Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.09.2017 18:57. Дата останніх змін - 27.11.2017 19:09

Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам’ятовувальними пристроями та контентом -

Ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-22-002296-b  
ID 16a78984095843c79c4b532ecca6ba22  
Очікувана вартість закупівлі
10`699`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Урядовий контактний центр  
Очікувана вартість закупівлі 10`699`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 53`500.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
22.09.17
Період уточнень
до 15.10.17
Період оскаржень
до 21.10.17
Подання пропозицій
до 25.10.17
Прекваліфікація
з 25.10.2017
Оскарження прекваліфікації
до 05.11.2017
Торги відмінено
27.11.17
12.10.2017, 16:58. ID: UA-2017-09-22-002296-b.b1
Вимога (Скарга)
Щодо спроби легалізації підміни документів
Відповідно до вимоги п.12 Додатку 4, замовник вимагає:
«12. Сканований відгук/відгуки про виконання наданого у довідці договору (відгуки мають свідчити про належне виконання договору учасником).»
Зазначимо також, що відповідно до Частини 4 Статті 16 Закону України «Про публічні Закупівлі»:

« Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»

Замовнику має бути відомо, що «відгуки про виконання наданого у довідці договору» на відміну від самих договорів, накладних та інших передбачених законодавством правочинів, не передбачені Законодавством України та в ньому не визначені. Тому на підставі Частини 4 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не можуть вимагатися від учасників торгів.

Надання офіційних листів замовниками залежить від їх внутрішніх правил та процедур і є неможливим в разі, якщо ці правила не передбачають надання таких листів. Але цей факт жодним чином не є свідоцтвом успішності або неуспішності виконання тих чи інших контрактів.

Більш того, підміна офіційних контрактів неформалізованими відгуками надає широкі можливості для підміни фактів та надання відгуків на послуги та роботи, які офіційно не були предметом контракту.

Відповідно до Частини 7, Статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»

Отже Замовник, в разі необхідності, має змогу самостійно звернутися за реквізитами замовників, що містяться у контрактах та отримати необхідну інформацію.

Виходячи з вищесказаного, вимагаємо: вилучити вимогу п.12 Додатку 4.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, як зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Законом України «Про публічні закупівлі» не закріплено поняття аналогічного договору та не визначено перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх такому критерію. Тобто, встановлення переліку документів, які б підтверджували відповідність учасників кваліфікаційним критеріям визначається Замовником самостійно та зазначається у тендерній документації.
Тендерною документацією (п. 12 Додатку № 4 до тендерної документації) замовником встановлено вимогу щодо надання учасником сканованого відгуку/відгуків про виконання наданого у довідці договору (відгуки мають свідчити про належне виконання договору учасником). Інші документи, які б підтверджували виконання аналогічних договорів, такі як сканкопії договору/договорів та/або акти, які можуть містити конфіденційну інформацію, замовник не вимагає.
Внутрішні правила/регламенти підприємств, організацій не можуть суперечити чинному законодавству України, яке не містить заборони видачі задоволеним замовником відповідного листа-відгуку.
З огляду на вищевикладене, замовник розглядає лист-відгук/листи-відгуки про виконання аналогічного/их договору/ів та довідки учасників про виконання аналогічних договорів, як перелік документів, що документально підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючи викладене, зазначена вами вимога задоволенню не підлягає.
Відповідь замовника: 17.10.2017 19:01
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
20.10.2017, 20:25. ID: UA-2017-09-22-002296-b.b2
Скарга до АМКУ
ТОВ "СОФТ СОЛЮШНЗ"
щодо оскарження тендерної документації на закупівлю
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45.

Скаржник (Учасник): ТОВ "ІНТЕЛЕКТ- СЕРВІС"
04080, м. Київ, ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 102
Код ЄДРПОУ: 22902418
тел/факс (044) 2067220

Замовник: Урядовий контактний центр
01001, Україна, Київ, Київ, Еспланадна, буд. 8/10

UA-2017-09-22-002296-b


Скарга щодо оскарження тендерної документації на закупівлю
Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Модернізація комп’ютерної програми «Програмно-технічний комплекс Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади») (код 48780000-9 за ДК 021:2015)

Державна установа "Урядовий контактний центр" код ЄДРПОУ 36521731; Місцезнаходження замовника 01001, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10 (далі – Замовник) проводить закупівлю Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Модернізація комп’ютерної програми «Програмно-технічний комплекс Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади») (далі – товар), про що розміщено оголошення: UA-2017-09-22-002296-b.

Однак, зазначена закупівля проводиться замовником з грубим порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.

1. Пункт 8 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагає щоб тендерна документація містила опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота).
Однак, тендерна документація на закупівлю Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Модернізація комп’ютерної програми «Програмно-технічний комплекс Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади»), зокрема в пункті 4.2 розділу 1. Загальні положення Тендерної документації: опис окремої частини закупівлі вказано, що дана закупівля на окремі частини (лоти) не поділяється, проте в пункті 1.4 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містіться вимога, що учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію у тому числі до визначеної у тендерній документації частини предмета (лота).
Також не визначено в якій саме частині і на які саме, предмет закупівлі поділяється на частини (лоти).

2. Пункти 4 - 6 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагає щоб тендерна документація містила: кількість товару та місце його поставки; місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
Однак, тендерна документація на закупівлю Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Модернізація комп’ютерної програми «Програмно-технічний комплекс Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади»), зокрема в пункті 4.1 розділу 1. Загальні положення Тендерної документації: назва предмета закупівлі, вказано що предметом закупівлі є Товар, проте в пункті 1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (абзац 8) міститься вимога надати інформацію щодо субпідрядника у разі якщо при закупівлі робіт/послуг учасником передбачається залучення субпідрядника.
Проте, які саме вимагається надати учасником роботи та/або послуги при поставці зазначених товарів не вказано.
Також, це є порушенням п. 17 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки вимагається вказувати в тендерній документації у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.

3. Пункти 14, 15 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагає щоб тендерна документація містила розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати).
Однак, тендерна документація на закупівлю Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Модернізація комп’ютерної програми «Програмно-технічний комплекс Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади»), зокрема в пункті 2.1 розділу 2 Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації: забезпечення тендерної пропозиції зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, проте пунктом 8.1 даного розділу вказано, що учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції.
Відтак, тендерною документацією не визначено: яке саме вимагається надати забезпечення щоб учасник мав право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію, при цьому не втративши своє тендерне забезпечення.

4. Пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагає щоб тендерна документація містила інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Однак, тендерна документація на закупівлю Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам'ятовувальними пристроями та контентом (Модернізація комп’ютерної програми «Програмно-технічний комплекс Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади») (код 48780000-9 за ДК 021:2015, зокрема Додаток № 2 “Технічні вимоги” (стор. 37) містить вимогу щоб операційна система була сертифікована компанією Oracle, що є дискримінаційною вимогою, оскільки компанія Oracle сертифікує виключно власну продукцію.

Відтак, вимоги Замовника свідчіть, що тендерна документація порушує принципи здійснення закупівель встановлені статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; та недискримінація учасників; а також пункти 3-6, 8, 14-17 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Такі вимоги Замовника до предмету закупівлі викликають сумніви щодо неупередженості та об’єктивності до учасників процедури закупівлі, зокрема до їхньої можливості поставити зазначений товар.

Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”).

Також, тендерна документація Замовника порушує частини 2, 3 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак, як вбачається з тендерної документації Замовника, в ній встановлені неоднозначні (незрозумілі) вимоги для учасників, що дають змогу Замовнику на власний розсуд, з порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” тлумачити тендерні пропозиції учасників.

Таким чином, на підставі частини 1, 9 статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагаємо прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.

Додаток:
Платіжне доручення №424 від 20.10.2017 року – 1 арк.
Залишено без розгляду