Договор опубликован 09.11.2016 11:15. Дата последних изменений: 01.09.2023 23:12
Код 62.02.1 «Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення» (згідно ДК 021:2015 код: 72100000-6 «Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення» - надання послуг з системно – технологічного та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, які розташовані в будинку за адресом: м.Київ, бул.Т.Шевченка,26. -
| Идентификатор заключенного договора | UA-2016-09-22-000668-b-c2 | |
| ID | 5d550a6f1e6341678ad9d9e7f17fe9e5 |
Сумма договора
6`000.00 Гривна
Загальні вимоги до предмету закупівлі: 1. В межах надання послуг повинно здійснюватися технічне та системно-технологічне обслуговування ПЕОМ автоматизованих робочих місць фахівців на протязі 2016 року. 2. Підлягають обслуговуванню та управлінню 15 ПЕОМ, які розташовані адміністративному будинку за адресом у м. Києві: бул.Т.Шевченка,26. 3. Послуги повинні надаватись на основі it-аутсорсингу, тобто: надання послуг включає прийняття до сфери відповідальності Виконавця всього комплексу послуг щодо забезпечення безперебійного функціонування ПЕОМ та комп’ютерної мережи; розробка рекомендацій щодо системно-технологічного обслуговування ПЕОМ; гарантування Виконавцем дотримання конфіденційності щодо інформації Замовника до якої він може мати доступ. 4. Виконавець має забезпечити підтримку в працюючому стані ПЕОМ та локальної мережі 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Реагувати на звернення фахівців Замовника на можливі збої комп’ютерної техніки або недоліки в роботі системного та прикладного програмного забезпечення. Виконавець повинен знаходитись у Замовника 8 годин на тиждень. 5. Виконавець, який має надавати послуги, повинен мати досвід використання наступних системних та інструментальних програмних засобів: • знання, використання та надання консультацій щодо використання ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO; • знання, використання та надання консультацій щодо використання офісних програм сімейства Microsoft Office 2010-2016, OpenOffice, LibreOffice; • вміння адмініструвати та керувати антивірусом Аваст. 6. Виконавець, який має надавати послуги, повинен вміти виконувати наступні операції: • тестування та визначення несправності у випадках збоїв комп’ютерної техніки; • модернізація застарілих ПЕОМ та ремонтні роботи за заявками фахівців Замовника, в тому числі демонтаж та заміна комплектуючих, які надаються Замовником: (вентилятора, процесора, відеокарти, блоку живлення, материнської плати, жорсткого диску, CD-ROM, ОЗУ, налаштування драйверів, заміна пристроїв безперервної підтримки напруги та батарей до них, перевірка працездатності після ремонтних робіт, тощо); • підключення, настройка та налаштування різних периферійних пристроїв до ПЕОМ, пошук та налаштування драйверів (МФУ, сканера, аудіо-систем тощо); • установка та налаштування ПЗ: архіваторів, перекладачів, мультимедіа, програм для запису CD, DVD, програм моніторингу ПК, браузери тощо; • відновлення роботи ПЕОМ у випадках збоїв у роботі програмного забезпечення, в тому числі: відновлення працездатності операційної системи комп’ютера (ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO ); відновлення працездатності програмного забезпечення MS Office; Open Office, відновлення функціонування електронної пошти та/або програми доступу в Internet; • оптимізація налаштування ПЕОМ для більш швидкої роботи (звільнення вільного місця на дисках для більш швидкої роботи, видалення непотрібних програм, надання рекомендацій щодо усунення можливих помилок та конфліктів в роботі установленого програмного забезпечення); • обслуговування жорстких дисків ПЕОМ (розбивка HDD на логічні диски із збереженням даних, перевірка HDD на наявність помилок та збоїв, форматування HDD); • відновлення працездатності ПЕОМ після можливих вірусних атак або інших програмних збоїв; • встановлення мережевого програмного забезпечення на ПЕОМ; • надання консультацій користувачам щодо технології роботи ПЕОМ та в мережі Інтернет.
Реквизиты договора
| Сумма договора | 6`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Номер договора | 01/11 | |
| Дата подписания | 09.11.2016 | |
| Дата начала действия | нет данных | |
| Дата завершения действия | 31.12.2016 |
Опубликован
09.11.16
Подписан
Договор подписан всеми участниками и сейчас действует на законных основаниях
Завершен
Номенклатура договора
| 1) |
Загальні вимоги до предмету закупівлі:
1. В межах надання послуг повинно здійснюватися технічне та системно-технологічне обслуговування ПЕОМ автоматизованих робочих місць фахівців на протязі 2016 року.
2. Підлягають обслуговуванню та управлінню 15 ПЕОМ, які розташовані адміністративному будинку за адресом у м. Києві: бул.Т.Шевченка,26.
3. Послуги повинні надаватись на основі it-аутсорсингу, тобто: надання послуг включає прийняття до сфери відповідальності Виконавця всього комплексу послуг щодо забезпечення безперебійного функціонування ПЕОМ та комп’ютерної мережи; розробка рекомендацій щодо системно-технологічного обслуговування ПЕОМ; гарантування Виконавцем дотримання конфіденційності щодо інформації Замовника до якої він може мати доступ.
4. Виконавець має забезпечити підтримку в працюючому стані ПЕОМ та локальної мережі 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Реагувати на звернення фахівців Замовника на можливі збої комп’ютерної техніки або недоліки в роботі системного та прикладного програмного забезпечення. Виконавець повинен знаходитись у Замовника 8 годин на тиждень.
5. Виконавець, який має надавати послуги, повинен мати досвід використання наступних системних та інструментальних програмних засобів:
• знання, використання та надання консультацій щодо використання ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO;
• знання, використання та надання консультацій щодо використання офісних програм сімейства Microsoft Office 2010-2016, OpenOffice, LibreOffice;
• вміння адмініструвати та керувати антивірусом Аваст.
6. Виконавець, який має надавати послуги, повинен вміти виконувати наступні операції:
• тестування та визначення несправності у випадках збоїв комп’ютерної техніки;
• модернізація застарілих ПЕОМ та ремонтні роботи за заявками фахівців Замовника, в тому числі демонтаж та заміна комплектуючих, які надаються Замовником: (вентилятора, процесора, відеокарти, блоку живлення, материнської плати, жорсткого диску, CD-ROM, ОЗУ, налаштування драйверів, заміна пристроїв безперервної підтримки напруги та батарей до них, перевірка працездатності після ремонтних робіт, тощо);
• підключення, настройка та налаштування різних периферійних пристроїв до ПЕОМ, пошук та налаштування драйверів (МФУ, сканера, аудіо-систем тощо);
• установка та налаштування ПЗ: архіваторів, перекладачів, мультимедіа, програм для запису CD, DVD, програм моніторингу ПК, браузери тощо;
• відновлення роботи ПЕОМ у випадках збоїв у роботі програмного забезпечення, в тому числі: відновлення працездатності операційної системи комп’ютера (ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO ); відновлення працездатності програмного забезпечення MS Office; Open Office, відновлення функціонування електронної пошти та/або програми доступу в Internet;
• оптимізація налаштування ПЕОМ для більш швидкої роботи (звільнення вільного місця на дисках для більш швидкої роботи, видалення непотрібних програм, надання рекомендацій щодо усунення можливих помилок та конфліктів в роботі установленого програмного забезпечення);
• обслуговування жорстких дисків ПЕОМ (розбивка HDD на логічні диски із збереженням даних, перевірка HDD на наявність помилок та збоїв, форматування HDD);
• відновлення працездатності ПЕОМ після можливих вірусних атак або інших програмних збоїв;
• встановлення мережевого програмного забезпечення на ПЕОМ;
• надання консультацій користувачам щодо технології роботи ПЕОМ та в мережі Інтернет.
ДК 021:2015: 72100000-6 - Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення
Классификация по ДКПП: 62.02.1 - Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 01030, Україна, Київ, Київ, Бульвар Т.Шевченка 26/4, к.513
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 03.10.2016 - 30.12.2016
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 15 штуки
|
Документы договора/изменений
![]() |
Подписать контракт
Договір № 01-11.jpg
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.11.2016 11:15
ID: 1eea1b34af7040b9b0339b4f93443ae2
|
![]() |
Подписать контракт
Договір № 01-11 001.jpg
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.11.2016 11:15
ID: 4cd3d68078c34d0d8cee1a6d74ba5895
|
![]() |
Подписать контракт
Договір № 01-11 002.jpg
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.11.2016 11:15
ID: 0adb466120fe4047a45a9c521a425e57
|
![]() |
Подписать контракт
Договір № 01-11 003.jpg
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.11.2016 11:15
ID: d38e7c27c256467a9d0401f1bf8b0175
|
![]() |
Подписать контракт
Договір № 01-11 004.jpg
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.11.2016 11:15
ID: 5ca0f35f36674296862aebd94ca16c06
|
![]() |
Подписать контракт
Договір № 01-11 005.jpg
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.11.2016 11:15
ID: 02f71f81d6ce4e80bcaea07a27cdf555
|
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Служба у справах дітей Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 37470112 |
| Юридический адрес | 01030, Україна, Київська область, Київ, Т. Шевченка б.26/4,к.513 |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки |
Информация о поставщике
| Название юридического лица | ФОП Анапрейчик |
| Код ЕГРПОУ | 2872801196 |
| Юридический адрес | 03115, Україна, Київська область, Київ, вул.Ф.Пушиної,19 кв.12 |
