Процедура закупки объявлена 25.12.2025 16:23. Дата последних изменений - 25.12.2025 16:23
Бензин А-95 (Євро 5), талон
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-25-013022-a | |
| ID | aaa7bfe5ff724acfa0f85a1093e75b76 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-12-25-014957-a |
Ожидаемая стоимость
99`990.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Для забезпечення функціональної роботи закладу, Замовник здійснює планову закупівлю товару (Бензин А-95 (Євро 5), талон), оскільки він за своїми якісними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовником було прийнято рішення провести закупівлю з використанням електронного каталогу. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі середніх цін на пальне (згідно з сайтом https://index.minfin.com.ua) Номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин (Бензин А-95 (Євро 5), талон) Оплата за поставлений Товар/Талони проводиться Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів, на підставі наданих Постачальником належним чином оформлених видаткових накладних та рахунку-фактури. Розрахунки між Сторонами здійснюються в Українській національній валюті — гривнях. Вид розрахунків — безготівковий. Форма оплати – післяплата.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШИШАЦЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ " ШИШАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
| Ожидаемая стоимость | 99`990.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
25.12.25
Прием предложений
до 30.12.25
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Бензин А-95 (Євро 5), талон
ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 38000, Україна, Полтавська область, селище Шишаки, Гайдамацька, 50
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.01.2026 - 31.12.2026
Информация по поставке партиями: Для забезпечення функціональної роботи закладу, Замовник здійснює планову закупівлю товару (Бензин А-95 (Євро 5), талон), оскільки він за своїми якісними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовником було прийнято рішення провести закупівлю з використанням електронного каталогу. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі середніх цін на пальне (згідно з сайтом https://index.minfin.com.ua) Номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин (Бензин А-95 (Євро 5), талон) Оплата за поставлений Товар/Талони проводиться Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів, на підставі наданих Постачальником належним чином оформлених видаткових накладних та рахунку-фактури. Розрахунки між Сторонами здійснюються в Українській національній валюті — гривнях. Вид розрахунків — безготівковий. Форма оплати – післяплата.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1720 літр
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проект Договору.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:21
Версия документа от: 25.12.2025 16:21
ID: 5bc791c36e874dc7ae70c4c17929c5c2
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:23
Версия документа от: 25.12.2025 16:23
ID: 1b850acb504445beb39e25479aea801b
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 7687:2015 Ожидаемое значение: Да
Октанове число (за дослідним методом): 95
Спосіб реалізації: талон
Вміст сірки — не більше 10 мг/кг Ожидаемое значение: Да
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 25.12.2025 16:23 | |
| Начало периода приема предложений | 25.12.2025 16:23 | |
| Окончание периода приема предложений | 30.12.2025 07:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШИШАЦЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ " ШИШАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 01999543 |
| Юридический адрес | 38000, Україна, Полтавська область, Миргородський район, селище Шишаки, вул.Гайдамацька, будинок 50 |
