Договор опубликован 22.01.2019 17:21. Дата последних изменений: 03.09.2023 06:24
Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення -
Идентификатор заключенного договора | UA-2018-12-10-001321-a-c1 | |
ID | ddd3dc40dc754b028b6a93f11b7ec6f4 |
Сумма договора
26`400.00 Гривна
Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення. Послуги із супроводження (доробка, навчання, супроводження) програмного комплексу АРМ «Бухгалтерія» (діючого на піприємстві Замовника) протягом одного 2019 року на 5 робочих місць за юридичною адресою Замовника. Кваліфікаційні критерії додаються у Додатку 1 " Квалификац. вимог. бухгалтерская программа" Послуги повинні відповідати наступним вимогам: 1. Учасник повинен мати досвід роботи в наступних модулях: «Фінансовий облік», «Облік основних засобів». 2. Учасник повинен мати практичні навички встановлення оновленнь системи на місці Замовника. 3. Учасник повинен мати практичні навички роботи з базами даних (встановлення, робота з базами даних, інше). 4. Учасник повинен орієнтуватися в законодавстві з питань бухгалтерського обліку та оподаткування. Надавати законодавчі роз’яснення щодо розрахунків, бланків, форм у системі. 5. Місце надання послуг: м. Київ, вул. Підвисоцького, 13. 6. Налагодження системи під потреби Замовника. 7. Консультації по експлуатації, допомога у пошуку помилок, навчання новим можливостям програмного комплексу. 8. Учасник безкоштовно та самостійно вносить всю базу (інформацію про діяльність предприємства протягом 2013-2018р.р.) у програму яку надає за договором не пізніш ніж 15 діб з моменту укладення договору - у протилежному випадку Замовник має право розторгнути договір без попередження та має право на отримання штрафу з Виконавця у розмірі 30% від суми договору протягом 5 днів з моменту вимоги про це. Юридичну силу мають ті "Кваліфікаційні вимоги", які завантажені в закупівлю останніми. Доробка та супроводження забезпечення системи бухгалтерского обліку, а саме виконання робіт по договору: 1. Банк; 2. Каса; 3. Журнал-ордер№6; 4. Журнал-ордер№6 (по підрозділам); 5. Основні засоби; 6. Облік (МБіП); 7. Облік матеріалів; 8. Облік медикаментів; 9. Матеріальний баланс; 10. Баланс; 11.Фактичні витрати; 12. Програма "старт" (пошта, збереження, відновлення) 13. Адміністрування довідників 14. Обслужівання локальної мережі 15. Платні медикаменти; 16. Головна книга
Реквизиты договора
Сумма договора | 26`400.00 Гривна (с НДС) | |
Номер договора | 6/2019 | |
Дата подписания | 18.01.2019 | |
Дата начала действия | 18.01.2019 | |
Дата завершения действия | 22.01.2019 |
Опубликован
22.01.19
Подписан
Договор подписан всеми участниками и сейчас действует на законных основаниях
Завершен
Номенклатура договора
1) |
Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення
ДК 021:2015: 72266000-7 - Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 01103, Україна, місто Київ, Київ, Підвисоцького, 13
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.01.2019 - 31.12.2019
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 12 послуга
|
Документы договора/изменений
![]() |
Подписать контракт
Scan_20190122_171406.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.01.2019 17:17
ID: a1d4cea6a87d4d01af9f0e7cb2d8da54
|
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 26188567 |
Юридический адрес | 01103, Україна, Київська область, Київ, вул. Підвисоцького, 13 |
Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки |
Информация о поставщике
Название юридического лица | ФОП Юсенков Сергій Вікторович |
Код ЕГРПОУ | 2648211377 |
Юридический адрес | 02154, Україна, Київська область, Київ, пр.Лісний, 9, кв.118 |