Процедура закупівлі оголошена 17.05.2021 10:22. Дата останніх змін - 13.07.2021 00:03
Послуги з розробки схеми організації дорожнього руху на дорогах Хортицького району м. Запоріжжя (71320000-7 - Послуги з інженерного проектування) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2021-05-17-002360-b | |
| ID | 375557c1829a4d14842a59f22d6c4f04 |
Очікувана вартість закупівлі
443`281.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Код за ДК 021:2015 «ЄЗС», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (за наявності): 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування. Докладніше про обсяг надання послуг у ДОДАТКУ 3 до тендерної документації.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району | |
| Очікувана вартість закупівлі | 443`281.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 2`216.41 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
17.05.21
Період уточнень
до 23.05.21
Період оскаржень
до 29.05.21
Подання пропозицій
до 02.06.21
Аукціон
03.06.21
Кваліфікація переможця
з 03.06.21
Торги відмінено
13.07.21
18.05.2021, 12:53
Питання стосовно ДОДАТКУ № 1 до тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
1. В п.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» підпункт - 1) інформація про загальну кількість працівників у учасника, які працюють у нього за трудовими договорами згідно КЗпП України (оформленими наказами або розпорядженнями учасника) (наприклад, керівник, бухгалтер, економіст, юрист і т.і.) (у разі відсутності у учасника працівників, учасник зазначає - «немає»; - зазначено, що наймані працівник мають право працювати за трудовими договорами, але це не відповідає дійсності, так як існує декілька варіантів оформлення трудових відносин в тому числі і «цивільно правові угоди» згідно КЗпП України, тому просимо змінити вищезазначений підпункт і викласти його у наступній редакції «1) інформація про загальну кількість працівників у учасника, які працюють у нього за трудовими договорами або цивільно правовими угодами та ін. згідно КЗпП України (оформленими наказами або розпорядженнями учасника) (наприклад, керівник, бухгалтер, економіст, юрист і т.і.) (у разі відсутності у учасника працівників, учасник зазначає - «немає».
2. В п.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» зазначається що учасник повинен надати:
- інформація про відповідальну особу за охорону праці,
- - та обов’язково мати наступних спеціалістів:
- не менше 1 (одного) працівника, який має освіту за спеціальністю, пов’язаною з містобудуванням з наданням кваліфікаційного сертифікату на підтвердження кваліфікації;
- не менше 1 (одного) працівника, який має освіту за спеціальністю, пов’язаною з виконанням послуг з інженерно-будівельного проектування доріг з наданням кваліфікаційного сертифікату на підтвердження кваліфікації;
- не менше 1 (одного) працівника, який має освіту за спеціальністю, пов’язаною з організацією дорожнього руху з кваліфікацією спеціаліста «інженер з організації дорожнього руху» з наданням диплому на підтвердження кваліфікації;
- не менше 1 (одного) працівника, який має освіту у галузі транспорту і транспортної інфраструктури з наданням диплому на підтвердження кваліфікації.
Наш досвід та діюче законодавство України свідчить про те, для подібних послуг потрібно залучати спеціалістів відповідної кваліфікації – крапка!!!!!!
Прошу Вас пояснити на підставі якого нормативного акту (наказу, постанови, закону та ін.) Ви вимагаєте саме таку кількість спеціалістів та сама з такою освітою?
2. В п.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» зазначається що учасник повинен надати:
- інформація про відповідальну особу за охорону праці,
- - та обов’язково мати наступних спеціалістів:
- не менше 1 (одного) працівника, який має освіту за спеціальністю, пов’язаною з містобудуванням з наданням кваліфікаційного сертифікату на підтвердження кваліфікації;
- не менше 1 (одного) працівника, який має освіту за спеціальністю, пов’язаною з виконанням послуг з інженерно-будівельного проектування доріг з наданням кваліфікаційного сертифікату на підтвердження кваліфікації;
- не менше 1 (одного) працівника, який має освіту за спеціальністю, пов’язаною з організацією дорожнього руху з кваліфікацією спеціаліста «інженер з організації дорожнього руху» з наданням диплому на підтвердження кваліфікації;
- не менше 1 (одного) працівника, який має освіту у галузі транспорту і транспортної інфраструктури з наданням диплому на підтвердження кваліфікації.
Наш досвід та діюче законодавство України свідчить про те, для подібних послуг потрібно залучати спеціалістів відповідної кваліфікації – крапка!!!!!!
Прошу Вас пояснити на підставі якого нормативного акту (наказу, постанови, закону та ін.) Ви вимагаєте саме таку кількість спеціалістів та сама з такою освітою?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.05.2021, 11:48)
1. Щодо пропозиції, наданої у першій частині Вашого звернення, то вважаємо недоцільним внесення зазначених Вами змін до тендерної документації, оскільки «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» передбачає, що учасник може включити до цієї довідки і іншу інформацію, крім тієї, що вимагаєтеся замовником обов’язково, яку вважатиме за потрібне, стосовного працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2. Щодо другої частини Вашого звернення стосовно обов’язкових кадрових вимог замовника, то повідомляємо, що оголошена тендерна закупівля передбачає надання послуг з розробки схеми організації дорожнього руху на дорогах Хортицького району з технічними, якісними і кількісними характеристиками, визначеними у ДОДАТКУ 3 тендерної документації та у відповідності до вимог ДСТУ 8752:2017 «Проект організації дорожнього руху. Правила розроблення, побудови, оформлення. Вимоги до змісту.».
При цьому виконання видів та об’ємів робіт визначених ДСТУ 8752:2017 вимагають, як мінімум:
- по розділу 6 «інженерно-вишукувальні та камеральні роботи» – залучення кваліфікованих спеціалістів з містобудування та проектування доріг;
- по розділу 7 «проектні роботи» – залучення кваліфікованих спеціалістів з організації дорожнього руху, проектування доріг та транспортної інфраструктури;
- по розділу 8 «вимоги до проектної документації» – тіж самі спеціалісти, що й до розділу 7.
Крім того, спеціаліст інженерно-будівельне проектування доріг необхідний для кваліфікованого виконання передбачених ДСТУ 8752:2017 інженерно-вишукувальних та камеральних робіт (розділ 6 з деталізацією об'єму робіт за цим напрямком), проектні роботи (розділ 7) та для складання лінійних графіків основних конструктивних елементів дороги (вулиці), передбачених п. 8.25 (в) ДСТУ 8752:2017.
Враховуючи вищезазначене, саме наявність визначених у ДОДАТКУ 1 до тендерної документації кваліфікованих спеціалістів є гарантією отримання якісної і кваліфікованої послуги з розробки схеми організації дорожнього руху з аналізом існуючої ситуації та розробленням пропозицій і заходів з покращення безпеки дорожнього руху і підвищення пропускної спроможності вулично-шляхової мережі району.
2. Щодо другої частини Вашого звернення стосовно обов’язкових кадрових вимог замовника, то повідомляємо, що оголошена тендерна закупівля передбачає надання послуг з розробки схеми організації дорожнього руху на дорогах Хортицького району з технічними, якісними і кількісними характеристиками, визначеними у ДОДАТКУ 3 тендерної документації та у відповідності до вимог ДСТУ 8752:2017 «Проект організації дорожнього руху. Правила розроблення, побудови, оформлення. Вимоги до змісту.».
При цьому виконання видів та об’ємів робіт визначених ДСТУ 8752:2017 вимагають, як мінімум:
- по розділу 6 «інженерно-вишукувальні та камеральні роботи» – залучення кваліфікованих спеціалістів з містобудування та проектування доріг;
- по розділу 7 «проектні роботи» – залучення кваліфікованих спеціалістів з організації дорожнього руху, проектування доріг та транспортної інфраструктури;
- по розділу 8 «вимоги до проектної документації» – тіж самі спеціалісти, що й до розділу 7.
Крім того, спеціаліст інженерно-будівельне проектування доріг необхідний для кваліфікованого виконання передбачених ДСТУ 8752:2017 інженерно-вишукувальних та камеральних робіт (розділ 6 з деталізацією об'єму робіт за цим напрямком), проектні роботи (розділ 7) та для складання лінійних графіків основних конструктивних елементів дороги (вулиці), передбачених п. 8.25 (в) ДСТУ 8752:2017.
Враховуючи вищезазначене, саме наявність визначених у ДОДАТКУ 1 до тендерної документації кваліфікованих спеціалістів є гарантією отримання якісної і кваліфікованої послуги з розробки схеми організації дорожнього руху з аналізом існуючої ситуації та розробленням пропозицій і заходів з покращення безпеки дорожнього руху і підвищення пропускної спроможності вулично-шляхової мережі району.
18.05.2021, 12:56
щодо електронного підпису
Загальне запитання щодо оголошення
Чи правильно ми зрозуміли, що підпис КЕП всих без виключення електронних документів - не є порушення?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.05.2021, 10:54)
Накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) учасника або уповноваженої особи учасника на кожен документ, поданий у складі тендерної пропозиції учасника, не буде вважатися порушенням. Але, навить коли на кожен документ тендерної пропозиції накладений КЕП учасника або уповноваженої особи учасника, то КЕП або удосконалений електронний підпис (УЕП) учасника або уповноваженої особи учасника повинен бути накладений і на тендерну документацію в цілому.
Порушенням буде вважатися не накладання КЕП на документи, які одразу розробляються безпосередньо учасником в формі електронного документа, та не накладання КЕП або УЕП на тендерну пропозицію учасника в цілому.
Електронні документи (електронні довідки тощо), видані учаснику відповідними органами, також повинні мати всі необхідні реквізити для такого типу документів, у тому числі електронні підписи посадових осіб органу, що видав документ (довідку), та/або електронні печатки та давати замовнику можливість перевірити ці електронні підписи та/або електронні печатки.
Перевірка цілісності ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ учасника або уповноваженої особи учасника проводиться замовником шляхом перевірки КЕП/УЕП через Центральний засвідчувальний орган (https://czo.gov.ua).
Порушенням буде вважатися не накладання КЕП на документи, які одразу розробляються безпосередньо учасником в формі електронного документа, та не накладання КЕП або УЕП на тендерну пропозицію учасника в цілому.
Електронні документи (електронні довідки тощо), видані учаснику відповідними органами, також повинні мати всі необхідні реквізити для такого типу документів, у тому числі електронні підписи посадових осіб органу, що видав документ (довідку), та/або електронні печатки та давати замовнику можливість перевірити ці електронні підписи та/або електронні печатки.
Перевірка цілісності ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ учасника або уповноваженої особи учасника проводиться замовником шляхом перевірки КЕП/УЕП через Центральний засвідчувальний орган (https://czo.gov.ua).
18.05.2021, 13:24
щодо обладнання
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, чи правильно ми зрозуміли що довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій - не вимагається?Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.05.2021, 11:41)
Так, підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази й технологій замовником не вимагається.