Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 18.09.2019 16:58. Дата последних изменений - 01.10.2019 16:01

Картридж зі стрічкою до лінійно-матричного принтера серії "OKI MICROLINE MX8000 SERIES" 17 тис. сторінок (Extended Life Cartrige Ribbon, Reorder P/N: 09005591) оригінал -

Идентификатор закупки UA-2019-09-18-002513-b  
ID 20a6fec98e544194a928ec40ce2228bb  
Ожидаемая стоимость
11`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Картридж зі стрічкою до лінійно-матричного принтера серії "OKI MICROLINE MX8000 SERIES" 17 тис. сторінок (Extended Life Cartrige Ribbon, Reorder P/N: 09005591) оригінал

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Житомирський обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат  
Ожидаемая стоимость 11`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 55.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
18.09.19
Период уточнений
до 19.09.19
Прием предложений
до 20.09.19
Квалификация
с20.09.19
Предложения рассмотрены
с23.09.19
Завершен
01.10.19
19.09.2019, 09:54
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Общий вопрос о закупке
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.09.2019, 10:14)
1) Законом України "Про Публічні закупівлі" 922-VIII від 25.12.2015 року допорогові закупівлі (Допороговими вважаються такі закупівлі, загальна запланована сума яких складає менше ніж: 200 тисяч гривень для товарів та послуг;
1,5 мільйони гривень для робіт.) не регулюютьсяна них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція;
відкритість;
максимальна економія;
недискримінація кожного з Учасників;
неупередженість. Регулювання допорогових закупівель через систему Прозоро здійснюється виключно Порядком №35 від 13.04.2016 року. Відповідно до пункту 6.4. Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Тобто в даному виді закупівель Замовник на власний розсуд визначає чи можливо допустити на торги товари інших марок, ніж ті що вказані в оголошенні. У разі якщо пропозиція "Учасника", по даних торгах, який запропонував найменшу ціну, не буде відповідати умовам зазначеним в "Оголошенні" дана пропозиція не буде розглядатись "Замовником"
3) Згідно чинного законодавства України.