Процедура закупівлі оголошена 15.03.2023 15:15. Дата останніх змін - 20.04.2023 16:17
Поточний ремонт фасаду (заміна вікон) Комунального закладу позашкільної освіти "Центр творчості дітей та юнацтва Святошинського району м. Києва", за адресою: вул. Чистяківська, 18 (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-03-15-009270-a | |
| ID | a059c025f836451f81fb1fce0ed3440a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`100`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 1`100`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
15.03.23
Період уточнень
до 20.03.23
Період оскаржень
до 20.03.23
Подання пропозицій
до 23.03.23
Кваліфікація переможця
з 23.03.23
Пропозиції розглянуті
з 11.04.23
Завершена
20.04.23
16.03.2023, 10:13
Технічне завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Метою проведення державної закупівлі є виконання робіт по монтажу металопластикових вікон з максимальною економією державних коштів. В технічній частині відсутні креслення віконних конструкцій, технічні вимоги до вікон , це Сертифікати, Протоколи випробувань, Висновки СЕС на вікна, фурнітуру, склопакети (введення в дію з 01.09.2022 р. ДСТУ та ДБН по вікнам, змінено коефіцієнт опору теплопередачі, маркування вікон, встановлення дитячих замків та ін.)), але про це ні слова в тендерній документації, але прописано під певного учасника наявність Сертифікатів ISO. Необхідно 3 сертифікати з можливих 16000 шт , які є добровільною сертифікацією і не мають відношення до заміни вікон, існують документи , які видаються згідно вимог українського законодавства.
З огляду на вищенаведене вимагаємо : 1. Надати документи , які вимагають обовязкової наявності сертифікації ISO при заміні вікон в учбових закладах. 2. Прибрати дану вимогу про ISO з тендерної ]документації. 3. Підрядник після виконання робіт отримує після підписання Актів , Позитивний відгук від замовника, з огляду на тендерну документацію стає не зрозумілим навіщо на договори , які виконані, як аналогічні в 2022 році перепідписувати у замовників Позитивні відгуки. Просимо прибрати вимогу перепідписувати чи отримувати нові відгуки за раніше виконані договори.
З огляду на вищенаведене вимагаємо : 1. Надати документи , які вимагають обовязкової наявності сертифікації ISO при заміні вікон в учбових закладах. 2. Прибрати дану вимогу про ISO з тендерної ]документації. 3. Підрядник після виконання робіт отримує після підписання Актів , Позитивний відгук від замовника, з огляду на тендерну документацію стає не зрозумілим навіщо на договори , які виконані, як аналогічні в 2022 році перепідписувати у замовників Позитивні відгуки. Просимо прибрати вимогу перепідписувати чи отримувати нові відгуки за раніше виконані договори.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.03.2023, 14:52)
Шановний учаснику, повідомляємо, що введений в дію з 01.09.2022 р. ДСТУ та ДБН щодо вікон застосовується при новому будівництві, реконструкції та капітальному ремонті. Також, повідомляємо, що учасники можуть надавати Сертифікати, Протоколи випробувань, Висновки СЕС на вікна, фурнітуру, склопакети для підтвердження відповідності своєї пропозиції вимогам зазначеним у тендерній документації. Також, повідомляємо, що відповідно до а. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
16.03.2023, 10:24
Технічні вимоги до вікон
Загальне запитання щодо оголошення
1.З 1 вересня 2022 року набула чинності низка державних будівельних норм, дві з яких безпосередньо впливають на діяльність у віконній галузі. Зокрема: - ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель» - ДБН В.2.2-15:2019 «Будинки і споруди. Житлові будинки. Основні положення».
• Підвищені вимоги до мінімально допустимих показників опору теплопередачі
• Введені вимоги до температури внутрішньої поверхні вікон та дверей
• Впроваджено енергетичне маркування
• Введена вимога використання «дитячих» замків
Підвищені вимоги до мінімально допустимих показників опору теплопередачі
ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»
Збільшено мінімально допустимі значення приведеного опору теплопередачі вікон з 0,75 до 0,9 та дверей з 0,6 до 0,7 для житлових та громадських будівель, Rq min [м2*К/Вт]:
2. Надайте креслення віконних блоків, на підставі замірів яких розроблено Дефектний акт та виникла необхідність в їх заміні.
• Підвищені вимоги до мінімально допустимих показників опору теплопередачі
• Введені вимоги до температури внутрішньої поверхні вікон та дверей
• Впроваджено енергетичне маркування
• Введена вимога використання «дитячих» замків
Підвищені вимоги до мінімально допустимих показників опору теплопередачі
ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»
Збільшено мінімально допустимі значення приведеного опору теплопередачі вікон з 0,75 до 0,9 та дверей з 0,6 до 0,7 для житлових та громадських будівель, Rq min [м2*К/Вт]:
2. Надайте креслення віконних блоків, на підставі замірів яких розроблено Дефектний акт та виникла необхідність в їх заміні.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.03.2023, 14:53)
Шановний учаснику, повідомляємо, що ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель» застосовується при новому будівництві, реконструкції та капітальному ремонті, в той же час норми ДБН В.2.2-15:2019 «Будинки і споруди. Житлові будинки. Основні положення» поширюються на проектування нових і реконструкцію, капітальний ремонт житлових будинків з умовною висотою до 73,5 м включно: одноквартирні та багатоквартирні, у тому числі спеціалізовані квартирні житлові будинки для осіб літнього віку і осіб з інвалідністю та гуртожитки.
16.03.2023, 10:33
Сертифікація ISO
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо надати привязку необхідності сертифікаціії ISO до даного предмету закупівлі, а саме заміна вікон.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.03.2023, 14:54)
Шановний учаснику, повідомляємо, що відповідно до а. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
16.03.2023, 15:12
Сертифікація ISO
Загальне запитання щодо оголошення
згідно вимог Тендерної документації ,розділу III , п.п 4,4,6 "орган сертифікації повинен бути акредитован НААУ."
Дана вимога не є правомірною, так як в листі поясненні НААУ пояснено наступне: "Відповідно до Положення про Національне агентство з акредитації України, НААУ є
національним органом України з акредитації. Згідно положень статті 6 Закону України «Про
акредитацію органів з оцінки відповідності», основними функціями національного органу з
акредитації є акредитація органів з оцінки відповідності (далі – ООВ) та проведення
моніторингу за відповідністю акредитованих ним ООВ вимогам акредитації.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки
відповідності» одним з основних принципів діяльності з акредитації є її добровільність а не обовязковість."
З оглду на вищенаведене та дотримання принципів неупередженості та відсутності підстав в упередженості в ставленні до учасників та корупційної складової , наполегливо просимо прибрати з кваліфікації вимогу про обовязкову акредитацію НААУ органу сертифікації , який проводить сертифікацію ISO на підприємствах.
Дана вимога не є правомірною, так як в листі поясненні НААУ пояснено наступне: "Відповідно до Положення про Національне агентство з акредитації України, НААУ є
національним органом України з акредитації. Згідно положень статті 6 Закону України «Про
акредитацію органів з оцінки відповідності», основними функціями національного органу з
акредитації є акредитація органів з оцінки відповідності (далі – ООВ) та проведення
моніторингу за відповідністю акредитованих ним ООВ вимогам акредитації.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки
відповідності» одним з основних принципів діяльності з акредитації є її добровільність а не обовязковість."
З оглду на вищенаведене та дотримання принципів неупередженості та відсутності підстав в упередженості в ставленні до учасників та корупційної складової , наполегливо просимо прибрати з кваліфікації вимогу про обовязкову акредитацію НААУ органу сертифікації , який проводить сертифікацію ISO на підприємствах.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.03.2023, 14:55)
Шановний учаснику, повідомляємо, що відповідно до а. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
16.03.2023, 16:31
Документація в форматі WORD
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо розмістити документація в форматі WORD
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.03.2023, 14:56)
Шановний учаснику, повідомляємо, що тендерна документація оприлюднена відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. з урахуванням всіх змін та доповнень.