Процедура закупки объявлена 25.05.2021 15:34. Дата последних изменений - 24.06.2021 11:11
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт харчоблоку дитячого садка № 73 в м. Херсоні (ДК 021:2015 код: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) -
| Идентификатор закупки | UA-2021-05-25-011457-b | |
| ID | be655091eed8422488db49d946005c16 |
Ожидаемая стоимость
480`909.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Управління освіти Херсонської міської ради | |
| Ожидаемая стоимость | 480`909.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 2`404.55 Гривна | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Метод избрания процедуры закупки | Упрощенная закупка |
Закупка объявлена
25.05.21
Период уточнений
до 31.05.21
Прием предложений
до 08.06.21
Аукцион
09.06.21
Квалификация
с09.06.21
Предложения рассмотрены
с18.06.21
Завершен
24.06.21
27.05.2021, 15:33
Щодо аналогічних договорів
Общий вопрос о закупке
Доброго дня. Пунктом 10 оголошення обов'язковою умовою замовника є надання аналогічного договору. Аналогічним договором в розумінні документації замовника є виконаний договір з капітального ремонту харчоблоків 2020-2021 років. Поясніть будь-ласка чим поточний ремонт любого іншого об'єкта відрізняється від поточного ремонту об'єкта харчоблоку? У дефектному акті перлічені звичайний перелік робіт, які не потребують ніяких додаткових дозволів. Чи буде відхилена пропозиція якщо буде наданий аналогічний договір іншого об'єкта ніж харчоблок?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.05.2021, 16:46)
Доброго дня. Щодо відмінності поточного ремонту любого іншого об’єкта та капітального ремонту об’єкта харчоблоку повідомляємо наступне. Поточний ремонт – заміна чи ремонт окремих невідповідальних вузлів чи деталей, невеликий ремонт будинків, споруд, які виконуються згідно з планом профілактичного (планово-запобіжного) ремонту. Часткове відновлення основних засобів, що здійснюється за рахунок витрат виробництва. Капітальний ремонт будівлі — це комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також покращення планування будівлі і благоустрою території без зміни будівельних габаритів об'єкта. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації будівлі в цілому або її частин (за умови їх автономності)
У дитячому саду №73 планується виконати не частковий а сто відсотковий ремонт приміщення харчоблоку з повною заміною всіх інженерних мереж, та обладнання, що не є поточним ремонтом. З метою визначення обсягів та складу робіт пропонуємо виїхати на місце проведення робіт та зробити огляд.
З досвіду виконання ремонту харчоблоків в минулих роках є певна специфіка а саме, погодження ( з санепідслужбою) розташування та розподілення цехів та зон для приготування їжі, зберігання продуктів, миття посуду тощо. Та виконання робі в стислий термін коли зачинено заклад. Тому є різниця у виконанні ремонтів харчоблоків у дитячих садках з загально будівельними роботами інших об’єктів.
Щодо відхилення пропозиції якщо буде наданий аналогічний договір іншого об'єкта ніж харчоблок повідомляємо наступне. Відповідно пункту 24 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону передбачено відхилення замовником пропозиції в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі.
У дитячому саду №73 планується виконати не частковий а сто відсотковий ремонт приміщення харчоблоку з повною заміною всіх інженерних мереж, та обладнання, що не є поточним ремонтом. З метою визначення обсягів та складу робіт пропонуємо виїхати на місце проведення робіт та зробити огляд.
З досвіду виконання ремонту харчоблоків в минулих роках є певна специфіка а саме, погодження ( з санепідслужбою) розташування та розподілення цехів та зон для приготування їжі, зберігання продуктів, миття посуду тощо. Та виконання робі в стислий термін коли зачинено заклад. Тому є різниця у виконанні ремонтів харчоблоків у дитячих садках з загально будівельними роботами інших об’єктів.
Щодо відхилення пропозиції якщо буде наданий аналогічний договір іншого об'єкта ніж харчоблок повідомляємо наступне. Відповідно пункту 24 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону передбачено відхилення замовником пропозиції в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі.
28.05.2021, 15:19
Дискримінаційні вимоги
Общий вопрос о закупке
Вимогами пункту 10 Додатку № 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що: «Аналогічним договором в розумінні цієї документації є виконаний договір з капітального ремонту харчоблоків 2020-2021 років».
Однак, відповідна вимога є дискримінаційно та такою, що суттєво обмежить коло учасників закупівлі, які мають досвід виконання подібних робіт при капітальних ремонтах чи на будівництві, але не виконували їх саме в харчоблоках і саме в 2020-2021 роках.
Відповідно до ч.5 ст.14 Закону: «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
З огляду на зазначене та з метою дотримання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” у частині не встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників, просимо переглянути вимоги, що встановлені до учасників у даному Оголошенні та викласти вищезазначений пункт Оголошення у наступній редакції: «Аналогічним договором в розумінні цієї документації є виконаний договір з капітального ремонту або будівництва».
Однак, відповідна вимога є дискримінаційно та такою, що суттєво обмежить коло учасників закупівлі, які мають досвід виконання подібних робіт при капітальних ремонтах чи на будівництві, але не виконували їх саме в харчоблоках і саме в 2020-2021 роках.
Відповідно до ч.5 ст.14 Закону: «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
З огляду на зазначене та з метою дотримання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” у частині не встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників, просимо переглянути вимоги, що встановлені до учасників у даному Оголошенні та викласти вищезазначений пункт Оголошення у наступній редакції: «Аналогічним договором в розумінні цієї документації є виконаний договір з капітального ремонту або будівництва».
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.05.2021, 09:17)
На Ваше звернення повідомляємо, що умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі не встановлено жодних дискримінаційних вимог, так як вимогу встановлену пунктом 10 оголошення, щодо надання виконаного аналогічного договору з капітального ремонту харчоблоків 2020-2021 років, може виконати більше ніж 2 підрядники в Україні (підтвердженням чого є численні виконані договори з капітального ремонту харчоблоків розміщені в системі Прозорро, а саме оголошення UA-2020-12-07-006029-c, UA-2020-12-01-002262-a, UA-2020-11-23-014024-c, UA-2020-10-28-004042-c, UA-2020-10-13-008160-c, UA-2020-10-26-005873-a тощо (перелік не є вичерпним та може бути продовженим)). Це не специфічний вид робіт у якому є обмежене коло виконавців аби стверджувати, що така вимога є дискримінацією. Таким чином Ваше припущення, що умови встановленні пунктом 10 Додатка №1 до оголошення суттєво обмежать коло учасників закупівлі не відповідають дійсності. Тому у замовника відсутні підстави, що до внесення змін до оголошення в цій частині.
28.05.2021, 16:09
Дискримінаційна вимога
Общий вопрос о закупке
Вимогами пункту 12 Додатку № 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що, учасник повинен надати Акт огляду об’єкту (обстеження)за формою наведеною у Додатку№6 до оголошення датованим не пізніше періоду уточнення. Однак, відповідна вимога є дискримінаційно та такою, що суттєво обмежить коло учасників закупівлі, які бажають прийняти участь в закупівлі, але не мають можливості чи не встигають у встановлений строк відвідати об’єкт. Відповідно до ч.5 ст.14 Закону: «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». З огляду на зазначене та з метою дотримання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” у частині не встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників, просимо видалити відповідну вимогу з даної закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.05.2021, 09:17)
Ваше твердження щодо дискримінації вимог та суттєвого обмеження кола учасників не містить обґрунтованих доводів та базується на суб’єктивному припущені. Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду. Таким чином у замовника відсутні підстави, що до внесення змін до оголошення в цій частині.