Процедура закупівлі оголошена 05.07.2016 16:33. Дата останніх змін - 04.11.2016 22:26
Послуги з організації Call- центру -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2016-07-05-000158-b | |
| ID | f36f097fab1c401ca02935079f3e169d |
Очікувана вартість закупівлі
30`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Послуга щодо організації Call- центру «Гаряча лінія Держпрожспоживслужби» надається за адресою м. Київ вул. Б.Грінченка,1
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів | |
| Очікувана вартість закупівлі | 30`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 300.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
05.07.16
Період уточнень
до 08.07.16
Подання пропозицій
до 12.07.16
Закупівля не відбулась
08.07.16
05.07.2016, 17:05
Чи можлива заміна обладнання?
Загальне запитання щодо оголошення
Чи можлива заміна конфігурації - відмови від офісної АТС шляхом заміни її віртуальною?
На нашу думку IP АТС ZYCOO CooVox-U20-A202 не в повній мірі відповідає заявленим вимогам, особливо в частині запису та зберігання телефонних розмов. До тогож не має відомостей про сертифікацію цього ообладнання відповідно до вимог українського законодавства . Через що використання такого телекомунікаційного обладнання є порушенням чинного законодавства.
На нашу думку IP АТС ZYCOO CooVox-U20-A202 не в повній мірі відповідає заявленим вимогам, особливо в частині запису та зберігання телефонних розмов. До тогож не має відомостей про сертифікацію цього ообладнання відповідно до вимог українського законодавства . Через що використання такого телекомунікаційного обладнання є порушенням чинного законодавства.
Відповідь замовника
Ні. Ми орган виконавчої влади, використання серверів в інших установах або віртуальних заборонено.
06.07.2016, 11:19
Колл-центр
Загальне запитання щодо оголошення
1. Чи можливий поділ закупівлі на 2 різні? Послуги телефонії і обладнання для колл-центру зовсім різні, і обєднуючи в одне, тим самим відсіюється велика кількість операторів звязку, які не пропонують обладнання, а також обмежуються кількість постачальників обладнання, які не є операторами звязку.
2. Послуги звязку передбачають абонетську плату. В даному випадку нічого не вказано про абанентську плату.
3. Що мається на увазі під "Дзвінки на такий номер безкоштовні з стаціонарних телефонів м. Києва." це має бути номер 0-800 чи звичайний київський номер?
4. Яким чином планується організувати запис розмов. якщо в даного обладнання є підтримка запису, але немає куди записувати розмови? Також дане обладнання не має функціоналу потрібного для роботи колл-центру.
2. Послуги звязку передбачають абонетську плату. В даному випадку нічого не вказано про абанентську плату.
3. Що мається на увазі під "Дзвінки на такий номер безкоштовні з стаціонарних телефонів м. Києва." це має бути номер 0-800 чи звичайний київський номер?
4. Яким чином планується організувати запис розмов. якщо в даного обладнання є підтримка запису, але немає куди записувати розмови? Також дане обладнання не має функціоналу потрібного для роботи колл-центру.
Відповідь замовника
1. Замовником було визначено надання послуг відповідно до тех.завдання.
2. Абонентска плата, ще інший предмет закупівлі.
3. "безкоштовні з стаціонарних телефонів м. Києва" - в межах Києва.
4. У замовника є ресурс для зберігання даних.
2. Абонентска плата, ще інший предмет закупівлі.
3. "безкоштовні з стаціонарних телефонів м. Києва" - в межах Києва.
4. У замовника є ресурс для зберігання даних.
06.07.2016, 11:49
Call-центр
Загальне запитання щодо оголошення
Добрый день! Подскажите, вам необходимо организовать Call-центр с обязательным предоставлением оборудования(IP-телефонов и модема)? (044-235-47-78) Наталия
Відповідь замовника
Так
08.07.2016, 09:23
Колл-центр
Загальне запитання щодо оголошення
1. Згідно із завданням, Вам потрібно організувати 6 робочих місць з апаратами рівня GXP-1610. Чому Ви вважаєте, що пряме підкллючення цих апаратів до АТС оператора зв'язку є використанням "серверу за межами..."?
2. Надання запису проведених Вашими абонентами розмов оператором на прохання абонента теж не є забороненою подією. Прошу надати посилання на таку заборону (ведення запису розмов абонента за його проханнями та договором та надання їх на вимогу).
2. Надання запису проведених Вашими абонентами розмов оператором на прохання абонента теж не є забороненою подією. Прошу надати посилання на таку заборону (ведення запису розмов абонента за його проханнями та договором та надання їх на вимогу).
Відповідь замовника
Замовником складно техзавдання для закупівлі послуг з урахіванням вимог специфіки служби
08.07.2016, 09:35
Колл-центр
Загальне запитання щодо оголошення
Надання безкоштовних для абонента, що викликає, розмов на фіксованій мережі сьогодні можливе або за рахунок використання номерів 0-800, або виключно в межах власної мережі. У всіх інших випадках інші оператори будуть тарифікувати такі дзвінки абонента незалежно від Вашого бажання та бажання переможця тендеру. Який метод Ви вважаєте за прийнятний?
Відповідь замовника
Просимо звичайний київськи номер у легкозапамя"товуючому формат
08.07.2016, 09:37
Колл-центр
Загальне запитання щодо оголошення
Спеціфіка служби не має протирічити діючому законодавству. У іншому випадку Ви порушуєте Закон, тому тендер легко опротестувати.
Відповідь замовника
Специфіка служби не має протирічь з чинним законодавством
08.07.2016, 09:42
Щодо "Інженерно-монтажних робіт"
Загальне запитання щодо оголошення
Як та коли можливо ознайомитись із обсягами тієї частини завдання, що зветься "Інженерно-монтажні роботи"? У наявній документації ніяких посилань на обсяги немає.
Відповідь замовника
Вам надали відповідь у телефонній розмові
08.07.2016, 09:54
Договір про надання послуг
Загальне запитання щодо оголошення
Викладений зразок Договору у частині надання телекомунікаційних послуг не відповідає вимогам до договору на надання телекомунікаційних послуг, що визначається Рішенням НКРЗІ №395 від 31.07.2015р. Чи можливе приведення документації у відповідність до діючого законодавства?
Відповідь замовника
Наразі послуги на організацію CALL- ЦЕНТРУ
08.07.2016, 11:02
Телефонні номери
Загальне запитання щодо оголошення
Чи можливе укладання додаткового договору, в межах вартості тендерної пропозиції, на надання телефонного номеру (номерів), адже послуга колл-центру неможлива без такого номеру?
Відповідь замовника
Технічним завдання передбачено надання номера телефону в зручному форматі