Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.08.2021 17:55. Дата останніх змін - 10.12.2021 16:11

ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Стаціонарна ангіографічна рентгенівська система цифрова) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-10-012463-a  
ID 9e9e06477bfa41919352b41c7c84c09d  
Очікувана вартість закупівлі
432`000`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, а документи, що видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції українською або іншою мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"  
Очікувана вартість закупівлі 432`000`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`160`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
10.08.21
Період уточнень
до 31.08.21
Період оскаржень
до 06.09.21
Подання пропозицій
до 10.09.21
Прекваліфікація
з 10.09.2021
Оскарження прекваліфікації
до 10.10.2021
Аукціон
29.10.21
Кваліфікація переможця
з 29.10.21
Пропозиції розглянуті
29.10.21
Завершена
10.12.21
19.08.2021, 11:41
Запитання щодо ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!

Наша компанія, як офіційний авторизований дистриб’ютор на території України одного із світових виробників стаціонарних ангіографічних рентгенівських систем, має намір прийняти участь у процедурі закупівлі: код ДК 021:2015- 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Стаціонарна ангіографічна рентгенівська система цифрова у кількості 24 одиниць), згідно Ідентифікатора закупівлі UA-2021-08-10-012463-a. Відповідно до п.4 розділу “Зведена інформація про закупівлю” Тендерної документації дана закупівля здійснюється без поділу на окремі частини предмета закупівлі (лоти).
Стаціонарні ангіографічні рентгенівські системи, які відповідають медико-технічним вимогам даного предмету закупівлі, належать до складної медичної техніки, потребують тривалих термінів виробництва і виробляються під конкретне замовлення. Медичне обладнання даного класу виробляє обмежена кількість виробників у світі.
У зв’язку з цим просимо Вас розглянути можливість розділити предмет закупівлі на окремі частини (щонайменше на три лоти), що забезпечить дотримання умов термінів виготовлення та поставки такої кількості стаціонарних ангіографічних рентгенівських систем, які визначені в Тендерній документації даних конкурсних торгів.
Дякую.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.08.2021, 10:32)
Доброго дня, шановний учаснику. Дякуємо за зацікавленість до закупівельних процедур ДП "Медзакупівлі України" та поставлене питання.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» визначення частини предмета закупівлі окремим лотом є правом замовника, а не обов'язком, тому наразі Замовником не планується поділ предмета закупівлі на окремі лоти. Разом з тим, повідомляємо, що розділом 4 Договору, зокрема, передбачено, що вказаний у пункті 4.1. цього Договору строк поставки Товару може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення ЗАМОВНИКОМ попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою Сторін. Поставка Товару може здійснюватись окремими партіями та в строк, визначений ЗАМОВНИКОМ у заявці на поставку Товару, направленій ЗАМОВНИКОМ ПОСТАЧАЛЬНИКУ засобами електронної пошти у порядку, визначеному цим Договором. У разі здійснення попередньої оплати, поставка Товару здійснюється з урахуванням вимог пункту 27 Порядку здійснення заходів щодо забезпечення розвитку системи екстреної медичної допомоги у 2021 році, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 березня 2021 р. № 339.