Процедура закупівлі оголошена 15.06.2022 13:17. Дата останніх змін - 15.06.2022 13:28
Надання послуг з ремонту комп'ютерної і офісної техніки, заправці картриджів, налаштування програмного забезпечення, заміни комплектуючих.
Ідентифікатор закупівлі | UA-2022-06-15-003447-a | |
ID | 8305f0b63302464080ca529d6871a8f5 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2022-06-15-002304-b |
Очікувана вартість закупівлі
2`610.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації | |
Очікувана вартість закупівлі | 2`610.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
15.06.22
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
15.06.22
Специфікація закупівлі
1) |
Заправка картриджа 1010
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2022
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штуки
|
2) |
Регенерація картриджа 1010
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2022
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штуки
|
3) |
Заправка картриджа 1005
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2022
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штуки
|
4) |
Заміна термоплівки
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2022
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штуки
|
Тендерна документація
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.06.2022 13:19
Версія документу від: 15.06.2022 13:19
ID: c9ffe96f189b4b23ad92309cee9a2107
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 14373147 |
Юридична адреса | 40009, Україна, Сумська область, м Суми, вул Шевченка 9 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
ВР-22
Дата підписання
14.06.2022
Дата початку дії
14.06.2022
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
2`610.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
2`175.00 Гривня