Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 25.05.2021 15:34. Дата останніх змін - 24.06.2021 11:11

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт харчоблоку дитячого садка № 73 в м. Херсоні (ДК 021:2015 код: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-25-011457-b  
ID be655091eed8422488db49d946005c16  
Очікувана вартість закупівлі
480`909.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти Херсонської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 480`909.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`404.55 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Спрощена закупівля  
Закупівля оголошена
25.05.21
Період уточнень
до 31.05.21
Подання пропозицій
до 08.06.21
Аукціон
09.06.21
Кваліфікація переможця
з 09.06.21
Пропозиції розглянуті
з 18.06.21
Завершена
24.06.21
27.05.2021, 15:33
Щодо аналогічних договорів
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. Пунктом 10 оголошення обов'язковою умовою замовника є надання аналогічного договору. Аналогічним договором в розумінні документації замовника є виконаний договір з капітального ремонту харчоблоків 2020-2021 років. Поясніть будь-ласка чим поточний ремонт любого іншого об'єкта відрізняється від поточного ремонту об'єкта харчоблоку? У дефектному акті перлічені звичайний перелік робіт, які не потребують ніяких додаткових дозволів. Чи буде відхилена пропозиція якщо буде наданий аналогічний договір іншого об'єкта ніж харчоблок?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.05.2021, 16:46)
Доброго дня. Щодо відмінності поточного ремонту любого іншого об’єкта та капітального ремонту об’єкта харчоблоку повідомляємо наступне. Поточний ремонт – заміна чи ремонт окремих невідповідальних вузлів чи деталей, невеликий ремонт будинків, споруд, які виконуються згідно з планом профілактичного (планово-запобіжного) ремонту. Часткове відновлення основних засобів, що здійснюється за рахунок витрат виробництва. Капітальний ремонт будівлі — це комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також покращення планування будівлі і благоустрою території без зміни будівельних габаритів об'єкта. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації будівлі в цілому або її частин (за умови їх автономності)
У дитячому саду №73 планується виконати не частковий а сто відсотковий ремонт приміщення харчоблоку з повною заміною всіх інженерних мереж, та обладнання, що не є поточним ремонтом. З метою визначення обсягів та складу робіт пропонуємо виїхати на місце проведення робіт та зробити огляд.
З досвіду виконання ремонту харчоблоків в минулих роках є певна специфіка а саме, погодження ( з санепідслужбою) розташування та розподілення цехів та зон для приготування їжі, зберігання продуктів, миття посуду тощо. Та виконання робі в стислий термін коли зачинено заклад. Тому є різниця у виконанні ремонтів харчоблоків у дитячих садках з загально будівельними роботами інших об’єктів.
Щодо відхилення пропозиції якщо буде наданий аналогічний договір іншого об'єкта ніж харчоблок повідомляємо наступне. Відповідно пункту 24 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону передбачено відхилення замовником пропозиції в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі.
28.05.2021, 15:19
Дискримінаційні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Вимогами пункту 10 Додатку № 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що: «Аналогічним договором в розумінні цієї документації є виконаний договір з капітального ремонту харчоблоків 2020-2021 років».
Однак, відповідна вимога є дискримінаційно та такою, що суттєво обмежить коло учасників закупівлі, які мають досвід виконання подібних робіт при капітальних ремонтах чи на будівництві, але не виконували їх саме в харчоблоках і саме в 2020-2021 роках.
Відповідно до ч.5 ст.14 Закону: «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
З огляду на зазначене та з метою дотримання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” у частині не встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників, просимо переглянути вимоги, що встановлені до учасників у даному Оголошенні та викласти вищезазначений пункт Оголошення у наступній редакції: «Аналогічним договором в розумінні цієї документації є виконаний договір з капітального ремонту або будівництва».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.05.2021, 09:17)
На Ваше звернення повідомляємо, що умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі не встановлено жодних дискримінаційних вимог, так як вимогу встановлену пунктом 10 оголошення, щодо надання виконаного аналогічного договору з капітального ремонту харчоблоків 2020-2021 років, може виконати більше ніж 2 підрядники в Україні (підтвердженням чого є численні виконані договори з капітального ремонту харчоблоків розміщені в системі Прозорро, а саме оголошення UA-2020-12-07-006029-c, UA-2020-12-01-002262-a, UA-2020-11-23-014024-c, UA-2020-10-28-004042-c, UA-2020-10-13-008160-c, UA-2020-10-26-005873-a тощо (перелік не є вичерпним та може бути продовженим)). Це не специфічний вид робіт у якому є обмежене коло виконавців аби стверджувати, що така вимога є дискримінацією. Таким чином Ваше припущення, що умови встановленні пунктом 10 Додатка №1 до оголошення суттєво обмежать коло учасників закупівлі не відповідають дійсності. Тому у замовника відсутні підстави, що до внесення змін до оголошення в цій частині.
28.05.2021, 16:09
Дискримінаційна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Вимогами пункту 12 Додатку № 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що, учасник повинен надати Акт огляду об’єкту (обстеження)за формою наведеною у Додатку№6 до оголошення датованим не пізніше періоду уточнення. Однак, відповідна вимога є дискримінаційно та такою, що суттєво обмежить коло учасників закупівлі, які бажають прийняти участь в закупівлі, але не мають можливості чи не встигають у встановлений строк відвідати об’єкт. Відповідно до ч.5 ст.14 Закону: «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». З огляду на зазначене та з метою дотримання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” у частині не встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників, просимо видалити відповідну вимогу з даної закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.05.2021, 09:17)
Ваше твердження щодо дискримінації вимог та суттєвого обмеження кола учасників не містить обґрунтованих доводів та базується на суб’єктивному припущені. Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду. Таким чином у замовника відсутні підстави, що до внесення змін до оголошення в цій частині.