Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 31.03.2021 18:02. Дата останніх змін - 12.07.2021 19:38

код ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (ескалатори) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-31-002882-b  
ID b748d1c8cf4d4a5e8bc6f3ecee142624  
Очікувана вартість закупівлі
15`580`700.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації. Розмір, вид та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): 5 (п’ять) відсотків вартості договору, оригінал банківської гарантії, умови надання – зазначено в тендерній документації.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Очікувана вартість закупівлі 15`580`700.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 155`807.00 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 467`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
31.03.21
Період уточнень
до 30.05.21
Період оскаржень
до 05.06.21
Подання пропозицій
до 09.06.21
Прекваліфікація
з 09.06.2021
Оскарження прекваліфікації
до 01.07.2021
Аукціон
01.07.21
Кваліфікація переможця
з 01.07.21
Пропозиції розглянуті
01.07.21
Завершена
12.07.21
15.04.2021, 17:32
ескалатор
Запитання щодо предмету закупівлі Ескалатори
Доброго дня. Вимоги до кваліфікації учасника.
1. Предметом закупівлі є код ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Ескалатори). В кваліфікаційних критеріях додатку 2 до тендерної документації про виконання аналогічних договорів вказано, що: «Аналогічним договором вважається договір на поставку та/або монтаж та/або введення в експлуатацію ескалаторів». Враховуючи те, що до підіймально-транспортувального обладнання відносяться крім ескалаторів і ліфти, і траволатори, звертаємось до Вас з проханням внести зміни до тендерної документації та зазначити, що аналогічним договором є поставка ескалаторів та/або ліфтів, та/або траволаторів.

2. Щодо вимог тендерної документації. В тендерній документації вимагається, що «Банківська гарантія повинна бути надана одним із системно важливих банків, перелік яких формує Національний Банк України.». Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та обмежувальною, оскільки будь-якій банк має ліцензію НБУ має однакові права на видачу банківської гарантії та однакові обов’язки щодо виконання своїх зобов’язань за ними. Просимо внести зміни до тендерної документації та виправити допущене замовником порушення.

3. Питання щодо проекту договору.
Просимо роз’яснити обсяг сервісного та гарантійного обслуговування постачальника для виконання умов договору.

4. Питання щодо технічних вимог до ескалаторів:
У технічних вимогах вказано поверхневі ескалатори для важких умов експлуатації. Враховуючи такі вимоги просимо розглянути можливість надання пропозицій щодо тунельних ескалаторів. Чи можливо внести зміни до тендерної документації доповнивши «…поверхневі або тунельні.».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.04.2021, 13:46)
Питання 1, 2, 3 розглянуто на засіданні тендерного комітету та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Питання 4 щодо змін до тендерної документації в частині технічних вимог потребує додаткового опрацювання, після якого буде прийнято відповідне рішення.
16.04.2021, 11:41
Питання для уточнення умов закупівлі
Загальне запитання щодо оголошення
1. Основними вимогами до Учасника стосовно предмета закупівлі (п. 1.3. Додатку №1 до тендерної документації, п. 5.2.8. проєкту Договору на закупівлю (Додаток №7 до тендерної документації) та п.1.3. Додатку №1 до проєкту Договору на закупівлю) зазначена вимога щодо підготовки Об’єкту до монтажу ескалаторів, які постачаються, що включає в себе: демонтаж існуючих ескалаторів, ревізію всіх вузлів та деталей обладнання, переміщення до місця зберігання.
Просимо уточнити: де планується організація замовником місця зберігання демонтованих ескалаторів або максимальну відстань переміщення по мережі доріг м. Києва з урахуванням можливості руху на вантажному автомобілі. Також, просимо уточнення щодо надання від Замовника критеріїв виконання ревізії (креслення вузлів та деталей, величини зношення).
2. П. 5.2.25 проєкту Договору на закупівлю (Додаток №7 до тендерної документації) зазначена вимога: «Передати Отримувачу по акту зворотніх відходів металеві частини від демонтажу існуючих ескалаторів».
Просимо дати роз’яснення: які металеві частини від демонтажу ескалаторів необхідно передати Одержувачу за актом зворотних відходів. Якщо це «демонтований ескалатор», необхідно уточнити в тексті договору.
3. Основними вимогами до Учасника стосовно предмета закупівлі (п. 1.9. Додатку №1 до тендерної документації, п. 5.2.15. проєкту Договору на закупівлю (Додаток №7 до тендерної документації) та п.1.9. Додатку №1 до проєкту Договору на закупівлю) до Учасника визначена вимога: «Здійснювати протягом 60 (шістдесяти) місяців з дати введення в експлуатацію сервісне (технічне) обслуговування поставлених ескалаторів, що є предметом закупівлі, та ліквідацію дрібних аварійних ситуацій (заміна гребінок, заміна контакторів, заміна датчиків руху поручня, заміна ременів приводу поручнів, заміна ланцюгів приводу поручнів), що не підпадають під гарантійний випадок».
Зауважуємо, що Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.21р. Кінцевий розрахунок за Договором проводиться Замовником після приймання всіх Послуг, визначених пунктами 1-14 Плану-графіку поетапного виконання умов Договору (Додаток 4 до Договору) (до яких сервісне обслуговування ескалаторів не входить) та підписання Сторонами «Акту введення в експлуатацію ескалаторів» (Додаток 5 до Договору). Забезпечення виконання Договору також повертається Постачальнику після приймання всіх Послуг, визначених пунктами 1-14 Плану-графіку поетапного виконання умов Договору. В такому разі, на яких правових відносинах буде здійснюватися сервісне (технічне) обслуговування ескалаторів (за окремим Договором), та за який кошт? Яким чином, буде надаватись допуск робітників сервісної бригади до робіт з обслуговування ескалаторів? Чи передбачається виділення окремих приміщень в будівлі вокзалу для зберігання матеріалів, інструментів та «страхового фонду» запасних частин для ескалаторного обладнання. Прошу дати роз’яснення стосовно даного питання.





Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.04.2021, 08:34)
Виконавець повинен виконати демонтаж ескалаторів із збереженням цілісності їх складових частин, здійснити ревізію всіх демонтованих компонентів на їх працездатність із послідуючим складанням дефектного акту та перемістити демонтоване обладнання до місця їх подальшого зберігання, в спеціально відведене Отримувачем приміщення, яке знаходиться на території вокзалу на відстані, що не перевищує 500 м. від місця демонтажу ескалаторів.
Виконавець повинен передати Отримувачу, по акту зворотніх відходів, всі складові частини демонтованих ескалаторів (східці, ланцюги, ремені, гребінки, балюстради, тощо).
Сервісне (технічне) обслуговування буде здійснюватись Постачальником безоплатно, у відповідності з Додатком №7 до Договору та згідно п. 12.1. Договору.
Під час здійснення сервісного (технічного) обслуговування працівникам Постачальника буде виділено приміщення для зберігання матеріалів, інструментів та запасних частин для ескалаторного обладнання.
19.04.2021, 15:46
Невідповідність редакції Тендерної документації від 16.04.21р. переліку змін.
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно Переліку змін UA-2021-03-31-002882-b від 16.04.21р. з нової редакції Тендерної документації повинно було виключено 1. Абзац другий в третій графі пункту 2 Розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерних пропозицій” тендерної документації та 2. Абзац другий в третій графі пункту 6 Розділу 6 “Результати торгів та укладення договору про закупівлю”, але в новій редакції вони присутні. Разом з тим, в новій редакції відсутній Додаток №8 до тендерної документації "Інформація про ціну тендерної пропозиції", яка повинна бути надана Учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції у відповідності до п.1 (п.п. 1.10) графи 3 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій", але дана зміна не зазначена в Переліку змін UA-2021-03-31-002882-b від 16.04.21р. Прошу надати роз’яснення стосовно даних вимог.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.04.2021, 14:43)
19.04.2021 оприлюднено тендерну документацію в новій редакції. Необхідна інформація в наявності.