Процедура закупки объявлена 22.09.2016 14:21. Дата последних изменений - 09.11.2016 11:14
Код 62.02.1 «Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення» (згідно ДК 021:2015 код: 72100000-6 «Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення» - надання послуг з системно – технологічного та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, які розташовані в будинку за адресом: м.Київ, бул.Т.Шевченка,26.
| Идентификатор закупки | UA-2016-09-22-000668-b | |
| ID | 6b4adf1c3d3045628096ed269618982d |
Общая ожидаемая стоимость закупки
12`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Загальні вимоги до предмету закупівлі: 1. В межах надання послуг повинно здійснюватися технічне та системно-технологічне обслуговування ПЕОМ автоматизованих робочих місць фахівців на протязі 2016 року. 2. Підлягають обслуговуванню та управлінню 15 ПЕОМ, які розташовані адміністративному будинку за адресом у м. Києві: бул.Т.Шевченка,26. 3. Послуги повинні надаватись на основі it-аутсорсингу, тобто: надання послуг включає прийняття до сфери відповідальності Виконавця всього комплексу послуг щодо забезпечення безперебійного функціонування ПЕОМ та комп’ютерної мережи; розробка рекомендацій щодо системно-технологічного обслуговування ПЕОМ; гарантування Виконавцем дотримання конфіденційності щодо інформації Замовника до якої він може мати доступ. 4. Виконавець має забезпечити підтримку в працюючому стані ПЕОМ та локальної мережі 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Реагувати на звернення фахівців Замовника на можливі збої комп’ютерної техніки або недоліки в роботі системного та прикладного програмного забезпечення. Виконавець повинен знаходитись у Замовника 8 годин на тиждень. 5. Виконавець, який має надавати послуги, повинен мати досвід використання наступних системних та інструментальних програмних засобів: • знання, використання та надання консультацій щодо використання ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO; • знання, використання та надання консультацій щодо використання офісних програм сімейства Microsoft Office 2010-2016, OpenOffice, LibreOffice; • вміння адмініструвати та керувати антивірусом Аваст. 6. Виконавець, який має надавати послуги, повинен вміти виконувати наступні операції: • тестування та визначення несправності у випадках збоїв комп’ютерної техніки; • модернізація застарілих ПЕОМ та ремонтні роботи за заявками фахівців Замовника, в тому числі демонтаж та заміна комплектуючих, які надаються Замовником: (вентилятора, процесора, відеокарти, блоку живлення, материнської плати, жорсткого диску, CD-ROM, ОЗУ, налаштування драйверів, заміна пристроїв безперервної підтримки напруги та батарей до них, перевірка працездатності після ремонтних робіт, тощо); • підключення, настройка та налаштування різних периферійних пристроїв до ПЕОМ, пошук та налаштування драйверів (МФУ, сканера, аудіо-систем тощо); • установка та налаштування ПЗ: архіваторів, перекладачів, мультимедіа, програм для запису CD, DVD, програм моніторингу ПК, браузери тощо; • відновлення роботи ПЕОМ у випадках збоїв у роботі програмного забезпечення, в тому числі: відновлення працездатності операційної системи комп’ютера (ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO ); відновлення працездатності програмного забезпечення MS Office; Open Office, відновлення функціонування електронної пошти та/або програми доступу в Internet; • оптимізація налаштування ПЕОМ для більш швидкої роботи (звільнення вільного місця на дисках для більш швидкої роботи, видалення непотрібних програм, надання рекомендацій щодо усунення можливих помилок та конфліктів в роботі установленого програмного забезпечення); • обслуговування жорстких дисків ПЕОМ (розбивка HDD на логічні диски із збереженням даних, перевірка HDD на наявність помилок та збоїв, форматування HDD); • відновлення працездатності ПЕОМ після можливих вірусних атак або інших програмних збоїв; • встановлення мережевого програмного забезпечення на ПЕОМ; • надання консультацій користувачам щодо технології роботи ПЕОМ та в мережі Інтернет.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Служба у справах дітей Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 12`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
22.09.16
Период уточнений
до 26.09.16
Прием предложений
до 30.09.16
Аукцион
ожидается
Квалификация
с03.10.16
Предложения рассмотрены
с31.10.16
Завершен
09.11.16
Спецификация закупки
Лот № 1. Код 62.02.1 «Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення» (згідно ДК 021:2015 код: 72100000-6 «Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення» - надання послуг з системно – технологічного та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, які розташовані в будинку за адресом: м.Київ, бул.Т.Шевченка,26.
Загальні вимоги до предмету закупівлі:
1. В межах надання послуг повинно здійснюватися технічне та системно-технологічне обслуговування ПЕОМ автоматизованих робочих місць фахівців на протязі 2016 року.
2. Підлягають обслуговуванню та управлінню 15 ПЕОМ, які розташовані адміністративному будинку за адресом у м. Києві: бул.Т.Шевченка,26.
3. Послуги повинні надаватись на основі it-аутсорсингу, тобто: надання послуг включає прийняття до сфери відповідальності Виконавця всього комплексу послуг щодо забезпечення безперебійного функціонування ПЕОМ та комп’ютерної мережи; розробка рекомендацій щодо системно-технологічного обслуговування ПЕОМ; гарантування Виконавцем дотримання конфіденційності щодо інформації Замовника до якої він може мати доступ.
4. Виконавець має забезпечити підтримку в працюючому стані ПЕОМ та локальної мережі 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Реагувати на звернення фахівців Замовника на можливі збої комп’ютерної техніки або недоліки в роботі системного та прикладного програмного забезпечення. Виконавець повинен знаходитись у Замовника 8 годин на тиждень.
5. Виконавець, який має надавати послуги, повинен мати досвід використання наступних системних та інструментальних програмних засобів:
• знання, використання та надання консультацій щодо використання ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO;
• знання, використання та надання консультацій щодо використання офісних програм сімейства Microsoft Office 2010-2016, OpenOffice, LibreOffice;
• вміння адмініструвати та керувати антивірусом Аваст.
6. Виконавець, який має надавати послуги, повинен вміти виконувати наступні операції:
• тестування та визначення несправності у випадках збоїв комп’ютерної техніки;
• модернізація застарілих ПЕОМ та ремонтні роботи за заявками фахівців Замовника, в тому числі демонтаж та заміна комплектуючих, які надаються Замовником: (вентилятора, процесора, відеокарти, блоку живлення, материнської плати, жорсткого диску, CD-ROM, ОЗУ, налаштування драйверів, заміна пристроїв безперервної підтримки напруги та батарей до них, перевірка працездатності після ремонтних робіт, тощо);
• підключення, настройка та налаштування різних периферійних пристроїв до ПЕОМ, пошук та налаштування драйверів (МФУ, сканера, аудіо-систем тощо);
• установка та налаштування ПЗ: архіваторів, перекладачів, мультимедіа, програм для запису CD, DVD, програм моніторингу ПК, браузери тощо;
• відновлення роботи ПЕОМ у випадках збоїв у роботі програмного забезпечення, в тому числі: відновлення працездатності операційної системи комп’ютера (ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO ); відновлення працездатності програмного забезпечення MS Office; Open Office, відновлення функціонування електронної пошти та/або програми доступу в Internet;
• оптимізація налаштування ПЕОМ для більш швидкої роботи (звільнення вільного місця на дисках для більш швидкої роботи, видалення непотрібних програм, надання рекомендацій щодо усунення можливих помилок та конфліктів в роботі установленого програмного забезпечення);
• обслуговування жорстких дисків ПЕОМ (розбивка HDD на логічні диски із збереженням даних, перевірка HDD на наявність помилок та збоїв, форматування HDD);
• відновлення працездатності ПЕОМ після можливих вірусних атак або інших програмних збоїв;
• встановлення мережевого програмного забезпечення на ПЕОМ;
• надання консультацій користувачам щодо технології роботи ПЕОМ та в мережі Інтернет.
Параметры торгов
| Ожидаемая стоимость | 12`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 60.00 Гривна | |
| Дата начала аукциона по лоту | 03.10.2016 15:00 - 03.10.2016 15:28 |
Спецификация закупки
| 1) |
Загальні вимоги до предмету закупівлі:
1. В межах надання послуг повинно здійснюватися технічне та системно-технологічне обслуговування ПЕОМ автоматизованих робочих місць фахівців на протязі 2016 року.
2. Підлягають обслуговуванню та управлінню 15 ПЕОМ, які розташовані адміністративному будинку за адресом у м. Києві: бул.Т.Шевченка,26.
3. Послуги повинні надаватись на основі it-аутсорсингу, тобто: надання послуг включає прийняття до сфери відповідальності Виконавця всього комплексу послуг щодо забезпечення безперебійного функціонування ПЕОМ та комп’ютерної мережи; розробка рекомендацій щодо системно-технологічного обслуговування ПЕОМ; гарантування Виконавцем дотримання конфіденційності щодо інформації Замовника до якої він може мати доступ.
4. Виконавець має забезпечити підтримку в працюючому стані ПЕОМ та локальної мережі 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Реагувати на звернення фахівців Замовника на можливі збої комп’ютерної техніки або недоліки в роботі системного та прикладного програмного забезпечення. Виконавець повинен знаходитись у Замовника 8 годин на тиждень.
5. Виконавець, який має надавати послуги, повинен мати досвід використання наступних системних та інструментальних програмних засобів:
• знання, використання та надання консультацій щодо використання ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO;
• знання, використання та надання консультацій щодо використання офісних програм сімейства Microsoft Office 2010-2016, OpenOffice, LibreOffice;
• вміння адмініструвати та керувати антивірусом Аваст.
6. Виконавець, який має надавати послуги, повинен вміти виконувати наступні операції:
• тестування та визначення несправності у випадках збоїв комп’ютерної техніки;
• модернізація застарілих ПЕОМ та ремонтні роботи за заявками фахівців Замовника, в тому числі демонтаж та заміна комплектуючих, які надаються Замовником: (вентилятора, процесора, відеокарти, блоку живлення, материнської плати, жорсткого диску, CD-ROM, ОЗУ, налаштування драйверів, заміна пристроїв безперервної підтримки напруги та батарей до них, перевірка працездатності після ремонтних робіт, тощо);
• підключення, настройка та налаштування різних периферійних пристроїв до ПЕОМ, пошук та налаштування драйверів (МФУ, сканера, аудіо-систем тощо);
• установка та налаштування ПЗ: архіваторів, перекладачів, мультимедіа, програм для запису CD, DVD, програм моніторингу ПК, браузери тощо;
• відновлення роботи ПЕОМ у випадках збоїв у роботі програмного забезпечення, в тому числі: відновлення працездатності операційної системи комп’ютера (ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO ); відновлення працездатності програмного забезпечення MS Office; Open Office, відновлення функціонування електронної пошти та/або програми доступу в Internet;
• оптимізація налаштування ПЕОМ для більш швидкої роботи (звільнення вільного місця на дисках для більш швидкої роботи, видалення непотрібних програм, надання рекомендацій щодо усунення можливих помилок та конфліктів в роботі установленого програмного забезпечення);
• обслуговування жорстких дисків ПЕОМ (розбивка HDD на логічні диски із збереженням даних, перевірка HDD на наявність помилок та збоїв, форматування HDD);
• відновлення працездатності ПЕОМ після можливих вірусних атак або інших програмних збоїв;
• встановлення мережевого програмного забезпечення на ПЕОМ;
• надання консультацій користувачам щодо технології роботи ПЕОМ та в мережі Інтернет.
ДК 021:2015: 72100000-6 - Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення
Классификация по ДКПП: 62.02.1 - Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 01030, Україна, Київ, Київ, Бульвар Т.Шевченка 26/4, к.513
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 03.10.2016 - 30.12.2016
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 15 штуки
|
Тендерная документация
![]() |
Нетипизированный документ
audit_6b4adf1c3d3045628096ed269618982d_f1abe17569fd48f4abbd107e8c14e588.yaml
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.10.2016 15:27
Версия документа от: 03.10.2016 15:27
ID: 9b3d8c79766e4700a1c7c059bdeed04d
|
Ход аукциона
?:tender item config
▼Даты и сроки
| Завершение периода уточнений | 26.09.2016 18:00 | |
| Начало периода приема предложений | 27.09.2016 09:00 | |
| Окончание периода приема предложений | 30.09.2016 16:45 |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Служба у справах дітей Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 37470112 |
| Юридический адрес | 01030, Україна, Київська область, Київ, Т. Шевченка б.26/4,к.513 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 03.10.2016 15:28
Код 62.02.1 «Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення» (згідно ДК 021:2015 код: 72100000-6 «Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення» - надання послуг з системно – технологічного та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, які розташовані в будинку за адресом: м.Київ, бул.Т.Шевченка,26.
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
Фізична особа-підприємець Ребров Роман Сергійович
ID: 26963b7812ec4311939e0a1149dd40a4
11`990.00
Гривна с НДС
2
Фізична особа-підприємець Стилик Василь Миколайович
ID: 7132fdfe40594b7ab6adf679a80d8570
5`999.00
Гривна с НДС
Квалификация участников
Код 62.02.1 «Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення» (згідно ДК 021:2015 код: 72100000-6 «Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення» - надання послуг з системно – технологічного та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, які розташовані в будинку за адресом: м.Київ, бул.Т.Шевченка,26.
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
5`999.00
Гривна с НДС
Дисквалифицировано
24.10.2016 15:30
Сообщение о намерении заключить договор
Код 62.02.1 «Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення» (згідно ДК 021:2015 код: 72100000-6 «Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення» - надання послуг з системно – технологічного та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, які розташовані в будинку за адресом: м.Київ, бул.Т.Шевченка,26.
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП Анапрейчик
Код ЕГРПОУ:2872801196
6`000.00
Гривна с НДС
31.10.2016
11:24
Заключенные договоры
Код 62.02.1 «Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення» (згідно ДК 021:2015 код: 72100000-6 «Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення» - надання послуг з системно – технологічного та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, які розташовані в будинку за адресом: м.Київ, бул.Т.Шевченка,26.
Номер договора
01/11
Дата подписания
09.11.2016
Дата начала действия
нет данных
Дата завершения действия
31.12.2016
Цена договора
6`000.00 Гривна с НДС
