Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.05.2022 19:23. Дата останніх змін - 29.06.2022 15:54

Технічне обслуговування і ремонт вогнегасників -

Ідентифікатор закупівлі UA-2022-05-23-002665-a  
ID a9a05418425843deaf9fa3895d32bf28  
Ідентифікатор плану UA-P-2022-05-23-000043-a  
Очікувана вартість закупівлі
330`980.38 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"  
Очікувана вартість закупівлі 330`980.38 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 3`309.80 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
23.05.22
Період уточнень
до 29.05.22
Період оскаржень
до 04.06.22
Подання пропозицій
до 08.06.22
Аукціон
09.06.22
Кваліфікація переможця
з 09.06.22
Пропозиції розглянуті
з 15.06.22
Завершена
29.06.22
26.05.2022, 19:09. ID: UA-2022-05-23-002665-a.a1
Вимога (Скарга)
Наявність дискримінаційних вимог в тендерній документації
Ознайомившись з умовами тендерної документації на закупівлю технічного обслуговування і ремонту вогнегасників (код ДК 021:2015 – 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів) звертаємося з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а саме вилучення наступних дискримінаційних вимог:
1. В пункті 8 розділу III тендерної документації в вимогах щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) замовником вказано, що кількісний обсяг виконання договору з надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі, не повинен бути менше 2900 послуг. Дана вимога є дискримінаційною, адже вона обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі та є порушенням чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Тобто, Законом України «Про публічні закупівлі» чітко прописано, що одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Це означає, що учасник в складі пропозиції має надати документи, що підтверджують факт виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вимоги щодо кількісних, вартісних показників таких договорів Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачені.
Згідно частини 4 статті 22 Законом України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Нагадуємо, що згідно частини 4 статті 5 Законом України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
2. В пункті 8 розділу III тендерної документації в вимогах щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг зазначено
- власна довідка про наявність пунктів технічного обслуговування та ремонту вогнегасників у м. Львові (із зазначенням юридичної та фізичної адреси; П.І.Б., посади керівника, телефону, e-mail). Довідка надається в довільній формі.
Мінімальна кваліфікаційна вимога - наявність одного пункту технічного обслуговування та ремонту вогнегасників у м. Львові.
Довідка повинна супроводжуватись:
документами, що підтверджують наявність пунктів технічного обслуговування вогнегасників у м. Львові (витягом або довідкою з єдиного реєстру права власності на нерухоме майно, договором оренди приміщення тощо).
Дана вимога є дискримінаційною, адже вона обмежує право учасників, що не мають пункту технічного обслуговування вогнегасників у м. Львові на участь у даній закупівлі, що в свою чергу є порушенням частини 4 статті 22 та частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Послуги з технічного обслуговування і ремонту вогнегасників можна надати, маючи мобільний пункт технічного обслуговування вогнегасників на базі спеціально обладнаного автомобіля.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та вилучити з неї вказані вище дискримінаційні вимоги, що обмежують право потенційних учасників взяти участь у даній закупівлі.
У разі незгоди Замовника з викладеними вище вимогами, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для отримання компетентного рішення.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право встановити кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). При цьому відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» саме замовник самостійно визначає та зазначає у тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Окрім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачене зобов’язання замовника щодо надання в тендерній документації обґрунтування щодо вибору кваліфікаційних критеріїв або додаткових роз’яснень щодо визначення кількісного обсягу виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Умова щодо кількісного обсягу виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з надання аналогічних послуг надає можливість замовнику убезпечити себе від недобросовісних учасників, які неспроможні надати послуги відповідно до предмету закупівлі належної якості в необхідній кількості, та в обумовлений термін. Враховуючи вищенаведене, замовник не вважає встановлену кваліфікаційну вимогу щодо кількісного обсягу виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з надання послуг дискримінаційним положенням, яке суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1734 затвердженої 23 грудня 2004 р. ПрАТ «Львівобленерго» є в переліку підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, порушення функціонування яких може завдати шкоди життєво важливим національним інтересам, оскільки провадить діяльність та надає послуги у сферах життєзабезпечення населення, зокрема, у сфері постачання електричної енергії та є об’єктом, який має значний вплив на іншу інфраструктуру, порушення функціонування якого призведе до кризової ситуації регіонального значення. ПрАТ «Львівобленерго» є підприємством з підвищеним рівнем небезпеки. На території підприємства розташовані об’єкти електричних мереж об’єднані єдиним технологічним процесом передачі, перетворення і розподілу електричної енергії: лінії електропередавання, трансформаторні підстанції, засоби релейного захисту і автоматики, засоби диспетчерського і технологічного управління, автоматизована система обліку електроенергії, автоматизована системи управління технологічними процесами, виробничі будівлі і споруди тощо. На підставі Наказу № 480 від 08.10.2007 року «Про організацію діяльності відомчої воєнізованої охорони Міністерства палива та енергетики України» та відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", Положення про Міністерство палива та енергетики України та з метою правового регулювання діяльності відомчої воєнізованої охорони на підприємстві здійснюється організація пропускного режиму, а саме відповідно п. 8.4.9. Наказу: «Вивіз вантажів (винос матеріальних цінностей) з об'єктів, що охороняються, а також заміна меблів, устаткування, інвентарю, проводки електромережі або телефонного зв'язку дозволяється за заявками, підписаними матеріально відповідальною особою, затвердженими керівником цього об'єкта, за погодженням відокремленого підрозділу відомчої воєнізованої охорони, який здійснює охорону об'єкта. Працівникам об'єктів, що охороняються, і відвідувачам, яким керівником об'єкта, що охороняється, не надано відповідних повноважень, забороняється вносити (ввозити) на ці об'єкти вибухонебезпечні, займисті речовини.» На об'єктах ПрАТ «Львівобленерго» підтримується відповідний режим проходу, проїзду, перенесення та перевезення речей, оскільки, метою товариства є забезпечення максимальної безпеки власних об’єктів від критичних ситуацій, в тому числі шляхом охорони об’єктів інфраструктури, запобігання надзвичайним ситуаціям, профілактика техногенних аварій, локалізація і мінімізація їх наслідків. Тому, ПрАТ «Львівобленерго», яке є замовником послуг з технічного обслуговування та ремонту вогнегасників не допускає можливості використання на власній території мобільних пунктів технічного обслуговування вогнегасників, оскільки в цих пунктах міститься обладнання, що працює під тиском, а відтак є вибухонебезпечним та містить займисті речовини і у випадку виникнення непередбачуваних ситуацій загрожує працівникам, обладнанню і технологічним процесам, які відбуваються на території товариства. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, а саме: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Відповідно до проекту Договору учасник процедури закупівлі зобов’язується за власний кошт здійснювати транспортування вогнегасників, а саме: забирати вогнегасники у замовника за адресою: вул. Сяйво, 10, м. Львів та повертати їх замовнику за вказаною адресою після проведення технічного обслуговування та ремонту. Цей пункт прямо вказує на те, що послуги не можуть проводитись власне на території замовника і власне передбачають мінімізацію витрат замовника на доставку вогнегасників, а не право учасника надавати послуги на території замовника. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, — це обмеження конкуренції учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які зазвичай висувають та які вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Тендерна документація ПрАТ «Львівобленерго» на послуги з технічного обслуговування та ремонту вогнегасників не містить надмірних або занадто деталізованих вимог щодо надання вищевказаних послуг. Вимогам щодо надання таких послуг відповідає не один учасник, а відтак тендерна документація не містить вимог, які можна кваліфікувати, як дискримінаційні.
Відповідь замовника: 30.05.2022 16:39
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена