Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Надання послуг з ремонту комп'ютерної і офісної техніки, заправці картриджів, налаштування програмного забезпечення, заміни комплектуючих.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 14373147  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 14373147  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 2`610.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки  
Код КЕКВ 2240 - Оплата послуг (крім комунальних)  
Рік
2022
 
Орієнтовний початок проведення процедури Червень, 2022  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Заправка картриджа 1010  
Класифікація за ДК 021:2015 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Регенерація картриджа 1010  
Класифікація за ДК 021:2015 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Заправка картриджа 1005  
Класифікація за ДК 021:2015 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  
Конкретна назва предмета закупівлі Заміна термоплівки  
Класифікація за ДК 021:2015 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Державний бюджет України  
Опис  
Сума 2610.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 23bd0058756f460e834f05a3f3629983  
Ідентифікатор плану UA-P-2022-06-15-002304-b  
Ідентифікатор закупівлі UA-2022-06-15-003447-a  
Дата останнього оновлення 15.06.2022 13:17