор Очікуване значення: Так
Ширина від: 2 - 4
Сфера застосування Очікуване значення: Медичні заклади
Матеріал пристрою: Гумово-тканний, Поліамід
Пряжка: Ні, Так
Довжина від: 20 - 150
Липучка фіксатор Очікуване значення: Ні
Технічні характеристики предмета закупівлі
Шприц інсуліновий 1 мл U-100
Критерій відноситься до предмету закупівлі Шприц інсуліновий 1 мл U-100
Технічні характеристики
Тип з'єднання: luer, Інтегрована голка
Кількість застосувань Очікуване значення: Одноразовий
Положення наконечника Очікуване значення: Концентричне
Наявність додаткової голки Очікуване значення: Ні
Пакування Очікуване значення: Індивідуальне
Об'єм Очікуване значення: 1 millilitre
Тип голки Очікуване значення: Металева голка з трьохгранною заточкою
Стерильність Очікуване значення: Стерильний
Конструкція Очікуване значення: Трикомпонентний
Технічні характеристики предмета закупівлі
Шпатель отоларингологічний одноразовий, стерильний, дерев'яний, №100
Критерій відноситься до предмету закупівлі 390660-33140000-461635-42574629
Технічні характеристики
Посилення додатковими ребрами Очікуване значення: Не нормується
Кількість одниниць в упааковці Очікуване значення: 100
Тип пакування: Індивідуальне, Групове
Матеріал Очікуване значення: Дерево
Призначення Очікуване значення: Отоларингологія
Стерильність Очікуване значення: Стерильний
Кількість використань Очікуване значення: Одноразовий
Технічні характеристики предмета закупівлі
Шприц ін'єкційний 5 мл, трикомпонентний, без додаткової голки
Критерій відноситься до предмету закупівлі 147833-33140000-365291-42574629
Технічні характеристики
Наявність додаткової голки Очікуване значення: Ні
Положення наконечника: Концентричне, Ексцентричне
Тип з'єднання: luer, luer lock, Інтегрована голка
Кількість застосувань Очікуване значення: Одноразовий
Стерильність Очікуване значення: Стерильний
Конструкція Очікуване значення: Трикомпонентний
Пакування Очікуване значення: Індивідуальне
Об'єм Очікуване значення: 5 millilitre
Тип голки Очікуване значення: Металева голка з трьохгранною заточкою

Дати та строки

Дата публікації 28.03.2023 10:37  
Початок періоду прийому пропозицій 28.03.2023 10:37  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 31.03.2023 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38455891  
Юридична адреса 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 31.03.2023 00:03
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
23`960.20
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "КЛІЄНТ ЮА"
ID: ddcd18d6184f4f9f9690b7ed19177abd
31`850.00
Гривня з ПДВ
3
ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ"
ID: 001ae0d54aa843f8ad9341991e9930f7
29`786.40
Гривня з ПДВ
4
ТОВ "ЗАХІД-МЕДІКА"
ID: 114fb87513114bbe83bb95e554bc95e2
27`251.88
Гривня з ПДВ
5
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
ID: 3e5e93fef7304913aa32e7b1ff810278
23`594.40
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
23`594.40
Гривня з ПДВ
Переможець
31.03.2023 12:16
2
23`960.20
Гривня з ПДВ
Не розглядався
3
27`251.88
Гривня з ПДВ
Не розглядався
4
29`786.40
Гривня з ПДВ
Не розглядався
5
31`850.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
Код ЄДРПОУ: 44353997
23`594.40
Гривня з ПДВ
31.03.2023
12:16

Укладені договори

Номер договору
75-23
Дата підписання
04.04.2023
Дата початку дії
04.04.2023
Дата завершення дії
31.12.2023
Ціна договору
23`594.40 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
22`662.59 Гривня