Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.05.2022 19:23. Дата останніх змін - 29.06.2022 15:54

Технічне обслуговування і ремонт вогнегасників -

Ідентифікатор закупівлі UA-2022-05-23-002665-a  
ID a9a05418425843deaf9fa3895d32bf28  
Очікувана вартість закупівлі
330`980.38 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"  
Очікувана вартість закупівлі 330`980.38 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 3`309.80 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
23.05.22
Період уточнень
до 29.05.22
Період оскаржень
до 04.06.22
Подання пропозицій
до 08.06.22
Аукціон
09.06.22
Кваліфікація переможця
з 09.06.22
Пропозиції розглянуті
з 15.06.22
Завершена
29.06.22
26.05.2022, 13:00
Обслуговування мобільними пунктами
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
Враховуючи, що в країні воєнний стан просимо переглянути можливість обслуговуваня вогнегасників, згідно даної закупівлі, за допомогою мобільних пунктів технічного обслуговування на території Замовника. Обслуговування мобільними пунктами дає можливість не залишати підприємство без вогнегасників, а також не витрачати час та кошти на транспортування вогнегасників, що в свою чергу зменшує вартість послуг.
Просимо Вас врахувати дану інформацію та внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.05.2022, 16:41)
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1734 затвердженої 23 грудня 2004 р. ПрАТ «Львівобленерго» є в переліку підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, порушення функціонування яких може завдати шкоди життєво важливим національним інтересам, оскільки провадить діяльність та надає послуги у сферах життєзабезпечення населення, зокрема, у сфері постачання електричної енергії та є об’єктом, який має значний вплив на іншу інфраструктуру, порушення функціонування якого призведе до кризової ситуації регіонального значення. ПрАТ «Львівобленерго» є підприємством з підвищеним рівнем небезпеки. На території підприємства розташовані об’єкти електричних мереж об’єднані єдиним технологічним процесом передачі, перетворення і розподілу електричної енергії: лінії електропередавання, трансформаторні підстанції, засоби релейного захисту і автоматики, засоби диспетчерського і технологічного управління, автоматизована система обліку електроенергії, автоматизована системи управління технологічними процесами, виробничі будівлі і споруди тощо. На підставі Наказу № 480 від 08.10.2007 року «Про організацію діяльності відомчої воєнізованої охорони Міністерства палива та енергетики України» та відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", Положення про Міністерство палива та енергетики України та з метою правового регулювання діяльності відомчої воєнізованої охорони на підприємстві здійснюється організація пропускного режиму, а саме відповідно п. 8.4.9. Наказу: «Вивіз вантажів (винос матеріальних цінностей) з об'єктів, що охороняються, а також заміна меблів, устаткування, інвентарю, проводки електромережі або телефонного зв'язку дозволяється за заявками, підписаними матеріально відповідальною особою, затвердженими керівником цього об'єкта, за погодженням відокремленого підрозділу відомчої воєнізованої охорони, який здійснює охорону об'єкта. Працівникам об'єктів, що охороняються, і відвідувачам, яким керівником об'єкта, що охороняється, не надано відповідних повноважень, забороняється вносити (ввозити) на ці об'єкти вибухонебезпечні, займисті речовини.» На об'єктах ПрАТ «Львівобленерго» підтримується відповідний режим проходу, проїзду, перенесення та перевезення речей, оскільки, метою товариства є забезпечення максимальної безпеки власних об’єктів від критичних ситуацій, в тому числі шляхом охорони об’єктів інфраструктури, запобігання надзвичайним ситуаціям, профілактика техногенних аварій, локалізація і мінімізація їх наслідків. Тому, ПрАТ «Львівобленерго», яке є замовником послуг з технічного обслуговування та ремонту вогнегасників не допускає можливості використання на власній території мобільних пунктів технічного обслуговування вогнегасників, оскільки в цих пунктах міститься обладнання, що працює під тиском, а відтак є вибухонебезпечним та містить займисті речовини і у випадку виникнення непередбачуваних ситуацій загрожує працівникам, обладнанню і технологічним процесам, які відбуваються на території товариства. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, а саме: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Відповідно до проекту Договору учасник процедури закупівлі зобов’язується за власний кошт здійснювати транспортування вогнегасників, а саме: забирати вогнегасники у замовника за адресою: вул. Сяйво, 10, м. Львів та повертати їх замовнику за вказаною адресою після проведення технічного обслуговування та ремонту. Цей пункт прямо вказує на те, що послуги не можуть проводитись власне на території замовника і власне передбачають мінімізацію витрат замовника на доставку вогнегасників, а не право учасника надавати послуги на території замовника. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, — це обмеження конкуренції учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які зазвичай висувають та які вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Тендерна документація ПрАТ «Львівобленерго» на послуги з технічного обслуговування та ремонту вогнегасників не містить надмірних або занадто деталізованих вимог щодо надання вищевказаних послуг. Вимогам щодо надання таких послуг відповідає не один учасник, а відтак тендерна документація не містить вимог, які можна кваліфікувати, як дискримінаційні.
27.05.2022, 16:47
Пункт 9 Інформація про характер і обсяги послуг
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо надати роз'яснення до пункту 9 Інформація про характер і обсяги послуг, а саме "Власні документи учасника з технічними та якісними параметрами предмету закупівлі, подані учасником, який не є виробником даного предмету закупівлі, до розгляду не беруться". Який перелік документів має на увазі Замовник? Що має на увазі Замовник під формулюванням "виробником даного предмету закупівлі"? Та просимо конкретизувати та розділити документи що має надати Учасник який є виробником вогнегасних речовин і Учасник який не є виробником вогнегасних речовин.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.05.2022, 15:54)
В тендерній документації розділу 3, п.10 : - сертифікати відповідності вимогам ДСТУ, ТУ, видані уповноваженим на те державним органом України, з додатками (за наявності додатків) або висновки/протоколи санітарно-епідеміологічної експертизи, видані уповноваженими державними органами, стосовно відповідності, вимогам діючого санітарного законодавства України, решта інформації в розділі 3, п.9.