Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.09.2021 16:28. Дата останніх змін - 04.03.2022 12:36

Закупівля муніципальних електроавтобусів для Вінницької міської територіальної громади -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-22-005916-c  
ID 52502e0f1e6c4af5a5bd55a67fd502b0  
Очікувана вартість закупівлі
212`659`214.66 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ"  
Очікувана вартість закупівлі 212`659`214.66 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`063`296.07 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 50`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
22.09.21
Період уточнень
до 16.01.22
Період оскаржень
до 22.01.22
Подання пропозицій
до 26.01.22
Прекваліфікація
з 26.01.2022
Оскарження прекваліфікації
до 16.02.2022
Аукціон
16.02.22
Кваліфікація переможця
з 16.02.22
Пропозиції розглянуті
16.02.22
Завершена
04.03.22
26.09.2021, 14:00
length
Загальне запитання щодо оголошення
Dear Buyer,

We have two associated manufacturers of electric buses. Both are advising for Ukraine to use max 10.5 meter length. Please advise if such length is acceptable for you.

Best regards,
---------------------------------
Шановний покупець,

У нас є два асоційованих виробника електричних автобусів. Обидва радять Україні використовувати максимальну довжину 10,5 метрів. Будь ласка, повідомте, чи така довжина є прийнятною для вас.

З найкращими побажаннями,
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.09.2021, 08:49)
Доброго дня, за техніко-економічним обгрунтуванням мінімальна довжина електробуса повина бути не менше 12 м., а тому довжина 10.5. метрів є неприйнятною. Дякуємо за інтерес до нашої закупівлі.
04.10.2021, 12:47
Технічні характеристики техніки
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня.
Для правильної підготовки пропозиції на електробуси просимо Вас надати пояснення щодо наступного:
1. Протяжність маршруту, на якому плануються експлуатуватись електробуси. Необхідна для детального розрахунку характеристик батарей та часу їх заряджання. Просимо надати схематичне зображення запланованого/них маршрутів.

2. Просимо виключити з пункту п. 89 Технічного завдання «Загальні вимоги» наступну вимогу: «Електробуси повинні відповідати вимогам, з точки зору міцності їх побудови (затвердження надано відповідно до Правил № 66 Економічної комісії Європи ООН (ЄЕКЕ). Уніфіковані положення щодо затвердження великих пасажирських транспортних засобів щодо міцності їх побудови (ОВ ЄС L.321 / 55 від 6 грудня 2007 р. Із змінами та доповненнями).» Згідно "Область застосування" Правил ООН №66 не розповсюджується на Транспортні Засоби категорії М3 клас І. Вказані правила використовуються для транспортних засобів М2 або М3 класи ІІ та ІІІ.

3. Просимо надати розяснення вимог пункту п. 89 Технічного завдання "Загальні вимоги" наступну вимогу: «До пропозиції слід долучити копію сертифікату/протоколу, виданого уповноваженим органом з будь-якої країни Європейського Союзу.» Дана вимога носить дискримінаційний характер та обмежує участь українських виробників електробусів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.10.2021, 16:01)
Доброго дня, відповіді надаються в порядку постановки запитань:
1. Максимальна протяжність оборотного рейсу в м. Вінниця складає 25 км.
2. Зміни будуть внесені в документацію шляхом виключення вказаної вимоги із п. 89 ТД.
3. Будуть внесені зміни стосовно прийнятності сертифікатів/протоколів виданих уповноваженими органами України. Менше з тим, Замовник невважає данну вимогу дискримінаційною, оскільки існує реальна можливість для Українського виробника провести таку сертифікацію в країнах Європейського союзу. Про доцільність такої сертифікації рішення Учасником приймається самостійно, у тому числі із урахуванням ризиків відсутності такої сертифікації, що в свою чергу, являє собою частину природних ризіків пов'язаних із підприємницькою діяльністю.
07.10.2021, 11:45
Стосовно володіння каталогами запасних частин
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Просимо пояснити Вимогу Замовника в Додатку 3 «4 Учасник повинен володіти каталогами, специфікаціями та іншими документами на запасні частини трамваїв, які експлуатуються в КП «Вінницька транспортна компанія». Якими саме каталогами має володіти учасник. З відкритих джерел Інтернет можна дізнатись, що на балансі КП «Вінницька транспортна компанія» є 77 автотранспортних засоба. Учасник має володіти всіма каталогами та специфікаціями? Чи можливо Вимога Замовника некоректно поставлена? Просимо внести віповідні зміни задля уникнення додаткових питань.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2021, 20:27)
Вимога є технічною опискою та буде видалена із документації.
07.10.2021, 11:47
Гарантійний термін- невідповідність вимог по всій ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! ТД, викладена Вами має дуже багато протирічь. Так, додатком 3 Строк гарантії на Товар вимагається «не менше гарантійного строку заводу-виробника», а вже проектом договору вимагається гарантійний термін 12 місяців з дня поставки. Так як деякі заводи дають гарантію 6 місяців, то і Учасник може надати гарантійний лист стосовно гарантії на Товар 6 місяців, і це не протиречить п.7. Додатку 3., але при цьому протиречить проекту договору? То чим оперуватись Учасникам під час піготовки ТП? Прохання привести ТД до єдиного вигляду.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2021, 20:29)
Гарантій термін складає 24 місяця без обмеження пробігу. Вказаній невідповідності будуть усунуті у вимогах ТД.
07.10.2021, 11:48
Роз’яснення стосовно п. 4.3.1 Проекту договору
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо надати роз’яснення стосовно п. 4.3.1 Проекту договору «Покупець може надати передплату в розмірі 30 % вартості Товару або суми договору на строк до 90 днів, за умови відстуності прострочення виконання зобов'язань перед особами, що входять у мережу головного розпорядника Міністерства захисту довкілля та природніх Ресурсів України. Підтвердження надається Продавцем.». А саме роз'яснити в якому вигляді має бути надане підтвердження відстуності прострочення виконання зобов'язань перед особами, що входять у мережу головного розпорядника Міністерства захисту довкілля та природніх Ресурсів України. Це має бути довідка в довільній формі? Або це має бути офіційний лист відповідь від Міністерства захисту довкілля та природніх Ресурсів України? Якщо це офіційний лист, то після підписання договору Постачальник може звернутись до Міністерства захисту довкілля та природніх Ресурсів України за таким листом. При цьому хочемо зауважити, що згідно законодавства України, звернення громадян опрацьовується у місячний термін, з можливістю подовження до 45 днів. Так, згідно умов проєкту договору перша одиниця Товару має бути поставлена в 20-ти денний строк після підписання Договору, а якщо відповідь на Запит не прийде від Міністерства захисту довкілля та природніх Ресурсів України за 20-ть днів, то по суті Постачальник має поставити першу одиницю Товару без попередньої оплати.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2021, 20:43)
Форму підтвердження учасник обирає на власний розсуд. Час, спосіб та форму звернення учасник також обирає на власний розсуд.
07.10.2021, 11:49
Щодо остаточного розрахунку згідно проєкту договору
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Згідно п. 4.3.2. «Остаточний розрахунок в розмірі 90 % вартості кожної фактично поставленої одиниці товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) днів з дати поставки кожної одиниці Товару на поточний рахунок Постачальника». Поясність будь ласка, куди зникає решта. Виходячи з пункту 4.3.1 Проєкту догвоору Покупець може надати передоплату в розмірі 30 % вартості Товару або суми договору, згідно п. 4.3.2 остаточний розрахунок в розмірі 90 % вартості кожної фактично поставленої одиниці товару….Так, не зрозуміло, Замовник спочатку сплачує 30% (за умови вказаної в п.4.3.1), а потім має сплатити ще 70%,а не 90%?. Або мається на увазі, що Замовник сплачує тільки 90% вартості Товару, а коли ж тоді ще 10%?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2021, 20:45)
Текст договору буде приведено до розміру попередньої оплати величною 30%, а строки остаточного розрахунку будуть узгодженні із строками попередньої оплати та строками поставки.
07.10.2021, 13:40
Швидкість руху електробусів
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник. Просмо пояснити вимогу п.13 Додатку 3, а саме: максимальна швидкість не менше 75 км/год. Згідно ПДР України п.12.4. У населених пунктах рух транспортних засобів дозволяється із швидкістю не більше 50 км/год.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2021, 20:48)
Автобуси будуть експлуатуватися на маршрутах які передбачають виїзд за межі адміністративного кордону м. Вінниці
07.10.2021, 13:44
Тип двигуна
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Просимо пояснити п.20 Додатку 3. А саме «Асинхронний центральний 1 х 200кВт,
або2 х 60 кВт ( в піку 2 х 125 кВт), інтегрований з портальним мостом ZF, або еквівалент». Поясніть, будь ласка, фраза «або евівалент» поширюється на двигун чи портативний міст?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2021, 20:51)
Виходячи із назви п.20, до двигуна
07.10.2021, 13:45
Вимога щодо швидкої зарядки
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Змовник! Просимо надати роз'яснення стосовно вимоги п.22 Додатку 3, а саме вимога швидкої зарядки. Зі світової практики сучасних технологій в автопарку можна встановити зарядні станції та типи батарей в автобусах довгої зарядки, потужностей яких вистачає на повний добовий пробіг. Вимога, щодо швидкої зарядки значно здорожчує проект та вимагає додаткової розбудови необхідної інфраструктури. Чому Замовником встановлені настільки звужені вимоги?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2021, 20:54)
В проекті враховані наявні обмеження установленої потужності та зменшення екологічного навантаження за рахунок меншої ємності акумулятора, яка в свою чергу балансується наявністю швидкої зарядки
07.10.2021, 13:46
Утилізація і заміна батареї
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Просимо пояснити п.25. додатку 3. Як зрозуміти «Запропонувати рішеня»? Зобов'язання обміну, зобов'язання утилізаціі? Яким чином зобов'язання обміну, якщо учасник нерезидент? Яким чином та за чий рахунок нерезидентом буде проводитися митне оформлення для експорту даних батарей і чи зможе Замовник розмитнити нові батареї? Або у випадку, якщо резидент, виникає питання - як провести це все по бухгалтерії?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2021, 20:57)
Кожний із названих варіантів є прийнятним для замовника за наявності відповідного обгрунтування. Замовник не надає консультацій з питань ведення бухгалтерського обліку.
07.10.2021, 13:46
Зарядна інфраструктура
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Змовник! Просимо дати роз'яснення стосоно вимоги п.27 Додатку 3, а саме знову ж вимога швидкої зарядки. Зі світової практики в автопарку можна встановити зарядні станції та типи батарей в автобусах довгої зарядки, потужностей яких вистачає на повний добовий пробіг. Вимога щодо швидої зарядки значно здорожчує проект та потребує додаткової розбудови необхідної інфраструктури.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2021, 20:58)
В проекті враховані наявні обмеження установленої потужності та зменшення екологічного навантаження за рахунок меншої ємності акумулятора, яка в свою чергу балансується наявністю швидкої зарядки
07.10.2021, 13:47
Вертикальні та горизонтальні поручні
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Просимо уточнити вимогу п. 38 Додатку 3, а саме фразу «контрастного кольору». Просимо вказати RAL в який мають бути пофарбовані поручні та вказати матеріал поручнів – нержавіюча сталь чи з покриттям пластиком.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2021, 21:00)
Рішення по кольору буди прийматися виходячи із загального виду ТЗ який запропонований переможцем.
07.10.2021, 13:48
Розмір шин
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Просимо надати роз’яснення, щодо вимоги розміру шин в п.41 додатку 3. Чому саме цей розмір шин вимагається?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2021, 21:03)
Вимогу встановлено з метою уніфікації, з урахуванням наявного обладнання для заміни шин, номенклатури шин, що застосовуються на переважній більшості колісних транспортних засобів.
07.10.2021, 13:53
Строки поставки
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, просимо внести в документації розяснення стросовно строків поставки окремо електробусів, окремо зарядних станцій. Згідно вимог замовника «Термін поставки (передачі) товару Постачальником: протягом 20-ти календарних з моменту укладання договору. Кожний наступний на протязі 30 днів з поставки останнього». Тобто Постачальник може поставити 1 зарядну станцію через 20 днів, потім через 30 днів електробус, потім знову зарядну станцію. Поставка здійснюється на розсуд Постачальника?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2021, 21:03)
НІ.
08.10.2021, 13:16
Надати роз'яснення
Запитання щодо предмету закупівлі Електробуси
Доброго дня, просимо надати роз'яснення з приводу значення терміну "пріоритетної категорії пасажирів" вжитого у п.8 Таблиці Розділу І. Загальні відомості, Додатку 3 Тендерної документації із зазначенням норми нормативного акту у якому він міститься (за наявності) .
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2021, 21:05)
Термін "пріотритена категорія пасажирів" включає наступне:
1. Люди похилого віку.
2.Пасажири з дітьми.
3.Пасажири з обмеженими фізичними можливостями
12.10.2021, 13:48
Короткий строк поставки
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник, наша компанія планує постачати електробуси для цієї закупівлі, вироблені за кордоном, однак це неможливо зробити за такий короткий термін, як вказано в договорі про закупівлю: 20 календарних з моменту укладання договору. Кожний наступний на протязі 30 днів з поставки останнього. Більше того, перший електробус має бути поставлений протягом 3 днів, з урахуванням листа-гарантії у Додатку 3 до ТД, що неможливо зробити учасникам, у яких готової продукції немає на складі, а навіть якщо є, її просто не можливо доставити Замовнику протягом 3 днів.

Просимо врахувати, що відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, частини 5 статті 151 "Основні стандарти, що регулюють процес укладення державних контрактів" Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, ВСІ КОНТРАКТИ укладаються шляхом проведення прозорих та неупереджених процедур визначення виконавця, що запобігатимуть вчиненню корупційних діянь. Ця неупередженість забезпечується, зокрема, через недискримінаційне формулювання предмету контракту, рівний доступ економічних операторів, ДОСТАТНІ ЧАСОВІ РАМКИ, а також прозорий і об’єктивний підхід.

У разі, якщо не будуть внесені зміни, ми будемо змушені звернутися із скаргою до АМКУ. Будь ласка, зверніть увагу на релевантну практику з цього питання у закупівлі тролейбусів (UA-2017-08-21-001107-a): в своєму Рішенні № 7006-р/пк-пз від 05.20.2017 Орган оскарження визнав, що короткий строк поставки є дискримінаційним по відношенню до учасників, які не можуть виготовити і поставити тролейбус в такий короткий строк.

До того ж, цей пункт не узгоджується із п. 85 Додатку 3 до ТД, відповідно до якого навчання персоналу Замовника щодо обслуговування нових електробусів повинно початися за 1 місяць до прибуття перших електробусів – тобто ще до того, як договір про закупівлю буде підписаний!

Просимо викласти пункт 5.2 Договору про закупівлю наступним чином: "Термін поставки Товарів протягом 120 календарних днів з дати отримання авансу"
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2021, 21:07)
Як вже раніше зазначалось, у відповіді на вимогу UA-2021-09-22-005916-c.c10 Замовником буде проведено корегування Тендерної документації, та строк поставки буде збільшено. Побажання Учасника будуть враховані.
12.10.2021, 14:41
Пантографна зарядна станція
Запитання щодо предмету закупівлі Електробуси
Шановний замовник
Відповідно до п. 21, 26, 27 Додатку 3 до ТД, передбачається використання швидкої зарядки пантографного типу та відповідної зарядної інфраструктури.

На електробусах, які ми маємо намір постачати, встановлені потужні акумулятори, заряду яких вистачає на експлуатацію електробусу протягом усього дня, і які не потребують підзарядки на кінцевих зупинках. Тому в них не передбачена зарядна інфраструктура пантографного типу, і її встановлення вимагає внесення серйозних конструктивних змін в затверджену схему електробуса.

Таким чином, дана вимога є дискримінаційною для нас, при тому що наші електробуси можуть задовільнити потреби Замовника щодо використання електробуса без підзарядки протягом дня.

Тому просимо внести зміни до п. 21, 26, 27 Додатку 3 до ТД та надати опцію не встановлювати учаснику зарядку пантографного типу, якщо об'єм батарей його електробуса достатній для обслуговування маршруту протягом дня без підзарядки.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2021, 21:51)
При встановленні такої вимоги виходили із наявних обмеження установленої потужності в місцях нічної стоянки ТЗ, економічного ефекту від зменшення загальної ваги ТЗ, тзменшення екологічного навантаження за рахунок меншої ємності (ваги) акумулятора, яка в свою чергу балансується наявністю швидкої зарядки. Пантографний спосіб зарядки на лінії максимально відповідає вимогам безпеки водіїв та пішоходів (сторонніх осіб) від ураження електричним струмом, не потребує спеціального обслуговуючого персоналу, не вимагає додаткових будівельних конструкцій для огородження, унеможливоює несанкціонований доступ до силової мережі. Слід відзначити, що метою закупівлі є забезпечення потреб замовника, а не реалізація можливостей учасника. Приц цьому вимоги Замовника не можуть вважатися дискримінаціними по відношенню до Учасника, якщо вони пояснюються неспроможністю останнього забезпечити конкурентні технічні рішення., абож коли у його виробничій діяльності стоять інші цілі.
12.10.2021, 15:30
Зміни до проекту договору
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день, шановний замовник.
Проаналізувавши умови проекту договору про закупівлю, ми виявили ряд неточностей, які просимо уточнити:
1. Відповідно до п.4.3.1. передплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати подачі заявки на Товар. Однак за п. 5.2 поставка не привязана до факту подання заявки на нього, а здійснюється протягом 20-ти календарних з моменту укладання договору. Кожний наступний на протязі 30 днів з поставки останнього.

Просимо пояснити яким чином планується подаватися заявка на Товар? Хто саме і кому має подавати таку заявку? Що має містити така заявка? У який строк вона має подаватися?

2. За умовами п. 4.3 передплата здійснюється у розмірі 30%, а остаточний розрахунок - в розмірі 90%. Просимо внести зміни, щоб загальна сума розрахунку складала 100%, а не 120% як зараз.

3. Відповідно до п. 4.3.3., "у разі зміни офіційного курсусу НБУ Євро (978), більш ніж на 3%, відносно дати проведення аукціону закупівлі №___________". Це речення є незакінчене, і не зрозуміло яка подія наступає у разі зміни офіційного курсу.

4. В п. 5.8 вживається поняття "30-ти денний термін", однак в даному випадку правильно буде "30-ти денний строк", оскільки термін є моментом у часі, а строк - періодом відповідно до цивільного законодавства.

5. Відповідно до п. 5.9 Після повної оплати за товар та підписання актів приймання передачі Постачальник не несе відповідальності з товар та його стан.

Цей пункт не узгоджується із п. 5.6 ризики на товар переходять в момент поставки, а не після повної оплати за товар.


Пропонуємо виключити п. 5.9 із проекту договору про закупівлю.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2021, 22:05)
Як вже зазначалось Текст договору буде приведено до розміру попередньої оплати величною 30%, а строки остаточного розрахунку будуть узгодженні із строками попередньої оплати та строками поставки. п 4.3.3. компеннсаційний механізм вартості оплати за поставлений товар шляхом у разі коливання курсу понад 3%. Про що свідчить інша частина пункуту 4.3.3. ненаведена у запитанні. Зміст п.5.9 буде узгоджено із змістом п.5.6.
12.10.2021, 16:30
Навчання персоналу
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно з пунктом 85 таблиці технічних характеристик, Постачальник повинен навчити обслуговуванню автобуса 22 працівника Замовника за свій рахунок українською мовою на заводі виробника.

По-перше, навіщо навчати працівників обслуговувати електробус, якщо Постачальник зобов'язаний створити сервісний центр в Україні та виконувати гарантійний ремонт?

По-друге, навіщо Постачальник має організовувати навчання 22 працівника Замовника НА ЗАВОДІ виробника в іншому місті (або навіть в іншій країні) протягом 15 днів, якщо Постачальник може надіслати декількох своїх консультантів до Замовника, які проведуть навчання працівників без відриву від виробництва за набагато коротший строк, що вийде дешевше та ефективніше?

До того ж, ми як учасник закупівлі, що планує постачати товар, вироблений за кордоном, не можемо виконати дану вимогу у зв'язку із пандемією коронавірусу. Так, наразі більшість країн заборонили чи обмежили в'їзд громадян України на свою територію (див. сайт Консульської служби України https://tripadvisor.mfa.gov.ua/). Тому у разі перемоги у цій закупівлі ми не зможемо виконати цю вимогу із незалежних від нас причин.

Просимо видалити пункт 85 Додатку 3 до тендерної документації, оскільки він є дискримінаційним та покладає на учасника додаткові зобов'язання, що не стосуються предмету цієї закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.10.2021, 11:11)
Зміни будуть внесені у документанцію, якими буде надано мождливість постачальнику відрядити декількох своїх консультантів до Замовника, які проведуть курс навчання працівників Замовника проведенню ТО, а також забезпечать необхідною технічною інформацією і програмним забезпеченням, як самих електробусів так і зарядних станцій за місцем знаходження Замовника.
12.10.2021, 17:05
Асинхронний двигун
Запитання щодо предмету закупівлі Електробуси
Доброго дня, шановний Замовник
Наша компанія планує поставляти електробуси, на яких встановлений синхронний двигун на постійних магнітах, однак за п. 20 Додатку 3 до тендерної документації вимагається асинхронний двигун.
При цьому, синхронні електродвигуни краще за асинхронні, оскільки вони мають більший ККД, швидкість двигуна не залежить від зміни навантаження і є постійною, зміна прикладеної напруги не впливає на крутний момент тощо. Асинхронні двигуни мають натомість низку недоліків: наявність малого пускового моменту; наявність великої пускового струму; знижений коефіцієнт потужності; низька керованість з точки зору регулювання швидкості тощо.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та або передбачити зміни в п. 20 Додатку 3 до тендерної документації та змінити тип двигуна із "асинхронний" на "синхронний" або встановити альтернативу ("синхронний або асинхронний")
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.10.2021, 11:16)
Замовник не походжується із оцінкою Учасника в частині застосування рішення із синхронним двигуном, а тому не вбачає за необхідне внесення змін до тендерної документації
12.10.2021, 17:34
Гарантійний строк
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник,
В ТД встановлено одразу ТРИ гарантійних строки для електробусів:
П. 81 додатку 3 – 24 місяці без обмеження пробігу;
П. 7 додатку 3 – не менше гарантійного строку заводу-виробника;
П. 2.3 договору про закупівлю – 12 місяців з дня поставки Покупцю.

Просимо привести ТД у відповідність та передбачити гарантійний строк "не менше гарантійного строку заводу-виробника"
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2021, 22:09)
Гарантій строк на товар складає 24 місяці без обмеження пробігу, решта позицій будуть приведені у відповідність ло цього строку.
12.10.2021, 18:13
Зразки продукції
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику!
Просимо прибрати пункт 2 під таблицею Додатку 3 до ТД щодо необхідності надання зразків продукції протягом 3 робочих днів.

Така вимога є необґрунтованою, оскільки документи, що підтверджують технічні характеристики електробуса надаються на етапі подачі пропозицій. Більше того, Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено як підставу для відхилення тендерної пропозиції ненадання або несвоєчасне надання зразків, а також невідповідність наданих зразків умовам Документації. Також закон не передбачає обов'язку надання учасниками зразка товару.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.10.2021, 22:10)
Як вже заначалось, даннна вимога буде виключена як технічна описка.
12.10.2021, 19:09
Зовнішнє облицювання
Запитання щодо предмету закупівлі Електробуси
Шановний замовнику,
Просимо внести зміни в п. 43 Додатку 3, відповідно до якого Кузов (за винятком передньої та задньої частини) повинен бути облицьований алюмінієвими листами товщиною мінімум 1,5мм, або композитним пластиком товщиною мінімум 2,5мм.

Дана вимога є необґрунтованою, оскільки кузов нашого електробуса при виробництві проходить катафорезну обробку, що забезпечує довготривалий захист від іржі. Натомість облицювання його алюмінієвими листами не лише пошкодить покриття кузова, а і зменшить гарантійний термін його придатності.

Просимо видалити п. 43 Додатку 3, або вказати, що "Кузов повинен бути захищений від корозії"
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.10.2021, 23:09)
Видалення вимог п.43 погіршить якість прредмету закупівлі.
18.10.2021, 15:40
Запитання щодо технічних вимог до техніки
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо роз'яснити на скільки замовнику необхідно долати ухили в 23% на даних машинах. При експлуатації машини в зазначених умовах формується велике значення тягового моменту, що збільшує навантаження на механічні вузли машини і на батареї. Просимо уточнити чи дійсно на маршрутах присутні ухили дороги в 23%, а також повідомити протяжність ділянки з даними ухилом.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.10.2021, 16:08)
Так. В дійсності на маршрутах присутні такі ухили. Електробус повинен забезпечувати відповідний тяговий момент, при номінальній вантажопідйомності на будья-кому рівні заряду батареї.
18.10.2021, 16:24
Запитання щодо подолання ухилів у 23%
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо вказати протяжність підйому у 23% та показати на карті вказаний маршрут.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.10.2021, 17:15)
Замовником ослуговується де-кілька маршрутів які мають нахил 23%. Вимірів їх протяжності підприємством не проводилось. Проводити їх вимір та картографічну прив'язку до місцевості, без явного прочинно-наслідкового зв'язку із вимогами тнедерної документації не вбачається за доцільне.
19.10.2021, 11:08
Загальне запитання щодо оголошення
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо надати розяснення щодо можливості використання кришевих вентиляторів для виконання п. 46 Технічного завдання
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.10.2021, 12:28)
Конструкція виробу не повинна передбачати охолодження із даховими вентиляторами, виходячи із міркувань економії електроенергії, зменшення шуму та екплуатаційних витрат з обслуговування вентиляторів.
19.10.2021, 16:33
Аналогічний договір
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник,

Відповідно до положень п. 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник для підтвердження кваліфікаційних критеріїв надає:
2.1. Довідка (складена в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконання договору на поставку товару, аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі, виконаного у період з 2017 по 2020 роки. (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника).
[...]
Аналогічним договором вваждається договір поставки, предмет якого співпадає із предметом закупівлі.

Відповідно до п. 4.1. Розділу 1 тендерної документації, назва предмету закупівлі:
Код ДК 021:2015 34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Закупівля муніципальних автобусів для Вінницької міської територіальної громади)
Електробуси
ДК 021:2015: 34121400-2 — Низькопідлогові автобуси Electric bus CPV: 34121400-2 Кількість - 10 штук
Зарядна станція прискореного типу (видкої зарядки) потужністю 300 кВт
ДК 021:2015: 34121400-5 — Низькопідлогові автобуси Accelerated charging station with a capacity of 300 kW CPV: 34121400-5 Кількість 3 штуки
Зарядна станція тривалого циклу (повільної зарядки) потужністю 40-50 кВт
ДК 021:2015: 34121400-5 — Низькопідлогові автобуси Long-cycle charging station with a capacity of 40-50 kW CPV: 34121400-5 Низькопідлогові автобуси Кількість – 5 шт.

Просимо розтлумачити що має бути предметом договору, який учасник подає для підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.10.2021, 17:22)
Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р. Поняття Предмету договору купівлі-продажу визначено у ст. 656 Цивільного Кодексу України. Окремо звертаємо увагу, що Замовник не здійснює навчання за жодними освітньо-академічними курсами....
19.10.2021, 17:46
Запитання щодо тривалості маршруту
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо роз'яснити скільки годин триватиме маршрут для одного електробусу протягом дня?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.10.2021, 17:26)
Маршрутом є частина простору (відстань), а не проміжок у часі.
23.10.2021, 13:09
delivery time
Загальне запитання щодо оголошення
НАША ВИМОГА:

ПОЯСНІТЬ, ЯКИЙ ПEPIOД ДОСТАВКИ BIPНИЙ
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.10.2021, 12:46)
Доброго дня. Конретизуйте запитання: у яких періодах вбачається невідповідність.
25.10.2021, 14:43
Підтвердження аналогічного досвіду
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, просимо пояснити чи договір за п. 2 Додатку 2 до ТД має бути виключно на поставку електробусів із зарядними станціями, чи аналогічною буде вважатися поставка й інших низькопідлогових автобусів, окрім електробусів (тролейбуси/автобуси тощо)?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.10.2021, 16:16)
Доброго дня, предметом закупівлі є електробуси. В силу суттєвих технічних відмінностей, автобуси та тролейбуси не можуть розглядатися як аналогічний виріб ( предмет договору)
26.10.2021, 13:26
your answer
Загальне запитання щодо оголошення
НАША ВИМОГА: ПОЯСНІТЬ НАРЕШТІ, ЯКИЙ ПEPIOД ДОСТАВКИ BIPНИЙ:

А) КОНТРАКТ
5.2. Термін поставки (передачі) товару Постачальником : протягом 20-ти календарних з моменту укладання договору. Кожний наступний на протязі 30 днів з поставки останнього

АБО
Б) ПУБЛІКАЦІЯ НА ПРОЗОРРО

Список позицій
Назва Кількість Період доставки

Електробуси

ДК 021:2015: 34121400-5 Низькопідлогові автобуси
10 шт.
1 лип. 2022 – 1 жовт. 2022

Зарядна станція прискореного типу (видкої з арядки) потужністю 300 кВт

ДК 021:2015: 34121400-5 Низькопідлогові автобуси
3 шт.
1 лип. 2022 – 1 лип. 2022

Зарядна станція тривалого циклу (повільної зарядки) потужністю 40-50 кВт

ДК 021:2015: 34121400-5 Низькопідлогові автобуси
5 шт.
1 лип. 2022 – 1 жовт. 2022

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.10.2021, 16:27)
Наведені Вами положення, містять строки, які є вірними. Окремо звертаємо Вашу увагу на контекст і у якому вони наведені. Додатково вважаємо за необхідно вказати, що граничний термін поставки товарів припадає на 1 жовтня 2022 року. На цей момент вироби повинні бути поставлені із врахуванням вимог, які погоджуються окремо та містяться у тендерній документації.
11.11.2021, 10:03
Каталоги на запчастини трамваїв
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику! У відповіді на запитання учасника від 07.10.2021, 11:45 "Стосовно володіння каталогами запасних частин" ви повідомили, що Вимога в Додатку 3 "4 Учасник повинен володіти каталогами, специфікаціями та іншими документами на запасні частини трамваїв, які експлуатуються в КП «Вінницька транспортна компанія" є технічною опискою та буде видалена із документації. Оскільки в теперішній редакції Тендерної документації вимога залишилась, просимо її все таки видалити.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.11.2021, 10:54)
ДЯкуємо за запитання. ТАк буде видалено найближчим часом.
11.11.2021, 15:13
Запитання щодо внесення змін у Технічне завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня.
Наша компанія планує прийняти участі в оголошеній Вами закупівлі.
Уважно вивчивши тендерну документацію ми звернулись до Вас із запитанням (опубліковано в системі "Прозоро" 04.10.2021.).
07.10.2021 р. ми отримали відповідь, в якій Ви взяли на себе зобовязання внести зміни у Технічне завдання (стосовно внесення змін у п.88 "Електробуси повинні відповідати вимогам, з точки зору міцності їх побудови (затвердження надано відповідно до Правил № 66 Економічної комісії Європи ООН (ЄЕКЕ). До пропозиції слід долучити копію сертифікату/протоколу, виданого уповноваженим органом з будь-якої країни Європейського Союзу.").
Станом на 11.11.2021 року зміни внесені не були.
Ппросимо Вас виконати свої зобовязання та внести відповідні зміни у технічне завдання щодо п.88.
Додатково повідомляємо, що вимоги Правил ЕЄК ООН №66 в останній редакції НЕ РОЗПОВСЮДЖУЮТЬСЯ на транспортні засоби категорії М3 клас 1.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.11.2021, 15:07)
Доброго дня. Замовник після доповіді технічної служби нашого підприємства, зробив висновок про необхідність залишити вимогу щодо Правил №66. Самі Правила №66 стосуються безпосередньо МІЦНОСТІ ВЕРХНЬОЇ ЧАСТИНИ КОНСТРУКЦІЇ великогабаритних пасажирських дорожніх транспортних засобів, а зважаючи на те, що електричний автобус є великогабаритним пасажирським дорожнім транспортним засобом, а на його даху знаходиться електричне обладнання та значний запас батарей, а каркас даху автобуса в автобусах типу Low-floor виконує функцію несучої системи, аналіз міцності каркаса кузова в умовах режимів статичного вигину та кручення (поперемінного вивішування коліс), а також інших режимів (наїзд на перешкоду, екстрене гальмування, пусковий момент, власні та вимушені коливання, та інше) допоможе підприємству вибрати безпечний для перевезення пасажирів транспорт в умовах глобальної адаптації існуючих моделей автобусів до розташування електричного обладнання.
Така адаптація вимагає оптимізації міцності каркасу даху для відповідності автобуса нормам Правил №66 ЄЕК ООН, а також зумовлена складністю рельєфу території на якій перебачається використання ТЗ.
11.11.2021, 21:14
Сертифікат
Запитання щодо предмету закупівлі Електробуси
Шановний Замовник,

Просимо звернути увагу, що п. 88 Технічного завдання "До пропозиції слід долучити копію сертифікату/протоколу, виданого уповноваженим органом з будь-якої країни Європейського Союзу." не узгоджується із п. 1 Технічного завдання "Електробуси…виготовлені у 2022 р."

Оскільки такий сертифікат уповноважений орган видає на вже виготовлений електробус, а електробуси будуть виготовлені в 2022 році, то на етапі подачі пропозиції надати сертифікат не видається можливим.

Просимо прибрати вимогу з п. 88 Технічного завдання: "До пропозиції слід долучити копію сертифікату/протоколу, виданого уповноваженим органом з будь-якої країни Європейського Союзу."
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.11.2021, 19:16)
Доброго дня. Запитуваний сертифікат видається не на окремий виріб (об'єкт матеріального світу), а на тип, конструкцію, модель. Тому Учасники мають реальну можливість їх отримати.
06.01.2022, 15:21
Невиконання рішення АМКУ
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня.
Просимо в повній мірі виконати рішення Антимонопольного комітету України №27261-р/пк-пз від 08.12.2021 та видалити пункт 86 Додатку 3 ТД.
Скарга учасника закупівлі, по якій було винесене це рішення, стосувалась пункту 86 (на той момент п. 87) Додатку 3 в наступній редакції:

[1] Електробуси повинні відповідати вимогам, з точки зору міцності їх побудови (затвердження надано відповідно до Правил № 66 Економічної комісії Європи ООН (ЄЕКЕ).
[2] До пропозиції слід долучити копію сертифікату/протоколу, виданого уповноваженим органом з будь-якої країни Європейського Союзу.

Ви внесли зміни лише в друге речення цього пункту. Але в своєму рішенні Комітет встановив дискримінаційність пункту в цілому – тобто і першого речення теж:
"За таких, умов У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ ЗМОЖУТЬ ВЗЯТИ УЧАСТЬ ЛИШЕ УЧАСНИКИ, ЗАПРОПОНОВАНА ПРОДУКЦІЯ ЯКИХ (ЕЛЕКТРОБУСИ) БУДУТЬ ВІДПОВІДАТИ ВИМОГАМ, З ТОЧКИ ЗОРУ МІЦНОСТІ ЇХ ПОБУДОВИ (ЗАТВЕРДЖЕННЯ НАДАНО ВІДПОВІДНО ДО ПРАВИЛ № 66 ЕКОНОМІЧНОЇ КОМІСІЇ ЄВРОПИ ООН (ЄЕКЕ) та наддадуть копію сертифікату/протоколу, виданого уповноваженим органом з будь-якої країни Європейського Союзу, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника."

Тобто зміни щодо країни, в якій був виданий сертифікат/протокол не вирішує проблеми. Електробуси все ще мають відповідати правилу №66 ЄЕК ООН, хоча в рішенні №27261-р/пк-пз від 08.12.2021 ця вимога визнана дискримінаційною.

Тому просимо добросовісно виконати рішення Антимонопольного комітету.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.01.2022, 11:30)
Доброго дня. Рішенням Антимонопольного комітету України №27261-р/пк-пз від 08.12.2021 було покладено обов’язок на КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі № UA-2021-09-22-005916-c, з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення.
Як вбачається із змісту згаданого рішення Колегія виходила із того, що «Замовником не надано обґрунтування необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.» В результаті чого визнала згадану вимогу дискримінаційною.
При цьому, Колегія розглядала зазначену вимогу викладену у п.86 у цілому без поділу на структурні одиниці ( речення, абзаци, пункти, підпункти, суфікси, префікси і т.п.). За інших обставин виникли б обґрунтовані сумніви в об’єктивності Колегії яка порушує загально прийняті принципи розумності.
Не містить рішення Колегії будь-яких інструкцій, стосовно виключення зазначеного пункту повного, чи в конкретній частині. Що в повній мірі узгоджується із нормами дискреційних повноважень Замовника викладених у ч.3. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Натомість вжите у наведеній цитаті рішення словосполучення «вимоги Документації у вказаній редакції» однозначно вказує на можливість зміни редакції спірного пункту.
Разом з тим, Замовник враховував, що згідно ч.3. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством».
Україна стала Договірною Стороною Женевської Угоди 1958 року згідно з Законом України від 20.02.2000р. №1448-111 "Про приєднання України до Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року” і заявила про намір застосовувати на своїй території Правила ЄЕК ООН які є додатком до Женевської Угоди 1958 року і містять відповідні технічні приписи.
Ці Правила регламентують питання колісних транспортних засобів (далі - КТЗ), предметів обладнання та частин до них за критеріями безпеки, екологічності та енергоефективності.
Правила № 66 Економічної комісії Європи ООН (ЄЕКЕ), є складовою згадано Женевської Угоди 1958 року, а відтак складовою національного законодавства України.
Тому в цій частині вимога про відповідності ТЗ Правилам №66, є прямою вимогою Закону України, а відтак не може бути протиправною ( в т.ч. дискримінаційною) за визначенням, і точно не може бути скасована органом виконавчої влади.
Щодо способу підтвердження, то він в дійсності містив формальне обмеження за територіальною ознакою (орган сертифікації Країн ЄС), яке теоретично може мати ознаки дискримінації, а тому в цій частині обмеження Замовником зняті, що власне підтверджується Вашим зверненням.
Відсутність дискримінаційних обмежень у спірному пункті, і є належним (добросовісним) виконанням рішення.
Тому Замовник переконаний, що в цій ситуації його дії є пропорційними, а спосіб підтвердження не несе надмірного тягаря для Учасника.
Принагідно звертаємо Вашу увагу, що поряд із принципом недискримінації (ст.5 Закону) діє РІВНОЗНАЧНИЙ принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Поряд з цим, як вбачається із змісту преамбули Закону, первинною метою закону є забезпечення потреб Замовника, а не реалізація можливостей окремого Учасника. При цьому системний аналіз законодавства вказує, що не є пропорційним заходом виправлення негативних наслідків неналежної організації діяльності Учасника, за рахунок погіршення матеріального становища Замовника.
12.01.2022, 19:41
Зміни до оголошення
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику!
Звертаємо вашу увагу на порушення законодавства в сфері публічних закупівель.

Вчора (11.01.2022) Ви внесли зміни в оголошення та зменшили очікувану вартість предмету закупівлі з 221 667 300,00 на 212 659 214,66.
Також попередньо Ви вносили зміни в оголошення в частині строку поставки товарів.

Просимо врахувати, що внесення змін в оголошення Законом України "Про публічні закупівлі" не дозволяється.

Згідно п. 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, Замовник/ЦЗО/учасник/постачальник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом.
Звертаємо увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено, що Замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення відкритих торгів.

Такі дії можуть стати підставою для моніторингу Державною аудиторською службою України, яка в своїй практиці розцінює їх саме як порушення законодавства в сфері публічних закупівель.

Тому у нас виникають питання:
1. Чи плануєте ви вчиняти якісь дії для усунення зазначених порушень?
2. Якщо так, то які саме?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.01.2022, 00:43)
Доброго дня, шановний Учасник. Оскільки поставлене Вами запитання носить контрреверсивний та неоднозначний характер, відповідь надається по суті поставлених питань виходячи із найбільш ймовірного трактування змісту запитання.
Частиною першою ст. 19 Конституції України, встановлено правовий принцип «Дозволено все, що не заборонено Законом». Оскільки Замовник не являється органом влади або місцевого самоврядування, а є господарюючим суб’єктом, тому згаданий конституційний принцип в повній мір може бути ним використаний.
ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить прямої заборони на внесення змін до оголошення про закупівлю.
Натомість Закон визначає принцип максимальної ефективності та економії, яким мають керуватися замовники реалізовуючи свої дискреційні повноваження.
Конституційний Суд України, у своєму рішенні вказав «Після Конституції України, що має найвищу юридичну силу (частина друга статті 8), закони в ієрархії нормативно-правових актів посідають провідне місце», ти самим закріпивши правовий принцип «надання переваги нормі, що має вищу юридичну силу,».
За таких обставин, запропонований Вами підхід, згідно якого потрібно надати перевагу нормам підзаконного акту, перед нормами Закону та Конституції, вбачається поверхневим, а тому не може бути використаний Замовником.
Додатково повідомляємо, що зменшення очікуваної вартості закупівлі у повній мірі відповідає Бюджетному кодексу в частині корегувань видатків, зокрема, з урахуванням особливостей нового бюджетного періоду, з однієї сторони. Та є економічно обґрунтованим з іншої сторони.