Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 22.09.2016 14:21. Дата последних изменений - 09.11.2016 11:14

Код 62.02.1 «Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення» (згідно ДК 021:2015 код: 72100000-6 «Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення» - надання послуг з системно – технологічного та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, які розташовані в будинку за адресом: м.Київ, бул.Т.Шевченка,26.

Идентификатор закупки UA-2016-09-22-000668-b  
ID 6b4adf1c3d3045628096ed269618982d  
Общая ожидаемая стоимость закупки
12`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Загальні вимоги до предмету закупівлі: 1. В межах надання послуг повинно здійснюватися технічне та системно-технологічне обслуговування ПЕОМ автоматизованих робочих місць фахівців на протязі 2016 року. 2. Підлягають обслуговуванню та управлінню 15 ПЕОМ, які розташовані адміністративному будинку за адресом у м. Києві: бул.Т.Шевченка,26. 3. Послуги повинні надаватись на основі it-аутсорсингу, тобто: надання послуг включає прийняття до сфери відповідальності Виконавця всього комплексу послуг щодо забезпечення безперебійного функціонування ПЕОМ та комп’ютерної мережи; розробка рекомендацій щодо системно-технологічного обслуговування ПЕОМ; гарантування Виконавцем дотримання конфіденційності щодо інформації Замовника до якої він може мати доступ. 4. Виконавець має забезпечити підтримку в працюючому стані ПЕОМ та локальної мережі 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Реагувати на звернення фахівців Замовника на можливі збої комп’ютерної техніки або недоліки в роботі системного та прикладного програмного забезпечення. Виконавець повинен знаходитись у Замовника 8 годин на тиждень. 5. Виконавець, який має надавати послуги, повинен мати досвід використання наступних системних та інструментальних програмних засобів: • знання, використання та надання консультацій щодо використання ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO; • знання, використання та надання консультацій щодо використання офісних програм сімейства Microsoft Office 2010-2016, OpenOffice, LibreOffice; • вміння адмініструвати та керувати антивірусом Аваст. 6. Виконавець, який має надавати послуги, повинен вміти виконувати наступні операції: • тестування та визначення несправності у випадках збоїв комп’ютерної техніки; • модернізація застарілих ПЕОМ та ремонтні роботи за заявками фахівців Замовника, в тому числі демонтаж та заміна комплектуючих, які надаються Замовником: (вентилятора, процесора, відеокарти, блоку живлення, материнської плати, жорсткого диску, CD-ROM, ОЗУ, налаштування драйверів, заміна пристроїв безперервної підтримки напруги та батарей до них, перевірка працездатності після ремонтних робіт, тощо); • підключення, настройка та налаштування різних периферійних пристроїв до ПЕОМ, пошук та налаштування драйверів (МФУ, сканера, аудіо-систем тощо); • установка та налаштування ПЗ: архіваторів, перекладачів, мультимедіа, програм для запису CD, DVD, програм моніторингу ПК, браузери тощо; • відновлення роботи ПЕОМ у випадках збоїв у роботі програмного забезпечення, в тому числі: відновлення працездатності операційної системи комп’ютера (ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO ); відновлення працездатності програмного забезпечення MS Office; Open Office, відновлення функціонування електронної пошти та/або програми доступу в Internet; • оптимізація налаштування ПЕОМ для більш швидкої роботи (звільнення вільного місця на дисках для більш швидкої роботи, видалення непотрібних програм, надання рекомендацій щодо усунення можливих помилок та конфліктів в роботі установленого програмного забезпечення); • обслуговування жорстких дисків ПЕОМ (розбивка HDD на логічні диски із збереженням даних, перевірка HDD на наявність помилок та збоїв, форматування HDD); • відновлення працездатності ПЕОМ після можливих вірусних атак або інших програмних збоїв; • встановлення мережевого програмного забезпечення на ПЕОМ; • надання консультацій користувачам щодо технології роботи ПЕОМ та в мережі Інтернет.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Служба у справах дітей Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації  
Общая ожидаемая стоимость закупки 12`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
22.09.16
Период уточнений
до 26.09.16
Прием предложений
до 30.09.16
Аукцион
ожидается
Квалификация
с03.10.16
Предложения рассмотрены
с31.10.16
Завершен
09.11.16

Спецификация закупки

Лот № 1. Код 62.02.1 «Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення» (згідно ДК 021:2015 код: 72100000-6 «Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення» - надання послуг з системно – технологічного та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, які розташовані в будинку за адресом: м.Київ, бул.Т.Шевченка,26.

Загальні вимоги до предмету закупівлі: 1. В межах надання послуг повинно здійснюватися технічне та системно-технологічне обслуговування ПЕОМ автоматизованих робочих місць фахівців на протязі 2016 року. 2. Підлягають обслуговуванню та управлінню 15 ПЕОМ, які розташовані адміністративному будинку за адресом у м. Києві: бул.Т.Шевченка,26. 3. Послуги повинні надаватись на основі it-аутсорсингу, тобто: надання послуг включає прийняття до сфери відповідальності Виконавця всього комплексу послуг щодо забезпечення безперебійного функціонування ПЕОМ та комп’ютерної мережи; розробка рекомендацій щодо системно-технологічного обслуговування ПЕОМ; гарантування Виконавцем дотримання конфіденційності щодо інформації Замовника до якої він може мати доступ. 4. Виконавець має забезпечити підтримку в працюючому стані ПЕОМ та локальної мережі 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Реагувати на звернення фахівців Замовника на можливі збої комп’ютерної техніки або недоліки в роботі системного та прикладного програмного забезпечення. Виконавець повинен знаходитись у Замовника 8 годин на тиждень. 5. Виконавець, який має надавати послуги, повинен мати досвід використання наступних системних та інструментальних програмних засобів: • знання, використання та надання консультацій щодо використання ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO; • знання, використання та надання консультацій щодо використання офісних програм сімейства Microsoft Office 2010-2016, OpenOffice, LibreOffice; • вміння адмініструвати та керувати антивірусом Аваст. 6. Виконавець, який має надавати послуги, повинен вміти виконувати наступні операції: • тестування та визначення несправності у випадках збоїв комп’ютерної техніки; • модернізація застарілих ПЕОМ та ремонтні роботи за заявками фахівців Замовника, в тому числі демонтаж та заміна комплектуючих, які надаються Замовником: (вентилятора, процесора, відеокарти, блоку живлення, материнської плати, жорсткого диску, CD-ROM, ОЗУ, налаштування драйверів, заміна пристроїв безперервної підтримки напруги та батарей до них, перевірка працездатності після ремонтних робіт, тощо); • підключення, настройка та налаштування різних периферійних пристроїв до ПЕОМ, пошук та налаштування драйверів (МФУ, сканера, аудіо-систем тощо); • установка та налаштування ПЗ: архіваторів, перекладачів, мультимедіа, програм для запису CD, DVD, програм моніторингу ПК, браузери тощо; • відновлення роботи ПЕОМ у випадках збоїв у роботі програмного забезпечення, в тому числі: відновлення працездатності операційної системи комп’ютера (ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO ); відновлення працездатності програмного забезпечення MS Office; Open Office, відновлення функціонування електронної пошти та/або програми доступу в Internet; • оптимізація налаштування ПЕОМ для більш швидкої роботи (звільнення вільного місця на дисках для більш швидкої роботи, видалення непотрібних програм, надання рекомендацій щодо усунення можливих помилок та конфліктів в роботі установленого програмного забезпечення); • обслуговування жорстких дисків ПЕОМ (розбивка HDD на логічні диски із збереженням даних, перевірка HDD на наявність помилок та збоїв, форматування HDD); • відновлення працездатності ПЕОМ після можливих вірусних атак або інших програмних збоїв; • встановлення мережевого програмного забезпечення на ПЕОМ; • надання консультацій користувачам щодо технології роботи ПЕОМ та в мережі Інтернет.

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 12`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 60.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 03.10.2016 15:00 - 03.10.2016 15:28  

Спецификация закупки

1)
Загальні вимоги до предмету закупівлі: 1. В межах надання послуг повинно здійснюватися технічне та системно-технологічне обслуговування ПЕОМ автоматизованих робочих місць фахівців на протязі 2016 року. 2. Підлягають обслуговуванню та управлінню 15 ПЕОМ, які розташовані адміністративному будинку за адресом у м. Києві: бул.Т.Шевченка,26. 3. Послуги повинні надаватись на основі it-аутсорсингу, тобто: надання послуг включає прийняття до сфери відповідальності Виконавця всього комплексу послуг щодо забезпечення безперебійного функціонування ПЕОМ та комп’ютерної мережи; розробка рекомендацій щодо системно-технологічного обслуговування ПЕОМ; гарантування Виконавцем дотримання конфіденційності щодо інформації Замовника до якої він може мати доступ. 4. Виконавець має забезпечити підтримку в працюючому стані ПЕОМ та локальної мережі 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Реагувати на звернення фахівців Замовника на можливі збої комп’ютерної техніки або недоліки в роботі системного та прикладного програмного забезпечення. Виконавець повинен знаходитись у Замовника 8 годин на тиждень. 5. Виконавець, який має надавати послуги, повинен мати досвід використання наступних системних та інструментальних програмних засобів: • знання, використання та надання консультацій щодо використання ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO; • знання, використання та надання консультацій щодо використання офісних програм сімейства Microsoft Office 2010-2016, OpenOffice, LibreOffice; • вміння адмініструвати та керувати антивірусом Аваст. 6. Виконавець, який має надавати послуги, повинен вміти виконувати наступні операції: • тестування та визначення несправності у випадках збоїв комп’ютерної техніки; • модернізація застарілих ПЕОМ та ремонтні роботи за заявками фахівців Замовника, в тому числі демонтаж та заміна комплектуючих, які надаються Замовником: (вентилятора, процесора, відеокарти, блоку живлення, материнської плати, жорсткого диску, CD-ROM, ОЗУ, налаштування драйверів, заміна пристроїв безперервної підтримки напруги та батарей до них, перевірка працездатності після ремонтних робіт, тощо); • підключення, настройка та налаштування різних периферійних пристроїв до ПЕОМ, пошук та налаштування драйверів (МФУ, сканера, аудіо-систем тощо); • установка та налаштування ПЗ: архіваторів, перекладачів, мультимедіа, програм для запису CD, DVD, програм моніторингу ПК, браузери тощо; • відновлення роботи ПЕОМ у випадках збоїв у роботі програмного забезпечення, в тому числі: відновлення працездатності операційної системи комп’ютера (ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO ); відновлення працездатності програмного забезпечення MS Office; Open Office, відновлення функціонування електронної пошти та/або програми доступу в Internet; • оптимізація налаштування ПЕОМ для більш швидкої роботи (звільнення вільного місця на дисках для більш швидкої роботи, видалення непотрібних програм, надання рекомендацій щодо усунення можливих помилок та конфліктів в роботі установленого програмного забезпечення); • обслуговування жорстких дисків ПЕОМ (розбивка HDD на логічні диски із збереженням даних, перевірка HDD на наявність помилок та збоїв, форматування HDD); • відновлення працездатності ПЕОМ після можливих вірусних атак або інших програмних збоїв; • встановлення мережевого програмного забезпечення на ПЕОМ; • надання консультацій користувачам щодо технології роботи ПЕОМ та в мережі Інтернет.
ДК 021:2015: 72100000-6 - Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення
Классификация по ДКПП: 62.02.1 - Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 01030, Україна, Київ, Київ, Бульвар Т.Шевченка 26/4, к.513
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 03.10.2016 - 30.12.2016
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 15 штуки

Тендерная документация

Нетипизированный документ
audit_6b4adf1c3d3045628096ed269618982d_f1abe17569fd48f4abbd107e8c14e588.yaml
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.10.2016 15:27
Версия документа от: 03.10.2016 15:27
ID: 9b3d8c79766e4700a1c7c059bdeed04d

?:tender item config

Даты и сроки

Завершение периода уточнений 26.09.2016 18:00  
Начало периода приема предложений 27.09.2016 09:00  
Окончание периода приема предложений 30.09.2016 16:45  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Служба у справах дітей Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 37470112  
Юридический адрес 01030, Україна, Київська область, Київ, Т. Шевченка б.26/4,к.513  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 03.10.2016 15:28
Код 62.02.1 «Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення» (згідно ДК 021:2015 код: 72100000-6 «Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення» - надання послуг з системно – технологічного та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, які розташовані в будинку за адресом: м.Київ, бул.Т.Шевченка,26.
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
11`990.00
Гривна с НДС
2
5`999.00
Гривна с НДС
3
ФОП Анапрейчик
ID: 0203f57e43044333a62750e833d3ea54
6`000.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Код 62.02.1 «Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення» (згідно ДК 021:2015 код: 72100000-6 «Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення» - надання послуг з системно – технологічного та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, які розташовані в будинку за адресом: м.Київ, бул.Т.Шевченка,26.
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
2
6`000.00
Гривна с НДС
Победитель
31.10.2016 11:24
3
11`990.00
Гривна с НДС
Не рассматривался

Сообщение о намерении заключить договор

Код 62.02.1 «Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення» (згідно ДК 021:2015 код: 72100000-6 «Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення» - надання послуг з системно – технологічного та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, які розташовані в будинку за адресом: м.Київ, бул.Т.Шевченка,26.
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП Анапрейчик
Код ЕГРПОУ:2872801196
6`000.00
Гривна с НДС
31.10.2016
11:24

Заключенные договоры

Код 62.02.1 «Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення» (згідно ДК 021:2015 код: 72100000-6 «Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення» - надання послуг з системно – технологічного та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, які розташовані в будинку за адресом: м.Київ, бул.Т.Шевченка,26.
Номер договора
01/11
Дата подписания
09.11.2016
Дата начала действия
нет данных
Дата завершения действия
31.12.2016
Цена договора
6`000.00 Гривна с НДС