Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 10.12.2018 23:08. Дата последних изменений - 22.01.2019 17:21

Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення

Идентификатор закупки UA-2018-12-10-001321-a  
ID 58f6995760154e898926e2526a3f0fab  
Ожидаемая стоимость
26`400.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення. Послуги із супроводження (доробка, навчання, супроводження) програмного комплексу АРМ «Бухгалтерія» (діючого на піприємстві Замовника) протягом одного 2019 року на 5 робочих місць за юридичною адресою Замовника. Кваліфікаційні критерії додаються у Додатку 1 " Квалификац. вимог. бухгалтерская программа" Послуги повинні відповідати наступним вимогам: 1. Учасник повинен мати досвід роботи в наступних модулях: «Фінансовий облік», «Облік основних засобів». 2. Учасник повинен мати практичні навички встановлення оновленнь системи на місці Замовника. 3. Учасник повинен мати практичні навички роботи з базами даних (встановлення, робота з базами даних, інше). 4. Учасник повинен орієнтуватися в законодавстві з питань бухгалтерського обліку та оподаткування. Надавати законодавчі роз’яснення щодо розрахунків, бланків, форм у системі. 5. Місце надання послуг: м. Київ, вул. Підвисоцького, 13. 6. Налагодження системи під потреби Замовника. 7. Консультації по експлуатації, допомога у пошуку помилок, навчання новим можливостям програмного комплексу. 8. Учасник безкоштовно та самостійно вносить всю базу (інформацію про діяльність предприємства протягом 2013-2018р.р.) у програму яку надає за договором не пізніш ніж 15 діб з моменту укладення договору - у протилежному випадку Замовник має право розторгнути договір без попередження та має право на отримання штрафу з Виконавця у розмірі 30% від суми договору протягом 5 днів з моменту вимоги про це. Юридичну силу мають ті "Кваліфікаційні вимоги", які завантажені в закупівлю останніми. Доробка та супроводження забезпечення системи бухгалтерского обліку, а саме виконання робіт по договору: 1. Банк; 2. Каса; 3. Журнал-ордер№6; 4. Журнал-ордер№6 (по підрозділам); 5. Основні засоби; 6. Облік (МБіП); 7. Облік матеріалів; 8. Облік медикаментів; 9. Матеріальний баланс; 10. Баланс; 11.Фактичні витрати; 12. Програма "старт" (пошта, збереження, відновлення) 13. Адміністрування довідників 14. Обслужівання локальної мережі 15. Платні медикаменти; 16. Головна книга

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва  
Ожидаемая стоимость 26`400.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 264.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
10.12.18
Период уточнений
до 12.12.18
Прием предложений
до 14.12.18
Квалификация
с14.12.18
Предложения рассмотрены
с17.12.18
Завершен
22.01.19

Спецификация закупки

1)
Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення
ДК 021:2015: 72266000-7 - Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 01103, Україна, місто Київ, Київ, Підвисоцького, 13
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.01.2019 - 31.12.2019
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 12 послуга

Тендерная документация

Квалификационные критерии
Додаток 1 Квалификац вимог бухгалтерская программа 2 (6).doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.12.2018 14:07
Версия документа от: 11.12.2018 14:07
ID: ef8fe1c5825a425bad4f473e133a24ae

Даты и сроки

Завершение периода уточнений 12.12.2018 22:00  
Начало периода приема предложений 13.12.2018 09:00  
Окончание периода приема предложений 14.12.2018 15:00  
Дата проведения онлайн-аукциона 18.12.2018 13:13  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 26188567  
Юридический адрес 01103, Україна, Київська область, Київ, вул. Підвисоцького, 13  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 14.12.2018 15:00
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ФОП Юсенков Сергій Вікторович
ID: 8142e605061b44d8a51f2da0f65d6474
26`400.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
26`400.00
Гривна с НДС
Победитель
17.12.2018 10:54

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП Юсенков Сергій Вікторович
Код ЕГРПОУ:2648211377
26`400.00
Гривна с НДС
17.12.2018
10:54

Заключенные договоры

Номер договора
6/2019
Дата подписания
18.01.2019
Дата начала действия
18.01.2019
Дата завершения действия
22.01.2019
Цена договора
26`400.00 Гривна с НДС