Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.09.2019 16:58. Дата останніх змін - 01.10.2019 16:01

Картридж зі стрічкою до лінійно-матричного принтера серії "OKI MICROLINE MX8000 SERIES" 17 тис. сторінок (Extended Life Cartrige Ribbon, Reorder P/N: 09005591) оригінал -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-18-002513-b  
ID 20a6fec98e544194a928ec40ce2228bb  
Очікувана вартість закупівлі
11`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Картридж зі стрічкою до лінійно-матричного принтера серії "OKI MICROLINE MX8000 SERIES" 17 тис. сторінок (Extended Life Cartrige Ribbon, Reorder P/N: 09005591) оригінал

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Житомирський обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат  
Очікувана вартість закупівлі 11`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 55.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
18.09.19
Період уточнень
до 19.09.19
Подання пропозицій
до 20.09.19
Кваліфікація переможця
з 20.09.19
Пропозиції розглянуті
з 23.09.19
Завершена
01.10.19
19.09.2019, 09:54
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Загальне запитання щодо оголошення
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.09.2019, 10:14)
1) Законом України "Про Публічні закупівлі" 922-VIII від 25.12.2015 року допорогові закупівлі (Допороговими вважаються такі закупівлі, загальна запланована сума яких складає менше ніж: 200 тисяч гривень для товарів та послуг;
1,5 мільйони гривень для робіт.) не регулюютьсяна них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція;
відкритість;
максимальна економія;
недискримінація кожного з Учасників;
неупередженість. Регулювання допорогових закупівель через систему Прозоро здійснюється виключно Порядком №35 від 13.04.2016 року. Відповідно до пункту 6.4. Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Тобто в даному виді закупівель Замовник на власний розсуд визначає чи можливо допустити на торги товари інших марок, ніж ті що вказані в оголошенні. У разі якщо пропозиція "Учасника", по даних торгах, який запропонував найменшу ціну, не буде відповідати умовам зазначеним в "Оголошенні" дана пропозиція не буде розглядатись "Замовником"
3) Згідно чинного законодавства України.