Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 13.03.2023 15:12. Дата останніх змін: 13.03.2023 15:12

Лот 1. -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2023-02-14-007649-a-c8  
ID 4aabc0b62f794e5aa37ec7837f633254  
Сума договору
406`860.95 Гривня

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-02-14-000394-a 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 90920000-2 – Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінсекції та дератизації) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 90920000-2. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі 1 490 026,23 грн (Один мільйон чотириста дев’яносто тисяч двадцять шість гривень 23 копійки) в т. ч.: Лот №1: - 569 467,55 грн (п’ятсот шістдесят дев’ять тисяч чотириста шістдесят сім гривень 55 копійок); Лот №2: - 103 067,94 грн (сто три тисячі шістдесят сім гривень 94 копійки); Лот №3: - 112 896,00 грн (сто дванадцять тисяч вісімсот дев’яносто шість гривень 00 копійок); Лот №4: - 52 531,20 грн (п’ятдесят дві тисячі п’ятсот тридцять одна гривня 20 копійок); Лот №5: - 87 241,85 грн (вісімдесят сім тисяч двісті сорок одна гривня 85 копійок); Лот №6: - 66 009,60 грн (шістдесят шість тисяч дев’ять гривень 60 копійок); Лот №7: - 268 229,63 грн (двісті шістдесят вісім тисяч двісті двадцять дев’ять гривень 63 копійки); Лот №8: - 78 917,70 грн (сімдесят вісім тисяч дев’ятсот сімнадцять гривень 70 копійок); Лот №9: - 151 664,76 грн (сто п’ятдесят одна тисяча шістсот шістдесят чотири гривні 76 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.08.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.02.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуга - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН

Реквізити договору

Сума договору 406`860.95 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 339`050.79 Гривня  
Номер договору ПК/ВЧ-1/23141/Ю  
Дата підписання 10.03.2023  
Дата початку дії 10.03.2023  
Дата завершення дії 31.08.2023  
Опубліковано
13.03.23
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Послуги з дезінсекції та дератизації
Класифікація за ДК 021:2015: 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.08.2023
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Документи договору/змін

Підписаний контракт
дог1.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2023 15:10
ID: 2d6ed721f8754c5b832493c4be68c557
Підписаний контракт
дог2.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2023 15:10
ID: e807d7a4cdd641648170f2d203b64779
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2023 15:10
ID: 9b254ff7a717471e84a44e426a9f51b6

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41022900  
Юридична адреса 01032, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"  
Код ЄДРПОУ 42809838  
Юридична адреса 03035, Україна, м. Київ, Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45, офіс 407