Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 21.05.2021 13:48. Дата последних изменений - 27.05.2021 11:22

Виконання проектних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку Загальноосвітнього навчального закладу "Київський спортивний ліцей-інтернат" за адресою: бульвар Вацлава Гавела буд. 46, Солом’янський район, м. Київ» - Информация об отмене процедуры

Идентификатор закупки UA-2021-05-21-008693-b  
ID 5f8162fed3404ae49706fa72cef5c240  
Ожидаемая стоимость
629`064.23 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Загальноосвітній навчальний заклад "Київський спортивний ліцей-інтернат"  
Ожидаемая стоимость 629`064.23 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 10`000.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Метод избрания процедуры закупки Упрощенная закупка  
Закупка объявлена
21.05.21
Период уточнений
до 27.05.21
Прием предложений
до 02.06.21
Торги отменены
27.05.21
Дата расскрытия информации об отмене27.05.2021, 11:22
Причины отмены: Невозможность устранения выявленных нарушений законодательства в сфере публичных закупок
Пояснение причин: Неможливість надати відповіді на розміщені на електронному майданчику Запитання потенційних Учасників. Алгоритм роботи електронної системи Закупівель, в порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 року, не надає можливості виконати норму п. 7 ст. 14:
- "У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
В зв'язку з вище зазначеним, керуючись п. 17 ст. 14 Замовник відміняє спрощену закупівлю, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
При цьому Замовник все ж оприлюднює, разом з причинами відміни Закупівлі, відповіді на запитання.
1 Питання на:тендер Дата:26-05-2021, 11:52 Тема: Загальне
Питання:
Доброго дня! поясніть будь ласка,у тексті оголошення,а саме п.8 зазначено "Строк надання послуг: 03.06.2021-05.07.2021р." Якщо учасників буде більше ніж один,то початок надання послуг аж ніяк не може бути 03.06.Крім того,якщо учасників буде скажімо 5,то процедура розгляду їх пропозицій та підписання договору з переможцем взагалі може зайняти місяць часу.Як в такому випадку будуть змінені строки надання послуг? Це тривалість надання послуг разом з отриманням позитивного звіту від експертної організації? Дякую за відповідь.
Відповідь:
Шановні Учасники. Поза бажанням/небажанням Замовника, електронна система Закупівлі передбачає заповнення визначених окремих полів. Серед них і "Строк поставки/виконання робіт/надання послуг". Замовник не може передбачити різні перипетії під час проходження процедури Закупівлі. А отже і дату підписання Договору з Переможцем Закупівлі. Тому, інформація в Оголошенні щодо строку надання послуг є орієнтовною. І тому, рекомендуємо, щодо визначення строків надання послуг, звернути увагу на пункти Проєкту договору, а саме: п. 1.3. Види і зміст послуги (обстеження, проектна документація та її експертиза) щодо розробки проектно-кошторисної документації, стадії «РП» Виконавцем, вимоги щодо них та строки виконання основних етапів таких послуг встановлюється у відповідності до погодженого Сторонами календарного графіку виконання робіт (Додаток № 4) але не більше 30 календарних днів з дня підписання договору; п. 7.1. Термін дії договору: Договір набирає чинності з дня його підписання та скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021 року.
2 Питання на: тендер Дата:26-05-2021, 11:49 Тема: Експертиза
Питання:
Шановний замовнику! В додатку №2 до оголошення за закупівлею передбачено: " 7.3. Проведення експертизи кошторисної документації здійснюється за рахунок Підрядника і включається до вартості Договору. Замовник має компенсувати Підряднику, на його вимогу, вартість експертизи кошторисної документації (якщо вона була проведена Підрядником)." То вартість експертизи має входить у вартість робіт чи в подальшому буде відшкодована замовником?
Відповідь:
Шановні Учасники. Відповідь на запитання міститься в попередньому пункті 7.2. – договірна ціна, оформлена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (зі змінами) (визначається з урахуванням завдання на проектування, зазначеного у складі цієї документації, проходження експертизи проектної документації за стадією «Проект» у вигляді зведеного кошторису на проектні роботи складений за формою № 1-П (ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 з урахуванням змін), який включає вартість експертизи, розрахунок (кошторис) вартості якої надається у складі кошторисної документації. Окрім того, вирішення питання окреслено в умовах Договору:
п. 4.5. Замовник доручає Виконавцю провести експертизу проектно-кошторисної документації по об’єкту; п. 4.10. Виконавець зобов’язаний своєчасно усувати зауваження відповідних експертних організацій до розробленої ним проектно-кошторисної документації; п. 4.11. У випадку отримання негативного висновку експертної організації по розробленій проектно-кошторисної документації, Виконавець зобов’язаний провести її повторну експертизу за власний рахунок.
3 Питання на:тендер Дата: 26-05-2021, 17:54 Тема: По аналогічним договорам
Питання:
Підкажіть, чи будуть вважатися аналогічними договора з відповідним предметом договору, але з ДК 71220000-6 "Послуги з архітектурного проектування" або ДК 71320000-7 "Послуги з інженерного проектування "?
Відповідь:
У відповідності з Наказом від 17.03.2016 № 454 МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" – Під час здійснення закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт предмет закупівлі визначається згідно з Державним класифікатором видів науково-технічної діяльності ДК 015-97, затвердженим наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 30 грудня 1997 року № 822, за показником четвертої цифри із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника, а також конкретної назви науково-технічної роботи.
Тобто, аналогічним буде договір за аналогічним предметом Закупівлі, за показником четвертої цифри.
Уповноважена особа КСЛІ – М. І. Ткаченко.
27.05.21 р. 10:20
Выполнено
Дата отмены закупки27.05.2021, 11:22