Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 14.02.2023 13:05. Дата останніх змін - 25.03.2023 00:03

Послуги з дезінсекції та дератизації - Інформація щодо скасування процедури

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-14-007649-a  
ID e493d484d8084f10a54bd57c434d3f27  
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`490`026.23 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-02-14-000394-a 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 90920000-2 – Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінсекції та дератизації) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 90920000-2. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі 1 490 026,23 грн (Один мільйон чотириста дев’яносто тисяч двадцять шість гривень 23 копійки) в т. ч.: Лот №1: - 569 467,55 грн (п’ятсот шістдесят дев’ять тисяч чотириста шістдесят сім гривень 55 копійок); Лот №2: - 103 067,94 грн (сто три тисячі шістдесят сім гривень 94 копійки); Лот №3: - 112 896,00 грн (сто дванадцять тисяч вісімсот дев’яносто шість гривень 00 копійок); Лот №4: - 52 531,20 грн (п’ятдесят дві тисячі п’ятсот тридцять одна гривня 20 копійок); Лот №5: - 87 241,85 грн (вісімдесят сім тисяч двісті сорок одна гривня 85 копійок); Лот №6: - 66 009,60 грн (шістдесят шість тисяч дев’ять гривень 60 копійок); Лот №7: - 268 229,63 грн (двісті шістдесят вісім тисяч двісті двадцять дев’ять гривень 63 копійки); Лот №8: - 78 917,70 грн (сімдесят вісім тисяч дев’ятсот сімнадцять гривень 70 копійок); Лот №9: - 151 664,76 грн (сто п’ятдесят одна тисяча шістсот шістдесят чотири гривні 76 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.08.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.02.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуга - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`490`026.23 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
14.02.23
Період уточнень
до 25.02.23
Період оскаржень
до 25.02.23
Подання пропозицій
до 28.02.23
Кваліфікація переможця
з 28.02.23
Пропозиції розглянуті
з 03.03.23
Завершена
25.03.23
Дата оприлюднення інформації про відміну14.03.2023, 14:26
Cкарга на рішення про відміну лотуЛот 8.
Причини скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Пояснення причин: Повідомлення про відміну
14.03.2023 р.

1. Найменування замовника*.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця»
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900
3. Місцезнаходження замовника*.-- місто Київ --
4. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 90920000-2 – Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінсекції та дератизації), Лот № 8.
Питання проведення закупівлі 90920000-2 – Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінсекції та дератизації), Лот № 8.
Виявлено помилку в технічному завданні, що унеможливлює укладання договору.

ВИРІШЕНО:
1) Відмінено торги відповідно пп. 2 п. 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень».

Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця» ____________________ Дмитро ШАТОХІН



Виконано
Дата відміни закупівлі25.03.2023, 00:03
Кінцева дата періоду оскарження25.03.2023, 00:00