Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 15.03.2023 15:15. Дата последних изменений - 20.04.2023 16:17

Поточний ремонт фасаду (заміна вікон) Комунального закладу позашкільної освіти "Центр творчості дітей та юнацтва Святошинського району м. Києва", за адресою: вул. Чистяківська, 18 (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) -

Идентификатор закупки UA-2023-03-15-009270-a  
ID a059c025f836451f81fb1fce0ed3440a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`100`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`100`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
15.03.23
Период уточнений
до 20.03.23
Период обжалования
до 20.03.23
Прием предложений
до 23.03.23
Квалификация
с23.03.23
Предложения рассмотрены
с11.04.23
Завершен
20.04.23
16.03.2023, 10:13
Технічне завдання
Общий вопрос о закупке
Метою проведення державної закупівлі є виконання робіт по монтажу металопластикових вікон з максимальною економією державних коштів. В технічній частині відсутні креслення віконних конструкцій, технічні вимоги до вікон , це Сертифікати, Протоколи випробувань, Висновки СЕС на вікна, фурнітуру, склопакети (введення в дію з 01.09.2022 р. ДСТУ та ДБН по вікнам, змінено коефіцієнт опору теплопередачі, маркування вікон, встановлення дитячих замків та ін.)), але про це ні слова в тендерній документації, але прописано під певного учасника наявність Сертифікатів ISO. Необхідно 3 сертифікати з можливих 16000 шт , які є добровільною сертифікацією і не мають відношення до заміни вікон, існують документи , які видаються згідно вимог українського законодавства.
З огляду на вищенаведене вимагаємо : 1. Надати документи , які вимагають обовязкової наявності сертифікації ISO при заміні вікон в учбових закладах. 2. Прибрати дану вимогу про ISO з тендерної ]документації. 3. Підрядник після виконання робіт отримує після підписання Актів , Позитивний відгук від замовника, з огляду на тендерну документацію стає не зрозумілим навіщо на договори , які виконані, як аналогічні в 2022 році перепідписувати у замовників Позитивні відгуки. Просимо прибрати вимогу перепідписувати чи отримувати нові відгуки за раніше виконані договори.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.03.2023, 14:52)
Шановний учаснику, повідомляємо, що введений в дію з 01.09.2022 р. ДСТУ та ДБН щодо вікон застосовується при новому будівництві, реконструкції та капітальному ремонті. Також, повідомляємо, що учасники можуть надавати Сертифікати, Протоколи випробувань, Висновки СЕС на вікна, фурнітуру, склопакети для підтвердження відповідності своєї пропозиції вимогам зазначеним у тендерній документації. Також, повідомляємо, що відповідно до а. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
16.03.2023, 10:24
Технічні вимоги до вікон
Общий вопрос о закупке
1.З 1 вересня 2022 року набула чинності низка державних будівельних норм, дві з яких безпосередньо впливають на діяльність у віконній галузі. Зокрема: - ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель» - ДБН В.2.2-15:2019 «Будинки і споруди. Житлові будинки. Основні положення».
• Підвищені вимоги до мінімально допустимих показників опору теплопередачі
• Введені вимоги до температури внутрішньої поверхні вікон та дверей
• Впроваджено енергетичне маркування
• Введена вимога використання «дитячих» замків
Підвищені вимоги до мінімально допустимих показників опору теплопередачі
ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»
Збільшено мінімально допустимі значення приведеного опору теплопередачі вікон з 0,75 до 0,9 та дверей з 0,6 до 0,7 для житлових та громадських будівель, Rq min [м2*К/Вт]:
2. Надайте креслення віконних блоків, на підставі замірів яких розроблено Дефектний акт та виникла необхідність в їх заміні.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.03.2023, 14:53)
Шановний учаснику, повідомляємо, що ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель» застосовується при новому будівництві, реконструкції та капітальному ремонті, в той же час норми ДБН В.2.2-15:2019 «Будинки і споруди. Житлові будинки. Основні положення» поширюються на проектування нових і реконструкцію, капітальний ремонт житлових будинків з умовною висотою до 73,5 м включно: одноквартирні та багатоквартирні, у тому числі спеціалізовані квартирні житлові будинки для осіб літнього віку і осіб з інвалідністю та гуртожитки.
16.03.2023, 10:33
Сертифікація ISO
Общий вопрос о закупке
Просимо надати привязку необхідності сертифікаціії ISO до даного предмету закупівлі, а саме заміна вікон.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.03.2023, 14:54)
Шановний учаснику, повідомляємо, що відповідно до а. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
16.03.2023, 15:12
Сертифікація ISO
Общий вопрос о закупке
згідно вимог Тендерної документації ,розділу III , п.п 4,4,6 "орган сертифікації повинен бути акредитован НААУ."
Дана вимога не є правомірною, так як в листі поясненні НААУ пояснено наступне: "Відповідно до Положення про Національне агентство з акредитації України, НААУ є
національним органом України з акредитації. Згідно положень статті 6 Закону України «Про
акредитацію органів з оцінки відповідності», основними функціями національного органу з
акредитації є акредитація органів з оцінки відповідності (далі – ООВ) та проведення
моніторингу за відповідністю акредитованих ним ООВ вимогам акредитації.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки
відповідності» одним з основних принципів діяльності з акредитації є її добровільність а не обовязковість."
З оглду на вищенаведене та дотримання принципів неупередженості та відсутності підстав в упередженості в ставленні до учасників та корупційної складової , наполегливо просимо прибрати з кваліфікації вимогу про обовязкову акредитацію НААУ органу сертифікації , який проводить сертифікацію ISO на підприємствах.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.03.2023, 14:55)
Шановний учаснику, повідомляємо, що відповідно до а. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
16.03.2023, 16:31
Документація в форматі WORD
Общий вопрос о закупке
Просимо розмістити документація в форматі WORD
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.03.2023, 14:56)
Шановний учаснику, повідомляємо, що тендерна документація оприлюднена відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. з урахуванням всіх змін та доповнень.