Процедура закупівлі оголошена 25.12.2025 16:23. Дата останніх змін - 25.12.2025 16:23
Бензин А-95 (Євро 5), талон
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-25-013022-a | |
| ID | aaa7bfe5ff724acfa0f85a1093e75b76 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-25-014957-a |
Очікувана вартість закупівлі
99`990.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Для забезпечення функціональної роботи закладу, Замовник здійснює планову закупівлю товару (Бензин А-95 (Євро 5), талон), оскільки він за своїми якісними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовником було прийнято рішення провести закупівлю з використанням електронного каталогу. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі середніх цін на пальне (згідно з сайтом https://index.minfin.com.ua) Номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин (Бензин А-95 (Євро 5), талон) Оплата за поставлений Товар/Талони проводиться Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів, на підставі наданих Постачальником належним чином оформлених видаткових накладних та рахунку-фактури. Розрахунки між Сторонами здійснюються в Українській національній валюті — гривнях. Вид розрахунків — безготівковий. Форма оплати – післяплата.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШИШАЦЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ " ШИШАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 99`990.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
25.12.25
Подання пропозицій
до 30.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Бензин А-95 (Євро 5), талон
Класифікація за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38000, Україна, Полтавська область, селище Шишаки, Гайдамацька, 50
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2026 - 31.12.2026
Умови поставки: Для забезпечення функціональної роботи закладу, Замовник здійснює планову закупівлю товару (Бензин А-95 (Євро 5), талон), оскільки він за своїми якісними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовником було прийнято рішення провести закупівлю з використанням електронного каталогу. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі середніх цін на пальне (згідно з сайтом https://index.minfin.com.ua) Номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин (Бензин А-95 (Євро 5), талон) Оплата за поставлений Товар/Талони проводиться Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів, на підставі наданих Постачальником належним чином оформлених видаткових накладних та рахунку-фактури. Розрахунки між Сторонами здійснюються в Українській національній валюті — гривнях. Вид розрахунків — безготівковий. Форма оплати – післяплата.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1720 літр
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проект Договору.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:21
Версія документу від: 25.12.2025 16:21
ID: 5bc791c36e874dc7ae70c4c17929c5c2
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.12.2025 16:23
Версія документу від: 25.12.2025 16:23
ID: 1b850acb504445beb39e25479aea801b
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 7687:2015 Очікуване значення: Так
Октанове число (за дослідним методом): 95
Спосіб реалізації: талон
Вміст сірки — не більше 10 мг/кг Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
| Дата публікації | 25.12.2025 16:23 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 25.12.2025 16:23 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 30.12.2025 07:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШИШАЦЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ " ШИШАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01999543 |
| Юридична адреса | 38000, Україна, Полтавська область, Миргородський район, селище Шишаки, вул.Гайдамацька, будинок 50 |
