Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 15.06.2022 13:17. Дата останніх змін - 15.06.2022 13:28

Надання послуг з ремонту комп'ютерної і офісної техніки, заправці картриджів, налаштування програмного забезпечення, заміни комплектуючих.

Ідентифікатор закупівлі UA-2022-06-15-003447-a  
ID 8305f0b63302464080ca529d6871a8f5  
Ідентифікатор плану UA-P-2022-06-15-002304-b  
Очікувана вартість закупівлі
2`610.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації  
Очікувана вартість закупівлі 2`610.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
15.06.22
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
15.06.22

Специфікація закупівлі

1)
Заправка картриджа 1010
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штуки
2)
Регенерація картриджа 1010
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штуки
3)
Заправка картриджа 1005
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штуки
4)
Заміна термоплівки
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штуки

Тендерна документація

Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.06.2022 13:19
Версія документу від: 15.06.2022 13:19
ID: c9ffe96f189b4b23ad92309cee9a2107

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 14373147  
Юридична адреса 40009, Україна, Сумська область, м Суми, вул Шевченка 9  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
2`610.00
Гривня з ПДВ
Переможець
15.06.2022 13:24

Укладені договори

Номер договору
ВР-22
Дата підписання
14.06.2022
Дата початку дії
14.06.2022
Дата завершення дії
31.12.2022
Ціна договору
2`610.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
2`175.00 Гривня