Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 05.07.2016 16:33. Дата последних изменений - 04.11.2016 22:26

Послуги з організації Call- центру -

Идентификатор закупки UA-2016-07-05-000158-b  
ID f36f097fab1c401ca02935079f3e169d  
Ожидаемая стоимость
30`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Послуга щодо організації Call- центру «Гаряча лінія Держпрожспоживслужби» надається за адресою м. Київ вул. Б.Грінченка,1

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів  
Ожидаемая стоимость 30`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 300.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
05.07.16
Период уточнений
до 08.07.16
Прием предложений
до 12.07.16
Закупка не состоялась
08.07.16
05.07.2016, 17:05
Чи можлива заміна обладнання?
Общий вопрос о закупке
Чи можлива заміна конфігурації - відмови від офісної АТС шляхом заміни її віртуальною?
На нашу думку IP АТС ZYCOO CooVox-U20-A202 не в повній мірі відповідає заявленим вимогам, особливо в частині запису та зберігання телефонних розмов. До тогож не має відомостей про сертифікацію цього ообладнання відповідно до вимог українського законодавства . Через що використання такого телекомунікаційного обладнання є порушенням чинного законодавства.
Ответ заказчика
Ні. Ми орган виконавчої влади, використання серверів в інших установах або віртуальних заборонено.
06.07.2016, 11:19
Колл-центр
Общий вопрос о закупке
1. Чи можливий поділ закупівлі на 2 різні? Послуги телефонії і обладнання для колл-центру зовсім різні, і обєднуючи в одне, тим самим відсіюється велика кількість операторів звязку, які не пропонують обладнання, а також обмежуються кількість постачальників обладнання, які не є операторами звязку.
2. Послуги звязку передбачають абонетську плату. В даному випадку нічого не вказано про абанентську плату.
3. Що мається на увазі під "Дзвінки на такий номер безкоштовні з стаціонарних телефонів м. Києва." це має бути номер 0-800 чи звичайний київський номер?
4. Яким чином планується організувати запис розмов. якщо в даного обладнання є підтримка запису, але немає куди записувати розмови? Також дане обладнання не має функціоналу потрібного для роботи колл-центру.
Ответ заказчика
1. Замовником було визначено надання послуг відповідно до тех.завдання.
2. Абонентска плата, ще інший предмет закупівлі.
3. "безкоштовні з стаціонарних телефонів м. Києва" - в межах Києва.
4. У замовника є ресурс для зберігання даних.
06.07.2016, 11:49
Call-центр
Общий вопрос о закупке
Добрый день! Подскажите, вам необходимо организовать Call-центр с обязательным предоставлением оборудования(IP-телефонов и модема)? (044-235-47-78) Наталия
Ответ заказчика
Так
08.07.2016, 09:23
Колл-центр
Общий вопрос о закупке
1. Згідно із завданням, Вам потрібно організувати 6 робочих місць з апаратами рівня GXP-1610. Чому Ви вважаєте, що пряме підкллючення цих апаратів до АТС оператора зв'язку є використанням "серверу за межами..."?
2. Надання запису проведених Вашими абонентами розмов оператором на прохання абонента теж не є забороненою подією. Прошу надати посилання на таку заборону (ведення запису розмов абонента за його проханнями та договором та надання їх на вимогу).
Ответ заказчика
Замовником складно техзавдання для закупівлі послуг з урахіванням вимог специфіки служби
08.07.2016, 09:35
Колл-центр
Общий вопрос о закупке
Надання безкоштовних для абонента, що викликає, розмов на фіксованій мережі сьогодні можливе або за рахунок використання номерів 0-800, або виключно в межах власної мережі. У всіх інших випадках інші оператори будуть тарифікувати такі дзвінки абонента незалежно від Вашого бажання та бажання переможця тендеру. Який метод Ви вважаєте за прийнятний?
Ответ заказчика
Просимо звичайний київськи номер у легкозапамя"товуючому формат
08.07.2016, 09:37
Колл-центр
Общий вопрос о закупке
Спеціфіка служби не має протирічити діючому законодавству. У іншому випадку Ви порушуєте Закон, тому тендер легко опротестувати.
Ответ заказчика
Специфіка служби не має протирічь з чинним законодавством
08.07.2016, 09:42
Щодо "Інженерно-монтажних робіт"
Общий вопрос о закупке
Як та коли можливо ознайомитись із обсягами тієї частини завдання, що зветься "Інженерно-монтажні роботи"? У наявній документації ніяких посилань на обсяги немає.
Ответ заказчика
Вам надали відповідь у телефонній розмові
08.07.2016, 09:54
Договір про надання послуг
Общий вопрос о закупке
Викладений зразок Договору у частині надання телекомунікаційних послуг не відповідає вимогам до договору на надання телекомунікаційних послуг, що визначається Рішенням НКРЗІ №395 від 31.07.2015р. Чи можливе приведення документації у відповідність до діючого законодавства?
Ответ заказчика
Наразі послуги на організацію CALL- ЦЕНТРУ
08.07.2016, 11:02
Телефонні номери
Общий вопрос о закупке
Чи можливе укладання додаткового договору, в межах вартості тендерної пропозиції, на надання телефонного номеру (номерів), адже послуга колл-центру неможлива без такого номеру?
Ответ заказчика
Технічним завдання передбачено надання номера телефону в зручному форматі