Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 03.04.2023 11:34. Дата останього редагування моніторингу 24.04.2023 14:02

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2023-04-03-000019  
ID 4779d9fdc4ab4a1396ba47b13fac1e96  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
03.04.23
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ФОП Шевчишин В.С., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пункту 28 Постанови №1178 та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 20.04.2023 10:08  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу закупівлі: 20 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління комунального господарства Коломийської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Шевчишин Василь Степанович (далі – ФОП Шевчишин В.С.), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 30.03.2023 року, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 30.03.2023 №63, повідомлення про намір укласти договір від 30.03.2023 року, договір підряду від 07.04.2023 №58, повідомлення про внесення змін до договору від 13.04.2023 року, додаткову угоду від 13.04.2023 №1/58, відповіді Замовника на запит про надання пояснення від 14.04.2023 та від 19.04.2023 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у Додатку 2 ТД Замовника містить вимогу щодо підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей. Однак, на порушення пункту 28 Постанови №1178 та відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в ТД Замовника не зазначено умови щодо способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим підставам, визначеним пунктом 44 Постанови №1178.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 20.04.2023 10:08  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015 код 90730000-3 – Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Послуги з благоустрою території (впорядкування озера в парку ім. Т. Шевченка в м. Коломиї))» (оголошення UA-2023-03-16-003061-a) повідомляємо, що зауваження, викладені у висновку прийняті до відома посадовою особою Управління комунального господарства Коломийської міської ради, та зобов’язується не допускати недотримання вимог пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації в подальших процедурах закупівель.  
Дата редагування  
Дата створення 24.04.2023 13:57  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.04.2023 №17-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 03.04.2023 №17-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 17 UA-2023-03-16-003061-a 16.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 03.04.2023 00:00  
Дата публікації 03.04.2023 12:09  
Дата створення 03.04.2023 12:09  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913619  
Адреса організації Ukraine, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 34) 255-64-75
baranvov@gmail.com 

Учасники моніторингу

Назва організації Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40913619  
Адреса організації Ukraine, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 34) 255-64-75
vosvvo@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 03.04.2023 12:09 - 25.04.2023 00:00  
Дата публікації висновку про результати 20.04.2023 10:08 - 05.05.2023 00:00