Процедура закупки объявлена 10.12.2018 23:08. Дата последних изменений - 22.01.2019 17:21
Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення
Идентификатор закупки | UA-2018-12-10-001321-a | |
ID | 58f6995760154e898926e2526a3f0fab |
Ожидаемая стоимость
26`400.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення. Послуги із супроводження (доробка, навчання, супроводження) програмного комплексу АРМ «Бухгалтерія» (діючого на піприємстві Замовника) протягом одного 2019 року на 5 робочих місць за юридичною адресою Замовника. Кваліфікаційні критерії додаються у Додатку 1 " Квалификац. вимог. бухгалтерская программа" Послуги повинні відповідати наступним вимогам: 1. Учасник повинен мати досвід роботи в наступних модулях: «Фінансовий облік», «Облік основних засобів». 2. Учасник повинен мати практичні навички встановлення оновленнь системи на місці Замовника. 3. Учасник повинен мати практичні навички роботи з базами даних (встановлення, робота з базами даних, інше). 4. Учасник повинен орієнтуватися в законодавстві з питань бухгалтерського обліку та оподаткування. Надавати законодавчі роз’яснення щодо розрахунків, бланків, форм у системі. 5. Місце надання послуг: м. Київ, вул. Підвисоцького, 13. 6. Налагодження системи під потреби Замовника. 7. Консультації по експлуатації, допомога у пошуку помилок, навчання новим можливостям програмного комплексу. 8. Учасник безкоштовно та самостійно вносить всю базу (інформацію про діяльність предприємства протягом 2013-2018р.р.) у програму яку надає за договором не пізніш ніж 15 діб з моменту укладення договору - у протилежному випадку Замовник має право розторгнути договір без попередження та має право на отримання штрафу з Виконавця у розмірі 30% від суми договору протягом 5 днів з моменту вимоги про це. Юридичну силу мають ті "Кваліфікаційні вимоги", які завантажені в закупівлю останніми. Доробка та супроводження забезпечення системи бухгалтерского обліку, а саме виконання робіт по договору: 1. Банк; 2. Каса; 3. Журнал-ордер№6; 4. Журнал-ордер№6 (по підрозділам); 5. Основні засоби; 6. Облік (МБіП); 7. Облік матеріалів; 8. Облік медикаментів; 9. Матеріальний баланс; 10. Баланс; 11.Фактичні витрати; 12. Програма "старт" (пошта, збереження, відновлення) 13. Адміністрування довідників 14. Обслужівання локальної мережі 15. Платні медикаменти; 16. Головна книга
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва | |
Ожидаемая стоимость | 26`400.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 264.00 Гривна | |
Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
10.12.18
Период уточнений
до 12.12.18
Прием предложений
до 14.12.18
Квалификация
с14.12.18
Предложения рассмотрены
с17.12.18
Завершен
22.01.19
Спецификация закупки
1) |
Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення
ДК 021:2015: 72266000-7 - Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 01103, Україна, місто Київ, Київ, Підвисоцького, 13
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.01.2019 - 31.12.2019
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 12 послуга
|
Тендерная документация
![]() |
Квалификационные критерии
Додаток 1 Квалификац вимог бухгалтерская программа 2 (6).doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.12.2018 14:07
Версия документа от: 11.12.2018 14:07
ID: ef8fe1c5825a425bad4f473e133a24ae
|
Даты и сроки
Завершение периода уточнений | 12.12.2018 22:00 | |
Начало периода приема предложений | 13.12.2018 09:00 | |
Окончание периода приема предложений | 14.12.2018 15:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | 18.12.2018 13:13 |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 26188567 |
Юридический адрес | 01103, Україна, Київська область, Київ, вул. Підвисоцького, 13 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 14.12.2018 15:00
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП Юсенков Сергій Вікторович
Код ЕГРПОУ:2648211377
26`400.00
Гривна с НДС
17.12.2018
10:54
Заключенные договоры
Номер договора
6/2019
Дата подписания
18.01.2019
Дата начала действия
18.01.2019
Дата завершения действия
22.01.2019
Цена договора
26`400.00 Гривна с НДС