Процедура закупівлі оголошена 21.05.2021 13:48. Дата останніх змін - 27.05.2021 11:22
Виконання проектних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку Загальноосвітнього навчального закладу "Київський спортивний ліцей-інтернат" за адресою: бульвар Вацлава Гавела буд. 46, Солом’янський район, м. Київ» - Інформація щодо скасування процедури
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-05-21-008693-b | |
| ID | 5f8162fed3404ae49706fa72cef5c240 |
Очікувана вартість закупівлі
629`064.23 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Загальноосвітній навчальний заклад "Київський спортивний ліцей-інтернат" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 629`064.23 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 10`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Метод обрання процедури закупівлі | Спрощена закупівля |
Закупівля оголошена
21.05.21
Період уточнень
до 27.05.21
Подання пропозицій
до 02.06.21
Торги відмінено
27.05.21
Дата оприлюднення інформації про відміну27.05.2021, 11:22
Причини скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Пояснення причин: Неможливість надати відповіді на розміщені на електронному майданчику Запитання потенційних Учасників. Алгоритм роботи електронної системи Закупівель, в порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 року, не надає можливості виконати норму п. 7 ст. 14:
- "У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
В зв'язку з вище зазначеним, керуючись п. 17 ст. 14 Замовник відміняє спрощену закупівлю, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
При цьому Замовник все ж оприлюднює, разом з причинами відміни Закупівлі, відповіді на запитання.
1 Питання на:тендер Дата:26-05-2021, 11:52 Тема: Загальне
Питання:
Доброго дня! поясніть будь ласка,у тексті оголошення,а саме п.8 зазначено "Строк надання послуг: 03.06.2021-05.07.2021р." Якщо учасників буде більше ніж один,то початок надання послуг аж ніяк не може бути 03.06.Крім того,якщо учасників буде скажімо 5,то процедура розгляду їх пропозицій та підписання договору з переможцем взагалі може зайняти місяць часу.Як в такому випадку будуть змінені строки надання послуг? Це тривалість надання послуг разом з отриманням позитивного звіту від експертної організації? Дякую за відповідь.
Відповідь:
Шановні Учасники. Поза бажанням/небажанням Замовника, електронна система Закупівлі передбачає заповнення визначених окремих полів. Серед них і "Строк поставки/виконання робіт/надання послуг". Замовник не може передбачити різні перипетії під час проходження процедури Закупівлі. А отже і дату підписання Договору з Переможцем Закупівлі. Тому, інформація в Оголошенні щодо строку надання послуг є орієнтовною. І тому, рекомендуємо, щодо визначення строків надання послуг, звернути увагу на пункти Проєкту договору, а саме: п. 1.3. Види і зміст послуги (обстеження, проектна документація та її експертиза) щодо розробки проектно-кошторисної документації, стадії «РП» Виконавцем, вимоги щодо них та строки виконання основних етапів таких послуг встановлюється у відповідності до погодженого Сторонами календарного графіку виконання робіт (Додаток № 4) але не більше 30 календарних днів з дня підписання договору; п. 7.1. Термін дії договору: Договір набирає чинності з дня його підписання та скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021 року.
2 Питання на: тендер Дата:26-05-2021, 11:49 Тема: Експертиза
Питання:
Шановний замовнику! В додатку №2 до оголошення за закупівлею передбачено: " 7.3. Проведення експертизи кошторисної документації здійснюється за рахунок Підрядника і включається до вартості Договору. Замовник має компенсувати Підряднику, на його вимогу, вартість експертизи кошторисної документації (якщо вона була проведена Підрядником)." То вартість експертизи має входить у вартість робіт чи в подальшому буде відшкодована замовником?
Відповідь:
Шановні Учасники. Відповідь на запитання міститься в попередньому пункті 7.2. – договірна ціна, оформлена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) (визначається з урахуванням завдання на проектування, зазначеного у складі цієї документації, проходження експертизи проектної документації за стадією «Проект» у вигляді зведеного кошторису на проектні роботи складений за формою № 1-П (ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 з урахуванням змін), який включає вартість експертизи, розрахунок (кошторис) вартості якої надається у складі кошторисної документації. Окрім того, вирішення питання окреслено в умовах Договору:
п. 4.5. Замовник доручає Виконавцю провести експертизу проектно-кошторисної документації по об’єкту; п. 4.10. Виконавець зобов’язаний своєчасно усувати зауваження відповідних експертних організацій до розробленої ним проектно-кошторисної документації; п. 4.11. У випадку отримання негативного висновку експертної організації по розробленій проектно-кошторисної документації, Виконавець зобов’язаний провести її повторну експертизу за власний рахунок.
3 Питання на:тендер Дата: 26-05-2021, 17:54 Тема: По аналогічним договорам
Питання:
Підкажіть, чи будуть вважатися аналогічними договора з відповідним предметом договору, але з ДК 71220000-6 "Послуги з архітектурного проектування" або ДК 71320000-7 "Послуги з інженерного проектування "?
Відповідь:
У відповідності з Наказом від 17.03.2016 № 454 МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" – Під час здійснення закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт предмет закупівлі визначається згідно з Державним класифікатором видів науково-технічної діяльності ДК 015-97, затвердженим наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 30 грудня 1997 року № 822, за показником четвертої цифри із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника, а також конкретної назви науково-технічної роботи.
Тобто, аналогічним буде договір за аналогічним предметом Закупівлі, за показником четвертої цифри.
Уповноважена особа КСЛІ – М. І. Ткаченко.
27.05.21 р. 10:20
- "У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
В зв'язку з вище зазначеним, керуючись п. 17 ст. 14 Замовник відміняє спрощену закупівлю, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
При цьому Замовник все ж оприлюднює, разом з причинами відміни Закупівлі, відповіді на запитання.
1 Питання на:тендер Дата:26-05-2021, 11:52 Тема: Загальне
Питання:
Доброго дня! поясніть будь ласка,у тексті оголошення,а саме п.8 зазначено "Строк надання послуг: 03.06.2021-05.07.2021р." Якщо учасників буде більше ніж один,то початок надання послуг аж ніяк не може бути 03.06.Крім того,якщо учасників буде скажімо 5,то процедура розгляду їх пропозицій та підписання договору з переможцем взагалі може зайняти місяць часу.Як в такому випадку будуть змінені строки надання послуг? Це тривалість надання послуг разом з отриманням позитивного звіту від експертної організації? Дякую за відповідь.
Відповідь:
Шановні Учасники. Поза бажанням/небажанням Замовника, електронна система Закупівлі передбачає заповнення визначених окремих полів. Серед них і "Строк поставки/виконання робіт/надання послуг". Замовник не може передбачити різні перипетії під час проходження процедури Закупівлі. А отже і дату підписання Договору з Переможцем Закупівлі. Тому, інформація в Оголошенні щодо строку надання послуг є орієнтовною. І тому, рекомендуємо, щодо визначення строків надання послуг, звернути увагу на пункти Проєкту договору, а саме: п. 1.3. Види і зміст послуги (обстеження, проектна документація та її експертиза) щодо розробки проектно-кошторисної документації, стадії «РП» Виконавцем, вимоги щодо них та строки виконання основних етапів таких послуг встановлюється у відповідності до погодженого Сторонами календарного графіку виконання робіт (Додаток № 4) але не більше 30 календарних днів з дня підписання договору; п. 7.1. Термін дії договору: Договір набирає чинності з дня його підписання та скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021 року.
2 Питання на: тендер Дата:26-05-2021, 11:49 Тема: Експертиза
Питання:
Шановний замовнику! В додатку №2 до оголошення за закупівлею передбачено: " 7.3. Проведення експертизи кошторисної документації здійснюється за рахунок Підрядника і включається до вартості Договору. Замовник має компенсувати Підряднику, на його вимогу, вартість експертизи кошторисної документації (якщо вона була проведена Підрядником)." То вартість експертизи має входить у вартість робіт чи в подальшому буде відшкодована замовником?
Відповідь:
Шановні Учасники. Відповідь на запитання міститься в попередньому пункті 7.2. – договірна ціна, оформлена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) (визначається з урахуванням завдання на проектування, зазначеного у складі цієї документації, проходження експертизи проектної документації за стадією «Проект» у вигляді зведеного кошторису на проектні роботи складений за формою № 1-П (ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 з урахуванням змін), який включає вартість експертизи, розрахунок (кошторис) вартості якої надається у складі кошторисної документації. Окрім того, вирішення питання окреслено в умовах Договору:
п. 4.5. Замовник доручає Виконавцю провести експертизу проектно-кошторисної документації по об’єкту; п. 4.10. Виконавець зобов’язаний своєчасно усувати зауваження відповідних експертних організацій до розробленої ним проектно-кошторисної документації; п. 4.11. У випадку отримання негативного висновку експертної організації по розробленій проектно-кошторисної документації, Виконавець зобов’язаний провести її повторну експертизу за власний рахунок.
3 Питання на:тендер Дата: 26-05-2021, 17:54 Тема: По аналогічним договорам
Питання:
Підкажіть, чи будуть вважатися аналогічними договора з відповідним предметом договору, але з ДК 71220000-6 "Послуги з архітектурного проектування" або ДК 71320000-7 "Послуги з інженерного проектування "?
Відповідь:
У відповідності з Наказом від 17.03.2016 № 454 МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" – Під час здійснення закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт предмет закупівлі визначається згідно з Державним класифікатором видів науково-технічної діяльності ДК 015-97, затвердженим наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 30 грудня 1997 року № 822, за показником четвертої цифри із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника, а також конкретної назви науково-технічної роботи.
Тобто, аналогічним буде договір за аналогічним предметом Закупівлі, за показником четвертої цифри.
Уповноважена особа КСЛІ – М. І. Ткаченко.
27.05.21 р. 10:20
Виконано
Дата відміни закупівлі27.05.2021, 11:22