Процедура закупки объявлена 28.03.2023 10:37. Дата последних изменений - 04.04.2023 09:36
Медичні матеріали
| Идентификатор закупки | UA-2023-03-28-001987-a | |
| ID | 7275794cbc45423b8e9336f92e7aecaf | |
| Идентификатор плана | UA-P-2023-03-28-000798-b |
Ожидаемая стоимость
35`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 15 (П'ятнадцять) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання від Замовника офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії Товару. Поставка Товару здійснюється за адресою: 13312, Житомирська область, місто Бердичів, вулиця Житомирська, 44/2. Залишковий термін придатності товару (строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару) на момент його постачання Замовнику має складати не менше 70 % (сімдесят відсотків) від терміну придатності визначеного виробником і засвідчується видачею Постачальником гарантійного талона (сертифіката) або проставлянням відповідного запису на маркувальних етикетках поставленого Товару.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
| Ожидаемая стоимость | 35`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
28.03.23
Прием предложений
до 31.03.23
Квалификация
с31.03.23
Предложения рассмотрены
с31.03.23
Завершен
04.04.23
Спецификация закупки
| 1) |
959943-33140000-219405-42574629
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2023
Информация по поставке партиями: Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 15 (П'ятнадцять) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної.
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання від Замовника офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії Товару. Поставка Товару здійснюється за адресою: 13312, Житомирська область, місто Бердичів, вулиця Житомирська, 44/2.
Залишковий термін придатності товару (строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару) на момент його постачання Замовнику має складати не менше 70 % (сімдесят відсотків) від терміну придатності визначеного виробником і засвідчується видачею Постачальником гарантійного талона (сертифіката) або проставлянням відповідного запису на маркувальних етикетках поставленого Товару.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 120 упаковка
|
| 2) |
Шприц ін'єкційний 2 мл, трикомпонентний, без додаткової голки
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2023
Информация по поставке партиями: Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 15 (П'ятнадцять) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної.
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання від Замовника офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії Товару. Поставка Товару здійснюється за адресою: 13312, Житомирська область, місто Бердичів, вулиця Житомирська, 44/2.
Залишковий термін придатності товару (строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару) на момент його постачання Замовнику має складати не менше 70 % (сімдесят відсотків) від терміну придатності визначеного виробником і засвідчується видачею Постачальником гарантійного талона (сертифіката) або проставлянням відповідного запису на маркувальних етикетках поставленого Товару.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5000 штуки
|
| 3) |
Шприц ін'єкційний 20 мл, трикомпонентний, без додаткової голки
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2023
Информация по поставке партиями: Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 15 (П'ятнадцять) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної.
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання від Замовника офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії Товару. Поставка Товару здійснюється за адресою: 13312, Житомирська область, місто Бердичів, вулиця Житомирська, 44/2.
Залишковий термін придатності товару (строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару) на момент його постачання Замовнику має складати не менше 70 % (сімдесят відсотків) від терміну придатності визначеного виробником і засвідчується видачею Постачальником гарантійного талона (сертифіката) або проставлянням відповідного запису на маркувальних етикетках поставленого Товару.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 500 штуки
|
| 4) |
Джгут венозний з пластиковою застібкою
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2023
Информация по поставке партиями: Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 15 (П'ятнадцять) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної.
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання від Замовника офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії Товару. Поставка Товару здійснюється за адресою: 13312, Житомирська область, місто Бердичів, вулиця Житомирська, 44/2.
Залишковий термін придатності товару (строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару) на момент його постачання Замовнику має складати не менше 70 % (сімдесят відсотків) від терміну придатності визначеного виробником і засвідчується видачею Постачальником гарантійного талона (сертифіката) або проставлянням відповідного запису на маркувальних етикетках поставленого Товару.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20 штуки
|
| 5) |
Шприц інсуліновий 1 мл U-100
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2023
Информация по поставке партиями: Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 15 (П'ятнадцять) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної.
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання від Замовника офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії Товару. Поставка Товару здійснюється за адресою: 13312, Житомирська область, місто Бердичів, вулиця Житомирська, 44/2.
Залишковий термін придатності товару (строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару) на момент його постачання Замовнику має складати не менше 70 % (сімдесят відсотків) від терміну придатності визначеного виробником і засвідчується видачею Постачальником гарантійного талона (сертифіката) або проставлянням відповідного запису на маркувальних етикетках поставленого Товару.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 300 штуки
|
| 6) |
390660-33140000-461635-42574629
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2023
Информация по поставке партиями: Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 15 (П'ятнадцять) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної.
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання від Замовника офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії Товару. Поставка Товару здійснюється за адресою: 13312, Житомирська область, місто Бердичів, вулиця Житомирська, 44/2.
Залишковий термін придатності товару (строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару) на момент його постачання Замовнику має складати не менше 70 % (сімдесят відсотків) від терміну придатності визначеного виробником і засвідчується видачею Постачальником гарантійного талона (сертифіката) або проставлянням відповідного запису на маркувальних етикетках поставленого Товару.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 упаковка
|
| 7) |
147833-33140000-365291-42574629
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2023
Информация по поставке партиями: Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 15 (П'ятнадцять) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату (інвойсу) та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної.
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 7 робочих днів з моменту отримання від Замовника офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії Товару. Поставка Товару здійснюється за адресою: 13312, Житомирська область, місто Бердичів, вулиця Житомирська, 44/2.
Залишковий термін придатності товару (строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару) на момент його постачання Замовнику має складати не менше 70 % (сімдесят відсотків) від терміну придатності визначеного виробником і засвідчується видачею Постачальником гарантійного талона (сертифіката) або проставлянням відповідного запису на маркувальних етикетках поставленого Товару.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2000 штуки
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
проєкт договору 3314.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.03.2023 10:23
Версия документа от: 28.03.2023 10:23
ID: 15972e1751e44c95bb1dab789ef933c2
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.03.2023 10:24
Версия документа от: 28.03.2023 10:24
ID: 7fde260f06c34045b3bf058ca65be734
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Пластир медичний, стерильний з тканною основою, бавовна з абсорбуючою подушкою, гіпоалергенний 2,5х7,6 см, смужка, №100
Технічні характеристики
Вид Ожидаемое значение: Смужка
Наявність абсорбуючої подушки Ожидаемое значение: Так
Кількість в упаковці Ожидаемое значение: 100
Довжина Ожидаемое значение: 7.6
Основа Ожидаемое значение: Тканна
Гіпоалергенність Ожидаемое значение: Так
Матеріал Ожидаемое значение: Бавовна
Бактерицидність Ожидаемое значение: Ні
Стерильність Ожидаемое значение: Стерильний
Ширина Ожидаемое значение: 2.5
Тип Ожидаемое значение: Медичний
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Шприц ін'єкційний 2 мл, трикомпонентний, без додаткової голки
Технічні характеристики
Положення наконечника: Концентричне, Ексцентричне
Тип голки Ожидаемое значение: Металева голка з трьохгранною заточкою
Стерильність Ожидаемое значение: Стерильний
Кількість застосувань Ожидаемое значение: Одноразовий
Тип з'єднання: luer, luer lock, Інтегрована голка
Наявність додаткової голки Ожидаемое значение: Ні
Пакування Ожидаемое значение: Індивідуальне
Конструкція Ожидаемое значение: Трикомпонентний
Об'єм Ожидаемое значение: 2 millilitre
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Шприц ін'єкційний 20 мл, трикомпонентний, без додаткової голки
Технічні характеристики
Стерильність Ожидаемое значение: Стерильний
Пакування Ожидаемое значение: Індивідуальне
Тип голки Ожидаемое значение: Металева голка з трьохгранною заточкою
Об'єм Ожидаемое значение: 20 millilitre
Тип з'єднання: luer, luer lock, Інтегрована голка
Конструкція Ожидаемое значение: Трикомпонентний
Кількість застосувань Ожидаемое значение: Одноразовий
Наявність додаткової голки Ожидаемое значение: Ні
Положення наконечника: Концентричне, Ексцентричне
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Джгут венозний з пластиковою застібкою
Технічні характеристики
Матеріал фурнітури Ожидаемое значение: Пластик
Стоп-фіксатор Ожидаемое значение: Так
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2 - 4
Сфера застосування Ожидаемое значение: Медичні заклади
Матеріал пристрою: Гумово-тканний, Поліамід
Пряжка: Ні, Так
Довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 20 - 150
Липучка фіксатор Ожидаемое значение: Ні
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Шприц інсуліновий 1 мл U-100
Технічні характеристики
Тип з'єднання: luer, Інтегрована голка
Кількість застосувань Ожидаемое значение: Одноразовий
Положення наконечника Ожидаемое значение: Концентричне
Наявність додаткової голки Ожидаемое значение: Ні
Пакування Ожидаемое значение: Індивідуальне
Об'єм Ожидаемое значение: 1 millilitre
Тип голки Ожидаемое значение: Металева голка з трьохгранною заточкою
Стерильність Ожидаемое значение: Стерильний
Конструкція Ожидаемое значение: Трикомпонентний
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Шпатель отоларингологічний одноразовий, стерильний, дерев'яний, №100
Технічні характеристики
Посилення додатковими ребрами Ожидаемое значение: Не нормується
Кількість одниниць в упааковці Ожидаемое значение: 100
Тип пакування: Індивідуальне, Групове
Матеріал Ожидаемое значение: Дерево
Призначення Ожидаемое значение: Отоларингологія
Стерильність Ожидаемое значение: Стерильний
Кількість використань Ожидаемое значение: Одноразовий
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Шприц ін'єкційний 5 мл, трикомпонентний, без додаткової голки
Технічні характеристики
Наявність додаткової голки Ожидаемое значение: Ні
Положення наконечника: Концентричне, Ексцентричне
Тип з'єднання: luer, luer lock, Інтегрована голка
Кількість застосувань Ожидаемое значение: Одноразовий
Стерильність Ожидаемое значение: Стерильний
Конструкція Ожидаемое значение: Трикомпонентний
Пакування Ожидаемое значение: Індивідуальне
Об'єм Ожидаемое значение: 5 millilitre
Тип голки Ожидаемое значение: Металева голка з трьохгранною заточкою
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 28.03.2023 10:37 | |
| Начало периода приема предложений | 28.03.2023 10:37 | |
| Окончание периода приема предложений | 31.03.2023 00:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 38455891 |
| Юридический адрес | 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 31.03.2023 00:03
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА"
ID: 6bc91a49c7124b7492cc7462bc47ba6c
23`960.20
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
Код ЕГРПОУ:44353997
23`594.40
Гривна с НДС
31.03.2023
12:16
Заключенные договоры
Номер договора
75-23
Дата подписания
04.04.2023
Дата начала действия
04.04.2023
Дата завершения действия
31.12.2023
Цена договора
23`594.40 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
22`662.59 Гривна
